2026-07-16, 08:16
Medlem
Var det inte Linn som för bara några få år sedan (tror det var i samband med "flytten" till Stockholm) där hon sa att hon verkligen inte gillade smaken av alkohol och därför inte drack så ofta, eller mycket? Nu tycker jag man ser alkohol i var och varannan story, tiktok eller snap
Citera
2026-07-16, 10:06
Medlem
Jag har en vän vars fyraåring kan prata svenska, engelska samt italienska. Ena föräldern är från Italien.
Det barnet talar alla tre språk betydligt bättre än vad B talar svenska.
BVC borde skicka remiss till logoped vid nästa besök.
Citera
2026-07-16, 23:18
Medlem
Jag funderar på om J har fått ett firande hos L? Hon var hos sin pappa på sin födelsedag, men Linn har inte lagt upp någonting om firande för J? Eller har jag missat?

”Hela” familjen firade hennes bror som fyllde 26 år för några dagar sen.. Är det inte viktigare att fira en 6 åring?
Citera
2026-07-17, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Jag funderar på om J har fått ett firande hos L? Hon var hos sin pappa på sin födelsedag, men Linn har inte lagt upp någonting om firande för J? Eller har jag missat?

”Hela” familjen firade hennes bror som fyllde 26 år för några dagar sen.. Är det inte viktigare att fira en 6 åring?

Var det inte likadant förra året?
Var inte J hos sin pappa och bonusmamma och L firade inte J då heller av vad man kunde tolka från sociala medier då inget blev upplagt.
Citera
2026-07-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supergosig
Var det inte likadant förra året?
Var inte J hos sin pappa och bonusmamma och L firade inte J då heller av vad man kunde tolka från sociala medier då inget blev upplagt.

Jodå, hittade ett inlägg 10/7-25 där de firade J som fyllde 5.
Lite förvånande då Linn hade fullt upp med sin perfekta pojkvän som hon var så kär i.

Detta året har hon ingen annan än barnen att fokusera på så tycker hon borde firat..
Citera
2026-07-17, 13:13
Medlem
Nu är jag på riktigt nyfiken på 2025s årsredovisning. Vad lever människan av med tanke på förra årets ÅR o det man ser av henne.
Citera
2026-07-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Nu är jag på riktigt nyfiken på 2025s årsredovisning. Vad lever människan av med tanke på förra årets ÅR o det man ser av henne.
Ska väl inkomma senast 31 juli? Vill dock minnas att de var rejält försenad förra året.
Citera
2026-07-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Ska väl inkomma senast 31 juli? Vill dock minnas att de var rejält försenad förra året.
Ja det stämmer. Efter 31/7 är det förseningsavgift o har hon inga pengar är det väldigt dumt.
Tycker synd om barnen, dom har ju varit vana vid guld o gröna skogar, det är nog annorlunda nu.
Citera
2026-07-17, 20:36
Medlem
Alltså vad är det med hennes ben? De ser förlamade ut. De ser på riktigt ut som de tillhör någon som egentligen sitter i rullstol

https://imgur.com/a/XyWpYIk
Senast redigerad av Fairlyodderika 2026-07-17 kl. 20:43.
Citera
2026-07-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin

Verkar inte som hon får lägga ut något på j längre
Citera
2026-07-17, 23:39
Medlem
Vet inte om
Ni följer Simon men verkar som han längtar efter kärlek och tycker det är ett misslyckande att det inte höll

Synd om honom tycker jag. Med en annan tjej hade han kunnat ha ett äktenskap livet ut
Citera
2026-07-18, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fairlyodderika
Alltså vad är det med hennes ben? De ser förlamade ut. De ser på riktigt ut som de tillhör någon som egentligen sitter i rullstol

https://imgur.com/a/XyWpYIk
Hon ser ut att helt sakna benmuskler..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in