2022-05-22, 07:58
Medlem
TheSurvivor87s avatar
Alla vet ju om att Basshunter haft problem med spriten för ett par år sedan, kanske var han full när han uppträdde?
Citera
2022-05-22, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Rocca
Jag vet vem han är, det är han som gjorde Båten Anna, men det måste ha varit minst 15år sedan? Han gjorde säkert andra låtar men är det något någon minns idag? Eller har han fortsatt spela hela tiden?

Vi som hörde honom på radion på Båten Annas tid går väl inte och ställer oss i publiken idag? Kan det vara så att publiken idag består av kids som är typ jämngamla med låten? Nu har 00-talet blivit lite ironiskt inne? "Ska vi gå och lyssna på den där pinsamma gubben som sjunger den där låten som brukade spelas på knattediskot?

För övrig så gissar jag på någon kombination av Kokain, sexuellt övergrepp och hets mot folkgrupp. Och att det var det sistnämnda som var droppen som fick det att rinna över.
Ja det var bra längesen boten Anna kom men basshunter är väldigt stor i Asien än idag om jag minns rätt.
Citera
2022-05-22, 08:47
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSurvivor87
Alla vet ju om att Basshunter haft problem med spriten för ett par år sedan, kanske var han full när han uppträdde?

Jaså han har haft problem med spriten?
Citera
2022-05-22, 08:56
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Jaså han har haft problem med spriten?
ja, han har alltid uppträtt redlöst beusad, och har väl anklagats för ovälkomnat tafstande etc i samband uppträdanden innan. det har fått vad de har bokat, samms fyllo som han alltid varit.
Citera
2022-05-22, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Det ska tydligen handla om att han tafsat på några efter spelningen. Det ska ha skett i berusat tillstånd från både de tafsade och den tafsande.

Ironiskt nog skedde detta i socialhögskolans lokaler.

Såhär blir det när kommuniststudenter anordnar något.

Detta är antagligen det mest troliga.
Minns i början när han precis blev känd så var det snack om att han brukade vara nere på gården med sin laptop och leta upp småflickor som han spelade upp låtar för och var väl nått rykte om antastning då med.
Citera
2022-05-22, 09:11
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Fast detta var ju i Sverige. Har inte hört nåt om honom på många år. Jag lyssnar i och för sig mest på typ Status Quo.
I see what you did there.
Citera
2022-05-22, 09:39
Medlem
baconJihads avatar
Han börjar bli gammal, har blivit småfet och lite alkoholiserad samt har klappat en (troligtvis betydligt yngre) dam på stjärtamentet. Var är sensationen?

Sverige har ju blivit ett socialt minfält där minsta ord eller händelse kan resultera i mediadrev och slut på karriären. Tycker verkligen någon att det är trevligt?
Citera
2022-05-22, 09:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Ringa intellekt också. Konsert i en pandemi.

Du har alltså missat att dylika evenemang har öppnat upp mer och mer nu och gjort det ganska länge. Den "stora" faran med pandemin är över.
Citera
2022-05-22, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Typiskt svenne beteende som gör mig arg bara av att läsa för jag kan se svenne horan framför mig stå med ett bitchigt uttryck på ansiktet troendes att den har rätt att anmäla någon annan för den (kanske) är hög..???? Helt jävla otroligt i vilka situationer svennen känner att den har rätt att lägga näsan sin i blött. Idioter hela befolkningen och jag hatar er alla, samt skäms att jag är en av er.
Sköt erat egna och sluta vara besatt med att lägga er i andras liv, era äckliga narcissister. UGGGGHHHHHHHH.

Det är alltså så här dryg och störd man blir om man knarkar. Tack, då vet jag, och kommer att anmäla misstänkta knarkare med ännu större iver.
Citera
2022-05-22, 09:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Hur i helvete kan en snubbe som hade en pissdålig one-hit-wonder för 20 år sen dra publik i dag? Går man på skiten får man skylla sig själv om giget suger. Det är lite som att gå på Dr. Bombay och förvänta sig nåt bra.

Tänkte faktiskt samma sak, vem i helvete går och ser basshunter idag. Han känns som en rätt patetiskt föredetting som inte kommer ha nånting när det blir färre och färre lyssnare på spotify. Parkbänken är aldrig långt borta som Håkan Hellström sjunger.
Citera
2022-05-22, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Han verkar själv vara nöjd med kvällen, enligt ett nypublicerat instagraminlägg.

https://www.instagram.com/p/Cd0qCI6KC50/

Hahahaha, tycker ändå han verkar rätt skön. Sjukt att festivalen var helt fullproppad för en (40 årig?) gubbe som sjunger hey motherfucker.
Citera
2022-05-22, 09:58
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Han verkar själv vara nöjd med kvällen, enligt ett nypublicerat instagraminlägg.

https://www.instagram.com/p/Cd0qCI6KC50/

Om folk finner det stötande med någon som säger "motherfucker" borde dom verkligen lyssna på P3. Kanske förstår dom sedan att det är sånt ordspråk man har i dagens coola musik.

Låt Basshunter få va lite ball för fan.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tänkte faktiskt samma sak, vem i helvete går och ser basshunter idag. Han känns som en rätt patetiskt föredetting som inte kommer ha nånting när det blir färre och färre lyssnare på spotify. Parkbänken är aldrig långt borta som Håkan Hellström sjunger.
Rent spontant skulle jag säga att Basshunter var/är betydligt större än lille Håkan Hellström.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in