Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-21, 16:42
  #157
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Simon Bank Lena Mellin.

Ewww, menar du den här Lena Mellin?

https://upload.wikimedia.org/wikiped...7300084%29.jpg

Fy fan vad äcklad jag blev när jag läste ditt inlägg.
Citera
2022-05-21, 16:42
  #158
Medlem
Tartariamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Blir seriöst illamående av tanken på att det skulle vara Melin. En krispig trosa dragen åt sidan, mjölkigt svampsekret som utdelas från hennes murra samtidigt som hon tuggar snorkråkor och gastar socialdemokratisk propaganda.

Menar du en krispig trosa innehållandes med redan tidigare intorkad sekret från tidigare umgänge?

Näe! Fyfan. Nu mår tom jag dåligt som har järnmage. 😅
Citera
2022-05-21, 16:51
  #159
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DifusLus
Närmaste tiotal är ju det tal som framhävs i självaste talet. 6 i detta fall, gå om grundskolan. Tack hej!

Det närmaste tiotalet till 67 är 70, inget annat!
Ställ dig på tallinjen och prova! (Om nu tallinjen är ett bekant begrepp för dig!)

Gå om grundskolan, var det ja...
Citera
2022-05-21, 16:54
  #160
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Nej, det låter inte alls rimligt. Hon är inte i fysisk kapacitet att "hoppa" i någons knä. Tveksamt om ens hon kommer i ett par jeans. Att hon skulle vara så smidig att hon kan glida ur ena byxbenet i ett par jeans, håller jag för helt otroligt.

Det står ingenstans i SP:s sedvanliga sensationsartikel att det är en känd kvinnlig journalist, därmed rör dig sig troligen om en helt okänd (förmodligen ut-LASad) halvpraktikant. Det är också en sådan som det är fullt sannolikt att en packad chef stöter hårdast på.


Källa: https://stoppapressarna.se/svenskt/a...r-medarbetarna

Nej enligt dom SP verkar inte heller deras favvo Schori varit inblandad alls.
Citera
2022-05-21, 17:16
  #161
Medlem
Inget jag är stolt över, men har umgåtts i journalistkretsar.

Säg emot mig, ni journos som läser detta, men det kommer ni inte att göra, för att ni vet att det är sant:

- 90 procent av svenska skribenter, krönikörer, journalister äter antidepressiva
- 90 procent har narcissistisk personlighetsstörning
- 10 procent av mediafolket är schyssta, vettiga, jordnära individer
- Nära 100 procent gillar det depraverade, det amoraliska, det gränslösa.

Så att denna händelse ägt rum är absolut inget konstigt. Det är onormalt och trist att agera normalt för dessa människor.

Tänk på det, nästa gång du läser en kvällsblaska, och de vill pådyvla dig sina "goda åsikter". Skribenterna är redan djupt nere i en moralisk bajamaja, som de förmodligen aldrig kommer komma upp ur.
__________________
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-05-21 kl. 17:21.
Citera
2022-05-21, 17:17
  #162
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
I dagens AMK-morgon avslöjas att det gått vilt till på Aftonbladet Kulturs årsfest. En känd profil ska under middagen ha tagit fram kuken, helt opåkallat. En kvinna i 60-årsåldern sätter sig på den och de börjar knulla, utan att andra på festen reagerar. Mitt emot sitter Aschberg och tittar på.

Vilka knullade på festen?

Ett utdrag från AMK finns här: https://twitter.com/martinsoneby/sta...KwqCBviB3a849g
Martin Soneby. Stor i orden och väldigt liten på gatan. Hans höjdpunkt i hans misslyckade karriär är fejkade "pranks" för femton år sen.
Dessutom semit.
Citera
2022-05-21, 17:20
  #163
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Martin Soneby. Stor i orden och väldigt liten på gatan. Hans höjdpunkt i hans misslyckade karriär är fejkade "pranks" för femton år sen.
Dessutom semit.
Soneby är också son till tidigare AB-chef så han är insyltad. Men frågan är om SP skulle skriva enbart baserat på Sonebys pladder...
Citera
2022-05-21, 17:27
  #164
Medlem
Antivaxxers avatar
Vem vare som knulla!? Säg vem det fucking var!

Citera
2022-05-21, 17:27
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Ewww, menar du den här Lena Mellin?

https://upload.wikimedia.org/wikiped...7300084%29.jpg

Fy fan vad äcklad jag blev när jag läste ditt inlägg.

Ahh, hade du oxå hällt i dig 2-3 bibbar vin som Lena säkert gjort, så hade den nog slunkit in i lena fastän du väntade någon snyggis istället.
Citera
2022-05-21, 17:44
  #166
Medlem
Flottsteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Du och din källa ljuger nog.
Som aftonbladet då
Citera
2022-05-21, 17:47
  #167
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Inget jag är stolt över, men har umgåtts i journalistkretsar.

Säg emot mig, ni journos som läser detta, men det kommer ni inte att göra, för att ni vet att det är sant:

- 90 procent av svenska skribenter, krönikörer, journalister äter antidepressiva
- 90 procent har narcissistisk personlighetsstörning
- 10 procent av mediafolket är schyssta, vettiga, jordnära individer
- Nära 100 procent gillar det depraverade, det amoraliska, det gränslösa.

Så att denna händelse ägt rum är absolut inget konstigt. Det är onormalt och trist att agera normalt för dessa människor.

Tänk på det, nästa gång du läser en kvällsblaska, och de vill pådyvla dig sina "goda åsikter". Skribenterna är redan djupt nere i en moralisk bajamaja, som de förmodligen aldrig kommer komma upp ur.

Jag saknar ärligheten i dagens journalism. Alla slickar någon i högre position för dess godkännande, annars är du körd. Om ärligheteten ändå finns så är det större chans att finna nålen i en höstack. Har inte mycket för de största moderna kvällstidningarna längre tyvärr. Akademiker som tror sig sitta på sanningen i deras tillgjorda hipsterborgar-verklighet på Söder. Jovisst.
Citera
2022-05-21, 18:04
  #168
Medlem
Mannen har då säkert en viss makt position på redaktionen, högre inkomst, är äldre, samt visar tendenser på en viss grad av gränslöshet.

4/4 no-no's
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback