2022-05-18, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Jo tyvärr börjar Sverige ta efter USA mer och mer. För det är ju ett sånt toppen land och följa efter verkligen. Jag tycker inte vi ska bli som USA ärligt talat, hängas ut hit och dit för minsta lilla. Det har gått för långt. Sverige ska vara ett liberalt land som ni har en lätt syn på sex.

Och inte heller vara besatta och så tabubelagda gällande åldersskillnaden.
Inte för att jag är av åsikten men hoppas att P & S familjer, vänner och barn i andra sammanhang får smaka på egen medicin. Inte för att att två fel blir rätt men för att väcka och få dem och liknande personer att inse att de gör fel.

Om man inte hade skrivit ut namn, publicerat omaskad chattlogg, nakenbilder, kontaktat arbetsgivare etc så hade jag kunnat köpa agerandet. Då skulle det kunna vara av "god tro" att åstadkomma politisk förändring.
Oavsett vad han tycker i sakfrågor (oviktigt i sammanhanget) så är man nasse när man bidrar till ett dåligt Sverige på detta och liknande sätt.

Politiker verkar dock vilja att folket på "golvet" bråkar. Makten har gjort det medvetet just för att behålla makten.
Citera
2022-05-18, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Hur ser du etiskt på att erbjuda stöd åt personer vars liv du förstört? Traumatiserar man en människa är man väl knappast lämpad att agera terapeut åt den man traumatiserat? I mina öron låter det psykopatiskt. Och igen, vad har du för utbildning?

Om du valt att uppfatta att jag är terapeut så har du uppfattat fel.
Däremot har jag en lång lista med extremt bra terapeuter som jag delar med mig av till personen som är i behov av en.

Behöver du en terapeut?
Citera
2022-05-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Kika på dads against predators. Deras toppvideos. De skriker högt i köpcentrum osv

#135 "Don"
helvete vad dem går på hårt, underhållning på bästa nivå, så ska det se ut. Förnedra kräken maximalt haha
Citera
2022-05-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Kika på dads against predators. Deras toppvideos. De skriker högt i köpcentrum osv

Jäklar. Det kan man sakna lite med dumpen, att de är så diskreta när de konfronterar äcklen.
Citera
2022-05-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbarragani
Inte för att jag är av åsikten men hoppas att P & S familjer, vänner och barn i andra sammanhang får smaka på egen medicin. Inte för att att två fel blir rätt men för att väcka och få dem och liknande personer att inse att de gör fel.

Om man inte hade skrivit ut namn, publicerat omaskad chattlogg, nakenbilder, kontaktat arbetsgivare etc så hade jag kunnat köpa agerandet. Då skulle det kunna vara av "god tro" att åstadkomma politisk förändring.
Oavsett vad han tycker i sakfrågor (oviktigt i sammanhanget) så är man nasse när man bidrar till ett dåligt Sverige på detta och liknande sätt.

Politiker verkar dock vilja att folket på "golvet" bråkar. Makten har gjort det medvetet just för att behålla makten.

Det är lite lustigt med alla dessa nyreggade konton som skriver inlägg i tråden och har samma agenda: Man vill kunna fortsätta att ragga barn på nätet utan risk att bli uthängda på Dumpen.
Citera
2022-05-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Det är lite lustigt med alla dessa nyreggade konton som skriver inlägg i tråden och har samma agenda: Man vill kunna fortsätta att ragga barn på nätet utan risk att bli uthängda på Dumpen.
Det börjar bli tröttsamt... Finns inget annat i världen än "Heil Dumpen" eller pedofiler?
Citera
2022-05-18, 20:31
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HexKaka
#135 "Don"
helvete vad dem går på hårt, underhållning på bästa nivå, så ska det se ut. Förnedra kräken maximalt haha

Detta är ju underhållande att titta på. Tycker Sara och patrik ska göra så med..
Citera
2022-05-18, 20:45
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Nej, det var redan förra året de tipsade om ställen de kunde vända sig till.
I de flesta fall har de bara inte möjlighet till det, oavsett om det beror på att de inte är de bästa på att konfrontera gäddorna, eller gäddorna inte vill bli konfronterade.
Ok. Har kollat på några konfrontationer men inte hört nåt om det.
Citera
2022-05-18, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det börjar bli tröttsamt... Finns inget annat i världen än "Heil Dumpen" eller pedofiler?
Baserat på dina tidigare inlägg är du också en peddokramare.
Citera
2022-05-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Baserat på dina tidigare inlägg är du också en peddokramare.
Jag ställde en direkt fråga. Noterar min din ovilja/oförmåga att besvara den.
Jag tillhör den kategori som inte finns i din världsbild: Ogillar Dumpens sätt att hantera ett samhällsproblem samtidigt som jag avskyr pedofili.
Citera
2022-05-18, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Jag ställde en direkt fråga. Noterar min din ovilja/oförmåga att besvara den.
Jag tillhör den kategori som inte finns i din världsbild: Ogillar Dumpens sätt att hantera ett samhällsproblem samtidigt som jag avskyr pedofili.

Vi är alla olika.
Citera
2022-05-18, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbarragani

Sara och Patrik tar den smällen, inga problem. Dem tycker det är viktigare att hänga ut sådana som dig.
Om du vill så kan jag ringa männen i de vita rockarna? dem är vana att ta hand om psykopater som försöker sprida pestsmitta i vårt samhälle. Vi normala som värnar om *Hej alla barn* på TikTok vill att dem skall ha ett samhälle där dem surfa på internet 24/7 utan risk för att bli våldtagana?

Social uthängning med omaskade loggar, video och rubbet är rätt väg att gå. Deras barn, arbetsgivare, grannar, fru och alla andra i samhället ska veta vilka kräk dem är. Jag förstår att du inte håller med? sjuka personer gör inte det. Faktum är att denna sjukdom går ej att bota, du blir inte frisk, haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in