2026-08-26, 00:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Saras underhuggare dirigerar runkgubbarna som inte hört talas om Instagram men fjortisarna vill ha dom gamla tjockisarna. Det är inte särskilt troligt och lika troligt som att Sara konfronterar en vältränad 21-åring med pengar på Stureplan som satt på ett barn (14 år) men Dumpen är offside ute på landsbygden men mongos går hem i stugorna.

Jag tror att Sara och jag behöver prata om detta och Dumpen behöver en uppdatering.

Man ser direkt i inledningen hur Dumpen styr hingstarna. Ett litet nafs så är det all in och Göstas kuk skall ut i etern, det liksom lindas in "Jag är bara 13 men jag gillar äldre och vill bli av med oskulden omgående!"

Skriver man så till en svagbegåvad så har man bett om problem.
Det har ju blivit så att det bara föds ca. 1,4 barn per 2 boende i Sverige. Det beror på att killarna inte tar ansvar, nej just inte, det är tjejerna som tror att killarna inte ska ta ansvar så de avstår. Detta kan vara denna anledningen att flickorna söker sig till gubbarna, de tror helt enkelt att de är mer pålitliga, och det kan man förstå. Men 13 då? Det kan vara svårare att förstå, men de har nog insett att det kan råda brist på gubbar, de har märkt att intresset ökat så kraftigt bland deras jämnåriga att det riskerar att bli brist på gubbar, de får ju lära sig i skolan att tänka långsiktigt.
Citera
2026-08-26, 01:16
Medlem
Ny runda cellgifter för Sara idag..
..den behandlingen var den som skulle krympa tumörerna så att man sedan kunde operera bort dem. Tack till alla er som var med och bidrog till ett helt otroligt utfall ❤️

Idag påbörjade jag en omgång ENHERTU. Denna gången är det förebyggande, för att skrämma eventuella kvarvarande cancerceller i kroppen.
Citera
2026-08-26, 01:26
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Ny runda cellgifter för Sara idag..
..den behandlingen var den som skulle krympa tumörerna så att man sedan kunde operera bort dem. Tack till alla er som var med och bidrog till ett helt otroligt utfall ❤️

Idag påbörjade jag en omgång ENHERTU. Denna gången är det förebyggande, för att skrämma eventuella kvarvarande cancerceller i kroppen.
Lär väl bli massa med det när det närmar sig besök i rättssalen.
Citera
2026-08-26, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Lär väl bli massa med det när det närmar sig besök i rättssalen.

Göteborgs tingsrätt kommer inte köpa eventuella förhalningsförsök denna gång, det kan jag lova.
Citera
2026-08-26, 09:42
Medlem
I och med den nya lagändringen som gjordes i april i år så skulle de ju kunna ha polisen med sig vid konfrontationerna. Då gäddornas beteende online nu faktiskt är olagligt. Då det inte behöver vara en riktig minderårig längre för att det ska vara olagligt.
Citera
2026-08-26, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Göteborgs tingsrätt kommer inte köpa eventuella förhalningsförsök denna gång, det kan jag lova.

Jag tror att det främst var tidigare som hon försökte glida undan domstolen fast det hade jag också gjort om jag riskerade att åka på att betala skadestånd på 350 miljoner kr (förutsatt att samtliga runkgubbar stämmer fröken på samma belopp som den aktuelle gäddan).

Lådvinstanternas femtilappar i Facebookgruppen räcker inte vilket den smarte Madamen är införstådd med.

Jävla kul följetong det här med Saras eskapader. Tänk allt skit som hon fått utstå men hon kämpar på bra och förtjänar en eloge. Varför har hon inte nominerats till årets eldsjälar? Hon får min röst i alla fall.
Citera
2026-08-26, 10:23
Medlem
Citat:
Jag tror att det främst var tidigare som hon försökte glida undan domstolen fast det hade jag också gjort om jag riskerade att åka på att betala skadestånd på 350 miljoner kr (förutsatt att samtliga runkgubbar stämmer fröken på samma belopp som den aktuelle gäddan).

Lådvinstanternas femtilappar i Facebookgruppen räcker inte vilket den smarte Madamen är införstådd med.

Jävla kul följetong det här med Saras eskapader. Tänk allt skit som hon fått utstå men hon kämpar på bra och förtjänar en eloge. Varför har hon inte nominerats till årets eldsjälar? Hon får min röst i alla fall.

Marockanskan som är missbrukare, prostituerad , i stort sett aldrig haft ett hederligt arbete och har drygt 30 domar över sig borde väl ändå vara sinnebilden på bristande vandel.
Icke sa Nicke. Rentvådd och hjälteförklarad enbart på grund av hennes ohöljda jakter på pedofiler , vilka vi ju alla redan tidigare såväl som nu ogillar och tar starkt avstånd ifrån .
Du som riskerar utvisning eller förlorat svenskt medborgarskap p.g.a. bristande vandel ska veta att det finns ett frikort. Jaga pedofiler så blir allt bra igen.
Citera
2026-08-26, 12:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
I och med den nya lagändringen som gjordes i april i år så skulle de ju kunna ha polisen med sig vid konfrontationerna. Då gäddornas beteende online nu faktiskt är olagligt. Då det inte behöver vara en riktig minderårig längre för att det ska vara olagligt.
För att det ska gälla får det inte vara något initiativ från infångarna, gäddan måste ta fullständig initiativ i inledningen, vilket sällan stämmer i Dumpens fall. Dessutom har Sara vid rättegång nämnt att allt inte presenteras, dumpar, och då räcker inte bevisningen till, det måste vara polisen som avgör vad som ska placeras i slasken. Den åtalades advokat kommer att påtala detta att det inte är verifierat att allt är med och då faller åtalet. Sara kan heller inte ställas till svars om det finns fel i bevisningen, hon är bara en vanlig grön.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-08-26 kl. 13:03.
Citera
2026-08-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Marockanskan som är missbrukare, prostituerad , i stort sett aldrig haft ett hederligt arbete och har drygt 30 domar över sig borde väl ändå vara sinnebilden på bristande vandel.
Icke sa Nicke. Rentvådd och hjälteförklarad enbart på grund av hennes ohöljda jakter på pedofiler , vilka vi ju alla redan tidigare såväl som nu ogillar och tar starkt avstånd ifrån .
Du som riskerar utvisning eller förlorat svenskt medborgarskap p.g.a. bristande vandel ska veta att det finns ett frikort. Jaga pedofiler så blir allt bra igen.

Svenska staten och naturen står helt handfallna utan den marockanska skönheten så tycker att hon skall få stanna. Självklart skall man inte tala högt om termosar och Skaraborgs tingsrätt i närheten av Sara men nu gör hon ju rätt för sig det lilla livet. Alla har väl hört talas om en andra chans men Sara har nu fått sin 37:e chans och det verkar faktiskt funka vilket är underbart.

Sara pucklar på dessa oattraktiva bestar som härjar online och det finns verkligen ett behov av hennes service.
Citera
2026-08-26, 12:55
Medlem
Citat:
Svenska staten och naturen står helt handfallna utan den marockanska skönheten så tycker att hon skall få stanna. Självklart skall man inte tala högt om termosar och Skaraborgs tingsrätt i närheten av Sara men nu gör hon ju rätt för sig det lilla livet. Alla har väl hört talas om en andra chans men Sara har nu fått sin 37:e chans och det verkar faktiskt funka vilket är underbart.

Sara pucklar på dessa oattraktiva bestar som härjar online och det finns verkligen ett behov av hennes service.
Nu handlade detta mest om synen på och definitionen av bristande vandel. Så kriteriet för att puckla på dem är det oattraktiva? Attraktiva får gärna härja på nätet eller?
På vilket sätt står staten och naturen handfallen??
Senast redigerad av Takanashi 2026-08-26 kl. 12:58.
Citera
2026-08-26, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Nu handlade detta mest om synen på och definitionen av bristande vandel. Så kriteriet för att puckla på dem är det oattraktiva? Attraktiva får gärna härja på nätet eller?
På vilket sätt står staten och naturen handfallen??

Om dessa fula i dubbel bemärkelse gamla gubbar knullar fjortisar utav helvete så är det anarki och Sara gör något åt detta.

När Sara bodde i sin lilla bil "Flora" så lekte väl inte livet men hon tog sig ur skiten och nu är det payback och Dumpen räddar ungar dagligen genom att dra till sig gubbarnas kukar online, bara en sån sak.

Staten är inte helt samarbetsvillig med Dumpen men dessa kanske kan mötas halvvägs.

Om man får önska något så är det fler publicerade telefonsamtal på Dampen.
Citera
2026-08-26, 14:11
Medlem
Citat:
Om dessa fula i dubbel bemärkelse gamla gubbar knullar fjortisar utav helvete så är det anarki och Sara gör något åt detta.

När Sara bodde i sin lilla bil "Flora" så lekte väl inte livet men hon tog sig ur skiten och nu är det payback och Dumpen räddar ungar dagligen genom att dra till sig gubbarnas kukar online, bara en sån sak.

Staten är inte helt samarbetsvillig med Dumpen men dessa kanske kan mötas halvvägs.

Om man får önska något så är det fler publicerade telefonsamtal på Dampen.
Du har ju upprepade gånger hävdat att dumpens scenario inte speglar verkligheten då inga fjortisar träffar dessa utan använder blockera knappen. Vad är det som egentligen gäller kan man undra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in