2022-06-14, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ok, tänkte att det var nåt som genererade pengar (hemska tanke)

Nej det var ingen länk och inget sponsrad inlägg
Citera
2022-06-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
VARFÖR färgar hon inte bort sin hemska utväxt?? Hon har just varit hos frisören men allt det svarta i hårbotten finns kvar

Hon har inte ens lagt ut bild på resultatet
Citera
2022-06-14, 22:22
Medlem
Citat:
VARFÖR färgar hon inte bort sin hemska utväxt?? Hon har just varit hos frisören men allt det svarta i hårbotten finns kvar

Det har väl inte lagts upp någon bild där Linns hår syns som är tagen efter att hon var hos frisören?
Citera
2022-06-14, 23:01
Medlem
Lite dåligt med fotografier hos fotograf nu tycker jag 😁
Citera
2022-06-14, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Lite dåligt med fotografier hos fotograf nu tycker jag 😁
Ja det var väl flera veckor sen?
Citera
2022-06-15, 00:30
Medlem
MissTrisstesss avatar
Mer å mer uppenbart att Linn älskar den mest hjälplösa, bröstsugande, nappsugande minsta individen.
Allt medan hon själv presenterar sej som oumbärlig.
Så osmakligt å läskigt.

Fy.
Citera
2022-06-15, 09:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja det var väl flera veckor sen?
Ja det var alltför längesen… har Linn tappat stinget?
Citera
2022-06-15, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Hon har inte ens lagt ut bild på resultatet

Jo hon gick hem direkt från frisören och gjorde samarbeten med solkrämen på storys då såg man tydligt att håret var frisör lockat och upp ljusat det var inte knall gult som det brukar vara
Citera
2022-06-15, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Det har väl inte lagts upp någon bild där Linns hår syns som är tagen efter att hon var hos frisören?

Jo på storys titta så ser du att hon har samma tröja och samma lockar på bröstmjölk bilden och solkräms reklamen. Håret är inte knall gult i samarbetet. Hon åkte direkt hem från Linköping för att göra reklam med barnen ny friserad.
man kan även se kjolen och tröjan som hon hade i solkräms samarbetet flera gånger på hennes storys foton på ungen som sover på henne.
Senast redigerad av Kvalster69 2022-06-15 kl. 10:04.
Citera
2022-06-15, 10:42
Medlem
Måste vara så att Simon gått på föräldraledighet och tar ut föräldrapenning? För det får då absolut inte Linn göra när hon jobbar så mycket som hon gör. Men skulle väl inte förvåna mig om dom fifflar med detta och båda tar ut pengar från försäkringskassan. Det blir kul när den återbetalningen kommer på posten.
Citera
2022-06-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Måste vara så att Simon gått på föräldraledighet och tar ut föräldrapenning? För det får då absolut inte Linn göra när hon jobbar så mycket som hon gör. Men skulle väl inte förvåna mig om dom fifflar med detta och båda tar ut pengar från försäkringskassan. Det blir kul när den återbetalningen kommer på posten.

Simon lär inte få många kronor från försäkringskassan då han inte har en sgi (180 kronor per dag före skatt).
Så i deras fall troligen väldigt mycket smartare att Linn tar en dag i veckan istället för att han tar föräldrapenning 5-7 dagar i veckan (men så långt lär de inte tänka).

Eftersom föräldrapenning kan läggas 7 dagar i veckan så kan Linn säkerligen ta ut några dagar per vecka totalt. Även om hon arbetar alla veckodagar så lär hon inte arbeta 8 timmar per dag.

Jag gissar att fk oavsett om Linn ”fuskar” inte kommer kräva tillbaka några pengar. De måste ju då kunna hävda att Linn faktiskt arbetat ett visst antal timmar och det lär hon lätt kunna hävda att hon inte gjort.
Citera
2022-06-15, 11:01
Medlem
Citat:
Jo på storys titta så ser du att hon har samma tröja och samma lockar på bröstmjölk bilden och solkräms reklamen. Håret är inte knall gult i samarbetet. Hon åkte direkt hem från Linköping för att göra reklam med barnen ny friserad.
man kan även se kjolen och tröjan som hon hade i solkräms samarbetet flera gånger på hennes storys foton på ungen som sover på henne.

Väldigt observant av dig måste jag säga… Jag är dock inte övertygad om att varken bilder eller video är inspelade igår. De kan mycket väl vara tagna tidigare men publicerade igår.
Känns inte troligt att apotekets reklam skall vara filmad igår med tanke på att företagen brukar vilja godkänna innan publicering. Inte heller med tanke på att det regnade i Örebro igår eftermiddag (men hon kan absolut hunnit filma i någon av solglimtarna som var för vädret svängde väldigt mycket).
Blir spännande att se på kommande bilder om utväxten fortfande är samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in