Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Jag tror att det främst var tidigare som hon försökte glida undan domstolen fast det hade jag också gjort om jag riskerade att åka på att betala skadestånd på 350 miljoner kr (förutsatt att samtliga runkgubbar stämmer fröken på samma belopp som den aktuelle gäddan).
Lådvinstanternas femtilappar i Facebookgruppen räcker inte vilket den smarte Madamen är införstådd med.
Jävla kul följetong det här med Saras eskapader. Tänk allt skit som hon fått utstå men hon kämpar på bra och förtjänar en eloge. Varför har hon inte nominerats till årets eldsjälar? Hon får min röst i alla fall.
Marockanskan som är missbrukare, prostituerad , i stort sett aldrig haft ett hederligt arbete och har drygt 30 domar över sig borde väl ändå vara sinnebilden på bristande vandel.
Icke sa Nicke. Rentvådd och hjälteförklarad enbart på grund av hennes ohöljda jakter på pedofiler , vilka vi ju alla redan tidigare såväl som nu ogillar och tar starkt avstånd ifrån .
Du som riskerar utvisning eller förlorat svenskt medborgarskap p.g.a. bristande vandel ska veta att det finns ett frikort. Jaga pedofiler så blir allt bra igen.