Citat:
Ursprungligen postat av
Barents
Godmorgon sängvetare.
Självklart ska vi inte diskutera vidare eftersom ditt inlägg saknar koppling till tråden och förklaringsmodeller till dina dissningar pendlar kring Noll. Medans jag bor i Lund och var på karnevalen i lördags och såg både tåget och basshunter, samt har sett alla tåg sedan 2010 till skillnad från dig. Sedan kan alla värdera ditt och mitt inlägg från detta enkla faktum.
Tips från en nybörjare, skriv inte om saker du inte har en susning om och helt utan faktalänkar som mina.
Du missförstår begreppen "susning" och "faktalänkar". Susning är just det jag har, jag anser inte att faktalänkar behövs för att grundläggande beskriva filmklippning, det jag säger framstår tydligt oavsett hur lättkränkt du är. Dina youtube-klipp är ett diskussionsunderlag, vilket jag ger mina synpunkter på. Fem subjektivt utvalda videoklipp kan inte anses vara faktalänkar, då de inte presenterar några faktum. Snarare kan de ses som partsinlagor.
Att du inte har haft annat för dig än att kolla på Lundastudenter i 12år påverkar varken dina eller mina inlägg, du har däremot rätt i att alla kan värdera våra inägg.