2022-05-17, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Ny bild. Ny fotograf!?

Vad gör hon med alla bilder? Nästa helg är det väl morsdag så hon lär göra ny fotografering nästa vecka.

Hon älskar att stå framför kameran och stå i centrum. Stort plus också att hon sen får tiotals kommentarer om hur fin hon är. Typiskt narcissist.

Tycker dock senaste bilden är bästa på länge. Fotografen har en finare och personligare touch och set up på bilden. Linns hår ser ju som vanligt risigt ut och Simon har som vanligt bara en trött t shirt på. Men mycket bättre än dom stela och poserade studio bilderna som hon lagt ut på senaste...
Bara min åsikt haha!!
Citera
2022-05-17, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Hon älskar att stå framför kameran och stå i centrum. Stort plus också att hon sen får tiotals kommentarer om hur fin hon är. Typiskt narcissist.

Tycker dock senaste bilden är bästa på länge. Fotografen har en finare och personligare touch och set up på bilden. Linns hår ser ju som vanligt risigt ut och Simon har som vanligt bara en trött t shirt på. Men mycket bättre än dom stela och poserade studio bilderna som hon lagt ut på senaste...
Bara min åsikt haha!!
Haha så sant! Ja, men jag håller med om senaste bilden bland de bättre.
Citera
2022-05-17, 22:01
Avslutad
Tänkte på en sak.. har tingelinn någonsin varit utomlands ens?
Citera
2022-05-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69

Hon är flygrädd och som jag förstått det inte varit utomlands sedan hon var barn.
Misstänker att det kanske heller inte funnits ekonomi.
De åren hon hade kunnat ha råd har pandemin pågått plus graviditeter/nyfödda barn
Citera
2022-05-17, 22:17
Medlem
Där kom bilden jag efterfrågade, en bild på Simon, Linn och Belle 👍🏻
Citera
2022-05-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hon har tydligen varit i Frankrike flera ggr som barn. Numera är hon flygrädd.
Citera
2022-05-17, 22:22
Medlem
Å andra sidan kan man ju åka utomlands utan att behöva flyga.
Citera
2022-05-17, 22:30
Medlem
Hur många tror att hon har fått massa sms som hon inte har tid att svara på?
Citera
2022-05-18, 00:10
Medlem
MissTrisstesss avatar
Vem hängde upp tvätten???
Ny fotograf. (Antagligen betalar inte L ett skit för bilderna)

Att Linn föredrar att titta nedåt på bilder beror nog mest på att hon vill dölja sina mörka ringar under ögonen.
Än värre, nu stirrar även Simme ner i backen.
Citera
2022-05-18, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Vem hängde upp tvätten???
Ny fotograf. (Antagligen betalar inte L ett skit för bilderna)

Att Linn föredrar att titta nedåt på bilder beror nog mest på att hon vill dölja sina mörka ringar under ögonen.
Än värre, nu stirrar även Simme ner i backen.

Kan också vara att hennes ögonlock hänger så mycket. ser bara mer extremt ut med vilka fransar hon väljer och hur förjävla fult hon sminkar sina ögonbryn.
Citera
2022-05-18, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Jag tror att han har ett nära band med Juvelia, så att det faller sig naturligt liksom i och med att Linn har mer erfarenhet av små bebisar som är mer ömtåliga.
Hoppas verkligen att de får det här att funka nu, Simon verkar vara en fin kille och han är bra med barnen vad man kan se. Jag tror att hon har haft tur när hon träffat honom, det är inte alla unga grabbar som tar till sig den nya flickvännens barn från tidigare relationer.

Håller med, Simon verkar jättesnäll och Linn har verkligen haft tur. Hoppas för barnens skull att det håller.
Citera
2022-05-18, 09:57
Medlem
Nog för att det gick alldeles för fort när de träffades, men det känns ändå lovande. Stämmer det som ryktas att han haft en knackig relation med sin mamma så kan han nu vara väldigt mån om att få sin egen relation att fungera. Det är så människan fungerar, man vill själv göra det rätt som tidigare har blivit fel.
Tror dock att det är väldigt viktigt att han får fortsätta med sin ishockey och inte bara slängas in i en helt ny verklighet. Men det förstår förhoppningsvis Linn eller oxå får någon hjälpa henne att förstå det.
Man måste ha sina egna intressen och ges utrymme för det, annars håller inte relationen. Tror dock att intresset för Linn kommer svalna blixtsnabbt om nu relationen håller och att barn nummer 4 låter vänta på sig. Följarna är vana vid drama, tyvärr.
Men för familjens bästa tror jag att det hade varit skitbra om hon skaffar sig ett vanligt yrke på sikt.
Den prinsessvärld hon skapar runt sig skulle göra sig ypperligt i en blomsteraffär ärligt talat.
Jag håller tummarna för att det håller den här gången, för flickornas skull inte minst. Och Simon verkar bra, så det finns möjligheter. Marcus verkade även han vettig, men Linnsan var väl inte tillräckligt torr bakom öronen för att hålla fast vid den relationen, hon är ju trots allt äldre nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in