Citat:
Ursprungligen postat av
HalvTomt-Glas
Typiskt svenne beteende som gör mig arg bara av att läsa för jag kan se svenne horan framför mig stå med ett bitchigt uttryck på ansiktet troendes att den har rätt att anmäla någon annan för den (kanske) är hög..???? Helt jävla otroligt i vilka situationer svennen känner att den har rätt att lägga näsan sin i blött. Idioter hela befolkningen och jag hatar er alla, samt skäms att jag är en av er.
Sköt erat egna och sluta vara besatt med att lägga er i andras liv, era äckliga narcissister. UGGGGHHHHHHHH.
Håller med den fetade texten!
Vad hände med sköt dig själv, skit i andra? Patetiska losers som inte har eget liv som ska kränka andras privatliv och stalka, förfölja andras liv, blanda sig i o.s.v. såsom de vore deras egna eller något. Det är sorgligt och ett loserbeteende.
Alltså dessutom super typ nästan alla svenska invånare, det är typ en av de tyngsta drogerna som finns så de borde inte yttra sig när någon är påverkad utav något (ofta mindre skadligt/beroendeframkallande) annat.
En vuxen människa ska ha rätten till sin egna kropp, vi kan inte ha ett facistsamhälle i Sverige!