2022-05-22, 09:04
Medlem
Hur man än vrider och vänder på kritik mot dumpen, så är den här killen samt han som sitter häktad, en helt annan kaliber.
Dock sker samna saker i det här fallet: polis efter att material säkrats (konfrontation) och barn i skottlinjen.
Bra att mannen blir granskad av myndigheter, men än en gång ett tillvägagångsätt som är fruktansvärt.
Citera
2022-05-22, 09:05
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Raketingenjören har talat...

Det har du rätt i, det finns säkert någon av Gäddornas kompisar som inte är pedofil. Men det är ovanligt.

En liten detalj som jag inte orkade skriva om igår då jag satt på mobilen. Nylongäddan verkar har en rätt skev bild av hur stora ungar är... 3år = 90cm och 10kg. Då är nog läkare/soc inblandade för länge sedan. Eller borde i vart fall vara det.

Visst nu är det inte alla som har koll på sådant. Men han verkar ju fixerad i barns storlek och vikt så man kan ju tycka att han borde ha koll på vad som är rimligt.

Vad grundar du det att det är ovanligt på förutom att du påstår det? Utåt sett lever han förmodligen ett normalt liv med fru, barn och jobb.
Senast redigerad av Goodinbed 2022-05-22 kl. 09:08.
Citera
2022-05-22, 09:15
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Vad grundar du det på att det är ovanligt förutom att du påstår det? Utåt sett lever han förmodligen ett normalt liv med fru, barn och jobb.

Herre jösses människa, jag driver med dig för att du är korkad. Och du begriper inte ens det?

Jag ska vara tydlig. Du kan nog lugnt utgå från att de flesta av Gäddans kompisar inte är pedofiler. De umgås helt enkelt av andra orsaker än att dela barnporr och barnsexfantasier.

Om en Gäddas (pedofil) vänner är pedofiler så måste ju deras vänner också vara pedofiler. Efter bara några få steg så består hela världen av pedofiler. Är det rimligt? Nej, fullt så illa är det inte.
Citera
2022-05-22, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror jag med, han är så specifik med vad han måste ha för att gå igång, "bara" liten flicka räcker inte längre, det ska vara "hårt smink", horkläder och långa lösögonfransar. Han lär han rest till Thailand genom åren...
Inspiration från Toddlers och Tiaras där småflickor tävlar hårt sminkade med lösögonfransar, spraytan , peruk , aftonklänningar i vuxenmodell och princessklänningar , riktigt riktigt obehagliga tävlingar som i åratal sänts på dag-tv
Citera
2022-05-22, 09:57
Medlem
Lysturkens avatar
Wow, han har en hyfsat snabb bil. Det innebär att han skulle kunna dundra in i en bergvägg med den. Hela paketet skulle då bli runt 1 dm långt. Det vore ett passande slut för honom. Rent spontant sådär bara.
Citera
2022-05-22, 11:00
Medlem
Måste säga att den senaste gäddan var lite av en ögonöppnare. Tidigare har jag inte fattat hur pervona kan gå på dumpens bluff. Men den här snubben intygar ju att han faktiskt känner två vuxna kvinnor som delar hans intresse. Den här skiten kanske är vanligare än man tror. Känns läskigt att läsa hans chatt.

Jag har haft mina tvivel på det dumpen gör. Men med tanke på att de fångar fler och fler gäddor av den här typen, så blir jag allt mer sympatiskt inställd till deras verksamhet. De här sjuka människorna måste stoppas på något sätt. Den senaste snubben är ju som tagen ur en True Crime-dokumentär.
Citera
2022-05-22, 11:09
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Måste säga att den senaste gäddan var lite av en ögonöppnare. Tidigare har jag inte fattat hur pervona kan gå på dumpens bluff. Men den här snubben intygar ju att han faktiskt känner två vuxna kvinnor som delar hans intresse. Den här skiten kanske är vanligare än man tror. Känns läskigt att läsa hans chatt.

Jag har haft mina tvivel på det dumpen gör. Men med tanke på att de fångar fler och fler gäddor av den här typen, så blir jag allt mer sympatiskt inställd till deras verksamhet. De här sjuka människorna måste stoppas på något sätt. Den senaste snubben är ju som tagen ur en True Crime-dokumentär.

Att öppna ögonen är bra... Nästa steg är att förstå synintrycken också...

Jo... Han chattar med två till och är lika säker på att de är äkta som han är att Dumpen som han ska träffa är äkta... Killen går ju uppenbarligen att lura.

Tanken slog dig aldrig att de andra två också är Dumpen eller något motsvarande?

Det har ju varit flera Gäddor som varit i kontakt med flera av Dumpens fiskar och pedofilmammor parallellt. Den här killen som sitter häktad var ju ett sådan till exempel.

Pedofilmammor som pysslar med barnporr och delar ut sina barn på nätet... Det är försiktigt uttryckt ovanligt. De flesta kvinnor som döms som pedofiler gör det i andra sammanhang.
Citera
2022-05-22, 11:18
Medlem
peterZiipens avatar
Såg nån video och tyckte jag kände igen Sjöberg röst. Han är alltså med ute på fältet och jagar peddos? Respekt. Trodde han bara var ett namn utåt, likt GWs röda.
Citera
2022-05-22, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Såg nån video och tyckte jag kände igen Sjöberg röst. Han är alltså med ute på fältet och jagar peddos? Respekt. Trodde han bara var ett namn utåt, likt GWs röda.

Patrick är med på nästan varje konfrontation med pedofilerna. Han är grym.
Citera
2022-05-22, 11:54
Medlem
roastedgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Wow, han har en hyfsat snabb bil. Det innebär att han skulle kunna dundra in i en bergvägg med den. Hela paketet skulle då bli runt 1 dm långt. Det vore ett passande slut för honom. Rent spontant sådär bara.

Ja, nylonmannen är ren och skär ondska. Finns inget förmildrande. Han förtjänar allt elände. Men döden vore en befrielse för honom. Hoppas han inte kommer undan så lätt.
Citera
2022-05-22, 12:06
Avslutad
I samband med uthängningen av Nylongäddan är det en viktig sak jag glömt att skriva: Lysande jobbat av er på Dumpen!

Vidare kom jag att tänka på ett certifikat från "Global Genius Generation Group (4G) 4G High IQ Society" som Hazze64 visar i ett Facebookinlägg från 2015, enligt vilket han har en IQ på 160.

På Wikipedia kan man läsa att "As IQ significantly above 146 SD15 (approximately three-sigma) cannot be reliably measured with accuracy due to sub-test limitations and insufficient norming, IQ societies with cutoffs significantly higher than four-sigma should be considered dubious". Trots denna osäkerhet så ligger han säkert bra till vad gäller intelligensen, om man tittar på normalfördelningen. Han verkar ha lyckats ganska bra i livet också utom med att hantera sin pedofili då förstås.

Det är så svårt att greppa hur någon som har huvudet med sig, känner till Dumpen och har mycket att förlora kan bete sig så här urbota dumt. Det är kanske så enkelt att när kuken blir hård slutar hjärnan att fungera oavsett om man är klipsk eller efterbliven.

Jag funderar även på om hans perversion med lolitor i klänningar påverkats av hentai, japansk cosplay och liknande, med tanke på hans frus ursprung.
Citera
2022-05-22, 12:08
Avslutad
Fy för satan, jag var facebookvän med den gäddan rätt länge. Han har en fb-grupp gällande high range IQ-tester (IQExams/IQ-navinet). Jag blev bannad därifrån två ggr då jag ifrågasatte testernas validitet; g-laddning, normering mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in