Citat:
Ursprungligen postat av
mrbarragani
Inte för att jag är av åsikten men hoppas att P & S familjer, vänner och barn i andra sammanhang får smaka på egen medicin. Inte för att att två fel blir rätt men för att väcka och få dem och liknande personer att inse att de gör fel.
Om man inte hade skrivit ut namn, publicerat omaskad chattlogg, nakenbilder, kontaktat arbetsgivare etc så hade jag kunnat köpa agerandet. Då skulle det kunna vara av "god tro" att åstadkomma politisk förändring.
Oavsett vad han tycker i sakfrågor (oviktigt i sammanhanget) så är man nasse när man bidrar till ett dåligt Sverige på detta och liknande sätt.
Politiker verkar dock vilja att folket på "golvet" bråkar. Makten har gjort det medvetet just för att behålla makten.
Sara och Patrik tar den smällen, inga problem. Dem tycker det är viktigare att hänga ut sådana som dig.
Om du vill så kan jag ringa männen i de vita rockarna? dem är vana att ta hand om
psykopater som försöker sprida pestsmitta i vårt samhälle. Vi normala som värnar om *
Hej alla barn* på TikTok vill att dem skall ha ett samhälle där dem surfa på internet 24/7 utan risk för att bli våldtagana?
Social uthängning med omaskade loggar, video och rubbet är rätt väg att gå. Deras barn, arbetsgivare, grannar, fru och alla andra i samhället ska veta vilka kräk dem är. Jag förstår att du inte håller med? sjuka personer gör inte det. Faktum är att denna sjukdom går ej att bota, du blir inte frisk, haha