Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-17, 07:02
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Hahaha det var kul sagt faktiskt.
Själv fastnade jag för Patriks "Men de kliar i fingrarna på mig att lägga ut sitt namn för du är äcklig du sitter här å flinar å tror du har nått jävla ess i rockärmen
"jag skulle gå in o hannla lite sen", säger han på sin småländska och i sin Sven-Göran Eriksson/Mr Burns-friss och i sina "tuffa" ungdomliga kläder. Jobbar i skogen och har Thai-fruga lär ju inte ge honom sådär jättemycket sociala konsekvenser, men han har säkert nån syster (eller nåt) som inte är helt förtjust i det hela...
Citera
2022-05-17, 07:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Förbannat dålig lögnare!

Ett tveksamt ”…nej…” på frågan om han har barn och sambo, fast han förekommer 2015 i tidningen Barometern, poserandes med både thaifru och ett barn under året.
Dotter på 7-8 år
Citera
2022-05-17, 07:08
Medlem
N0IItoleranss avatar
Tycker husbilsgäddans adress är rolig. Mycket riktigt fick han nog en lång näsa. Snopet värre att barnjagandet slutade i konfrontation med Dumpen
Citera
2022-05-17, 07:42
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Och? Det är ointresserad och fokus ska liigga på gäddorna och inte deras anhöriga. Låt hennes Facebook vara.
Detta håller jag med om. Fick mig även att tänka på en kommentar som skrevs i natt:
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Är du riktigt säker på att ett fd barluder som hon säkert är lämnar honom för det där ?
Extremt onödigt att förolämpa idiotens fru.
Citera
2022-05-17, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OodeeJacob
Jag kan varken praktiskt eller av principskäl veta men tippar på dumpens medarbetare, vissa journalister, någon moderator, flashback medias intresse osv som skriver för att hålla igång tråden. Främst för debattens skull.
Man märker att en del användare inte har genuina åsikter. Hur mycket en del av dessa får betalt för varje inlägg är kanske en krona eller två och det är längre och bra skrivit.

Du ska inte tro att det är privatpersoner som skriver hundratals kommentarer i samma tråd. Vissa kan förvisso ha politiska och/eller juridiska motiv. Men att vanlig slumpsnubbe skulle lägga mer än kanske maximalt tiotal kommentarer låter osannolikt.

Vad säger det dig när de som till synes har starka antidumpen eller generellt antiouting uppfattningar skriver i tråden men inte gör något något praktiskt ... ?? Ett samtal hade räckt för att dumpen ögonblickligen skulle läggas ner men något sådant har uppenbarligen inte kommit ...

Att folk får pengar för att skriva inlägg i denna tråd förekommer nog bara i ditt eget huvud.
Citera
2022-05-17, 07:52
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Och? Det är ointresserad och fokus ska liigga på gäddorna och inte deras anhöriga. Låt hennes Facebook vara.
Tycker inte alls det är ointressant. Dom har en dotter ihop och han dras till småtjejer, varning! Är hon normal så lämnar hon han omgående, men det tvivlar jag på. Än så länge har jag inte funnit att någon kvinna lämnat sin gädda. Enbart försäljning av hus som lika väl kan vara att dom vill byta miljö och slippa grannarnas blickar.
Citera
2022-05-17, 08:08
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Tycker inte alls det är ointressant. Dom har en dotter ihop och han dras till småtjejer, varning! Är hon normal så lämnar hon han omgående, men det tvivlar jag på. Än så länge har jag inte funnit att någon kvinna lämnat sin gädda. Enbart försäljning av hus som lika väl kan vara att dom vill byta miljö och slippa grannarnas blickar.
Baskern bor väl inte hemma längre bland annat?
Citera
2022-05-17, 08:22
Citat:
Husbilsgäddans Thai fru måste beundra sig själv. Över 500 bilder på sig själv med barnen och skönhetsprodukter. Har hon på Facebook.

Det väsentliga med det?
Citera
2022-05-17, 08:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Baskern bor väl inte hemma längre bland annat?
Han står fortfarande skriven på samma adress som sin fru.
Citera
2022-05-17, 08:41
Medlem
BeachBobs avatar
Dom två som bytt adress och inte står skriven på samma som deras fru är. MrX och Hissmannen, Masen. Båda dom står skrivna hemma hos deras föräldrar.
Citera
2022-05-17, 09:01
Medlem
Citat:
Husbilsgäddans Thai fru måste beundra sig själv. Över 500 bilder på sig själv med barnen och skönhetsprodukter. Har hon på Facebook.

Det här är verkligen en av anledningarna till att dumpens metoder är fel. De anhöriga får skit också. Vad har hon gjort dig? Det är nog tillräckligt jobbigt att hennes man hängts ut som pedofil och hela livet vänts upp och ner.
Citera
2022-05-17, 09:32
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Detta håller jag med om. Fick mig även att tänka på en kommentar som skrevs i natt:

Extremt onödigt att förolämpa idiotens fru.

Det är bara fakta. Det är gamla horor, ofta med 2-3 barn som kommer hit med svenska gubbar. Gubbar som inte går något annat. Konstiga och asociala jävlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in