Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Här på Flashback så ska man kunna visa sina källor om de efterfrågas. Kan man inte styrka sina påståenden så ska man inte skriva om dem heller. Det finns undantag tex om jag såg ett rån på stan och kan beskriva flyktfordonet.
Annars så gäller de akademiska reglerna, bevisbördan ligger på den som kommer påståendet.
Jag vet inte ens vad du fantiserar om längre, min förklaring vad jag menade med myntlså med trumpens social medier är redan förklarat att det betyder att man utnyttjar sin ställning i att starta social media.
Behövs inget källa när jag har förklarat vad jag menar med ordet, och att du låtsas ändra inget där.
Och om du ska beskriva flyktfordonet och någon säger "jag förstår inte, då jag inte känner ordet eller kan hitta det." och sen förklarar ordet.
Då förklarar man, och sen råder det inga funderingar vad det betyder med trumpens social medier.
Men såklart låtsas man..., så kan man hoppas nått...
Finner det logiskt det är så och pga de lån som förfaller och att trumpen verkar ha likviditetsproblem som löses med lån.
Vi får se mer senare i frågan, dock är ordet myntslå förklarat och vad som jag menade med det i sammanhanget med trumpen och han social medier som de närmast sörjande kommer mer eller mindre vara de enda som är där.
Kan vara ett perfekt sätt och få bort trollen ifrån den vuxna diskussionen och att trumpen startar denna sociala median.
Kan inte ge källa till CNN, då ordet enligt helge inte finns, där faller det på sin orimlighet och ge källa.