Citat:
Ursprungligen postat av
JoeBidenLuktarBajs
Måste säga att den senaste gäddan var lite av en ögonöppnare. Tidigare har jag inte fattat hur pervona kan gå på dumpens bluff. Men den här snubben intygar ju att han faktiskt känner två vuxna kvinnor som delar hans intresse. Den här skiten kanske är vanligare än man tror. Känns läskigt att läsa hans chatt.
Jag har haft mina tvivel på det dumpen gör. Men med tanke på att de fångar fler och fler gäddor av den här typen, så blir jag allt mer sympatiskt inställd till deras verksamhet. De här sjuka människorna måste stoppas på något sätt. Den senaste snubben är ju som tagen ur en True Crime-dokumentär.
Att öppna ögonen är bra... Nästa steg är att förstå synintrycken också...
Jo... Han chattar med två till och är lika säker på att de är äkta som han är att Dumpen som han ska träffa är äkta... Killen går ju uppenbarligen att lura.
Tanken slog dig aldrig att de andra två också är Dumpen eller något motsvarande?
Det har ju varit flera Gäddor som varit i kontakt med flera av Dumpens fiskar och pedofilmammor parallellt. Den här killen som sitter häktad var ju ett sådan till exempel.
Pedofilmammor som pysslar med barnporr och delar ut sina barn på nätet... Det är försiktigt uttryckt ovanligt. De flesta kvinnor som döms som pedofiler gör det i andra sammanhang.