2022-05-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det skulle vara min gissning också. T*bbe med en propellerkeps för att vara extra festlig för kvällen råkar få den i tvåan av någon av tidningens många poddare med tveksam läggning.

Ja han är helt fantastiskt löjlig och detta tillåts fortgå. På riktigt. Varje gång jag ser honom tänker jag ”hoppas ingen utomlands ser detta och tror svenskar är såhär”.
Men tanken är ändå att han är givaren och Martin missuppfattades som kvinna pga sin vackra svallande blonda man, gnistrandes i diskoljuset medan de två galloperar in i natten från sin rostfria tron.
Citera
2022-05-22, 19:13
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Ja han är helt fantastiskt löjlig och detta tillåts fortgå. På riktigt. Varje gång jag ser honom tänker jag ”hoppas ingen utomlands ser detta och tror svenskar är såhär”.
Men tanken är ändå att han är givaren och Martin missuppfattades som kvinna pga sin vackra svallande blonda man, gnistrandes i diskoljuset medan de två galloperar in i natten från sin rostfria tron.
Jag ska vara ärlig med dig Pressansvarig.

Jag vill inte tänka för mycket på det där. Jag blir så lätt mörkrädd men oddsen att han har apkoppor är nog rätt låga.
Citera
2022-05-22, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Haha fy fan vilka svin,sist var det Oisin som hade skrikit att han ville ha analfest,kladdat på någon.Blev avstängd.
Aftonbladets HR avdelning måste vara riktigt störda om såna här människor släpps igenom.

Han ser riktigt pervers ut.
Citera
2022-05-22, 20:06
Medlem
Tack för alla skratt. Detta var den roligaste tråden jag läst i hela mitt liv .
Citera
2022-05-22, 20:09
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristen08
Han ser riktigt pervers ut.

Fast det var väl Virtanen som ville bjuda på kokain och analsex?
Citera
2022-05-22, 20:36
Medlem
Tullamores avatar
Den som skruvat Melin, har ju i alla fall sluppit vakna upp bredvid henne eftersom dett skedde på krogen. Ångesten att slå upp ögonen och se ett sånt gammalt härke
Citera
2022-05-22, 20:58
Medlem
Jag har i mina dagar läst så mycket motbjudande och vidrigt på detta forum; så mycket vansinnigt, perverterat, vidrigt, etc.

Men jag kan ärligt talat säga att detta är den första tråden någonsin som fått mig att bli illamående.
Citera
2022-05-22, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Då kan det vara Anders Lindberg och Lena Mellin.

Anders Lindberg? Aka "Gossen"?
No way, han väntar intensivt på behåring runt pungen och en första nattlig ejakulation.
Citera
2022-05-22, 21:06
Medlem
Trollet420s avatar
Man mår illa när man läser namnet melin om en sex akt bara ett rykte då men riktigt mycket ångest bara man tänker tanken
Citera
2022-05-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Den som skruvat Melin, har ju i alla fall sluppit vakna upp bredvid henne eftersom dett skedde på krogen. Ångesten att slå upp ögonen och se ett sånt gammalt härke

Egna erfarenheter ?

Edit: Läste nog lite väl snabbt.
Senast redigerad av Theken1891 2022-05-22 kl. 21:12.
Citera
2022-05-22, 21:10
Medlem
DoktorNos avatar
Det sägs att kvinnan ifråga hade jeans. Använder Kråkjägaren Mellin jeans och är hon vig nog att få av sig jeansen snabbt nog för ett fyllknull?

Satt för övrigt och funderade på om det finns nån journalist i 60-årsåldern som skulle gå att ligga med utan att få alltför svår ångest efteråt och jag kom bara på Liza Marklund. Hon är ju accebtabel att idka könsumgänge med och blir 60 i höst. Men hon är väl inte kvar på Aftonbladet?
Citera
2022-05-22, 21:34
Medlem
Lägg ner förfan...det finns väl INGEN som skulle sätta på Lema Mellin, oavsett hur packad man var???
Gränsen måste väl för alla män dras långt tidigare än så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in