2022-05-21, 18:59
Medlem
Snackade med en vän som ska ha närvarat vid denna fest.
En i det stora hela trevlig fest med mycket god stämning för ovanlighetens skull, men det urartade mot slutet när alkoholen kunde kännas i den fuktiga luften och musiken höjdes.
Ja, det ska ha varit Lena Melin och Simon Bank som inte är en del av kulturavdelningen men folk från Aftonbladets alla avdelningar brukar dyka upp vid såna tillställningar. Ett ovanligt beteende från Simon som annars ska vara känd för att vara lugn, cool och gentlemannamässig. Lena ska däremot tydligen alltid vara i händelsernas centrum under dessa fester och alltid vilja framstå som galnast, livligast på festen.
Citera
2022-05-21, 19:08
Medlem
cerns avatar
Hur fan ska detta ha gått till? "Hallå allihopa! Jag har en kuk som jag plockar fram nu, Lena du får gärna sätta dig på den okej?"

Nej, tror inte ett dugg på detta. Pics or it did not happened
Citera
2022-05-21, 19:19
Medlem
Jaha nu har jag fnissat mig igenom hela den här tråden, ni är ju så jävla roliga allihopa här så ni förgyllde hela min kväll!
Men jag är samtidigt lite äcklad, hade ingen aning om vem Simo* Ba*k var men Le*a Melli* visste jag.
Det enda jag har att säga om det är väl egentligen bara;
Nej fy fan.

Men många av er skriver, hade gärna sett en mer trovärdig källa. Pic or it didnt happen
Citera
2022-05-21, 19:37
Medlem
Hörde från säker källa att det tydligen var analt också.

Har ingen på Aftonblaskan filmat härligheterna? Lär väl läcka ut isåfall.

De brukar ju vara snabba på sånt annars.
Citera
2022-05-21, 19:56
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
I dagens AMK-morgon avslöjas att det gått vilt till på Aftonbladet Kulturs årsfest. En känd profil ska under middagen ha tagit fram kuken, helt opåkallat. En kvinna i 60-årsåldern sätter sig på den och de börjar knulla, utan att andra på festen reagerar. Mitt emot sitter Aschberg och tittar på.

Vilka knullade på festen?

Ett utdrag från AMK finns här: https://twitter.com/martinsoneby/sta...KwqCBviB3a849g

Två 60 åringar knullar framför Ashberg?

Robert måste längta tillbaka till Stenbecks 90-tala o TV 1000s midnattsunderhållning…
Citera
2022-05-21, 20:03
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
En i det stora hela trevlig fest med mycket god stämning för ovanlighetens skull, men det urartade mot slutet när alkoholen kunde kännas i den fuktiga luften och musiken höjdes.
Ja, det ska ha varit Lena Melin och Simon Bank som inte är en del av kulturavdelningen men folk från Aftonbladets alla avdelningar brukar dyka upp vid såna tillställningar. Ett ovanligt beteende från Simon som annars ska vara känd för att vara lugn, cool och gentlemannamässig. Lena ska däremot tydligen alltid vara i händelsernas centrum under dessa fester och alltid vilja framstå som galnast, livligast på festen.

Melin född 1954
Simon född 1975

En live show som även borde fått sjömän att springa.
Citera
2022-05-21, 20:07
Medlem
staticages avatar
I podden säger man att kvinnan är 65 pch inte framstående på AB.Mellin är 67.
Dagens asgarv ivfs.
Citera
2022-05-21, 20:09
Citat:
Ursprungligen postat av KrulligasteSnabeln
Jaha nu har jag fnissat mig igenom hela den här tråden, ni är ju så jävla roliga allihopa här så ni förgyllde hela min kväll!
Men jag är samtidigt lite äcklad, hade ingen aning om vem Simo* Ba*k var men Le*a Melli* visste jag.
Det enda jag har att säga om det är väl egentligen bara;
Nej fy fan.

Men många av er skriver, hade gärna sett en mer trovärdig källa. Pic or it didnt happen

nej är väll troligtvis inte sant, men gillar trådar som för flashbackare tillsammans och skapar en ”filosofisk atomsfär”
Citera
2022-05-21, 20:13
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
I dagens AMK-morgon avslöjas att det gått vilt till på Aftonbladet Kulturs årsfest. En känd profil ska under middagen ha tagit fram kuken, helt opåkallat. En kvinna i 60-årsåldern sätter sig på den och de börjar knulla, utan att andra på festen reagerar. Mitt emot sitter Aschberg och tittar på.

Vilka knullade på festen?

Ett utdrag från AMK finns här: https://twitter.com/martinsoneby/sta...KwqCBviB3a849g

Kan meddela att skvallret även finns på en svensk beryktad kändisskvallersida.
Citera
2022-05-21, 20:28
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Kan meddela att skvallret även finns på en svensk beryktad kändisskvallersida.
Vilken då?
Citera
2022-05-21, 20:31
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn

Lena Melin alltså? På riktigt? Hon äter även snorkråkor framför kamera så det är säkert sant.
Citera
2022-05-21, 20:32
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Vilken då?

Stoppa Pressarana. Det har redan nämnts i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in