Citat:
Det har undgått dig helt att Twitter har +20% bots och hårdcensureras ? Allt fler förstår detta, alternativ växer fram.
Twitter är fake
Ta DNs Wolodarski som exempel. Han har 245.000 följare på Twitter. Ingen vet vilka dom är och vid en vanlig check så är 50% fake (sannolikt fler om man tittar noggrannt). Detta är Chefredaktören för Sveriges största dagstidning (nåja, en ren Sthlmsblaska). Är det detta samhälle du vill ha där man kan som Chefredaktör kan bygga en falsk fanskara och fria ordet om man kritiserar
kan stoppas, kritiken kan tas bort ?
Exempel på vad som diskuteras på TS nu i de forum där vi kan koppla till denna diskussion. Då interaktioner är dubbla jämfört Twitter diskuteras allt mellan himmel och jord.
Exempel på saker som inte får diskuteras på Twitter, eller Facebook/Instagram, och Youtube du blir först censurerad och därefter bannad:
1. Viruset kom från ett labb
2. Valet 2020 var riggat
3. Biden är ingen folkvald President
4. Bidens son är Pedofil
5. Pelosi, Kerrys och Bidens barn har alla haft tunga positioner i Ukrainska energibolag och tjänat miljoner
6. Ukraina har haft tiotalet lab drivna av amerikanska bolag/universitet likt Wuhan
7. Vaccinet är i princip verkningslöst
8. Big pharma tjänar enorma pengar på COVID
9. MSM är köpta och sprider agendabaserad information
10. Clinton och demokraterna hittade på Russia Hoax
11. Obama, Clinton och demokraterna spionerade på en folkvald President
Twitter är fake
Ta DNs Wolodarski som exempel. Han har 245.000 följare på Twitter. Ingen vet vilka dom är och vid en vanlig check så är 50% fake (sannolikt fler om man tittar noggrannt). Detta är Chefredaktören för Sveriges största dagstidning (nåja, en ren Sthlmsblaska). Är det detta samhälle du vill ha där man kan som Chefredaktör kan bygga en falsk fanskara och fria ordet om man kritiserar
kan stoppas, kritiken kan tas bort ?
Exempel på vad som diskuteras på TS nu i de forum där vi kan koppla till denna diskussion. Då interaktioner är dubbla jämfört Twitter diskuteras allt mellan himmel och jord.
Exempel på saker som inte får diskuteras på Twitter, eller Facebook/Instagram, och Youtube du blir först censurerad och därefter bannad:
1. Viruset kom från ett labb
2. Valet 2020 var riggat
3. Biden är ingen folkvald President
4. Bidens son är Pedofil
5. Pelosi, Kerrys och Bidens barn har alla haft tunga positioner i Ukrainska energibolag och tjänat miljoner
6. Ukraina har haft tiotalet lab drivna av amerikanska bolag/universitet likt Wuhan
7. Vaccinet är i princip verkningslöst
8. Big pharma tjänar enorma pengar på COVID
9. MSM är köpta och sprider agendabaserad information
10. Clinton och demokraterna hittade på Russia Hoax
11. Obama, Clinton och demokraterna spionerade på en folkvald President
Men jag lär mig. Det är ju därför jag frågar. Har fortfarande svårt att de kan tillåta allt. En hel del kan vara olagligt att skriva på Social Truth också. Så att allt får skrivas om är nog inte riktigt. Håller du inte med mig om det?