2022-05-15, 21:22
  #3745
Medlem
Nya familjefotot är det värsta EVER !

Linn ser ut som en 14 årig neddrogad dvärg , Simon som en helgalen sektledare och de stackars barnen inslängda mitt i galenskapen !

Och HANDEN! HANDEN !!!????

Vilken proffesionell fotograf släpper ens igenom den bilden ???????????,,,,

Nu fattar ju alla att det är simmes hand!

MEN !

Säger det igen ;

DET FINNS JÄVLIGT MÅNGA VIDRIGA PEFOFILER DÄRUTE VARS FANTASI SÄTTER IGÅNG VID BLA SÅDANA BILDER …!
Citera
2022-05-15, 22:07
  #3746
Medlem
Hahaha kan inte va en professionell fotograf som inte skickar såna bilder rakt i skräpkorgen. Man ska inte ens ta såna bilder. Vilket skämt. Och lilla Simon stackarn ser sönderutsliten ut. Och så tunnhårig. I den här takten kommer han ha tre hårstrån kammade snett över huvet innan han är 27. Om han inte gör som Linnpan då, och går och köper sig löshår, det är såklart ett alternativ.
Citera
2022-05-15, 22:36
  #3747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
En proffsig fotograf skall inte ens släppa igenom en sådan bild. Det skall tydligt synas att det är en hand. Även om alla såklart fattar att det är en hand.
Helt skruvad bild, får lite sektkänsla alltså.
Förstår faktiskt inte vad hon vill uppnå med alla dessa uppstyrda bilder. Ingen annan håller på så. Det är spontana bilder som visar närhet, glädje och kärlek som är kul att se. Men det kanske är så enkelt att inget av det finns så då måste hon styra upp bilderna.

Nä det känns inte som en seriös fotograf
Citera
2022-05-15, 22:37
  #3748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Nya familjefotot är det värsta EVER !

Linn ser ut som en 14 årig neddrogad dvärg , Simon som en helgalen sektledare och de stackars barnen inslängda mitt i galenskapen !

Och HANDEN! HANDEN !!!????

Vilken proffesionell fotograf släpper ens igenom den bilden ???????????,,,,

Nu fattar ju alla att det är simmes hand!

MEN !

Säger det igen ;

DET FINNS JÄVLIGT MÅNGA VIDRIGA PEFOFILER DÄRUTE VARS FANTASI SÄTTER IGÅNG VID BLA SÅDANA BILDER …!

Ja exakt!
Citera
2022-05-15, 23:10
  #3749
Medlem
Alltså är hennes fans blinda eller?! Ser de inte att bilden ser pervers ut?
Stackars Simon, fattar inte hur han kan låta henne ha kvar den bilden
Citera
2022-05-15, 23:16
  #3750
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Alltså är hennes fans blinda eller?! Ser de inte att bilden ser pervers ut?
Stackars Simon, fattar inte hur han kan låta henne ha kvar den bilden

Hjärndöda.
Citera
2022-05-15, 23:22
  #3751
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Alltså är hennes fans blinda eller?! Ser de inte att bilden ser pervers ut?
Stackars Simon, fattar inte hur han kan låta henne ha kvar den bilden
Dom är ju dum i huvudet, förstår inte hur inte Simon ser vad felet är med bilden.
Citera
2022-05-16, 04:05
  #3752
Medlem
Luriosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiingelinn
Nä det känns inte som en seriös fotograf
Det värsta är att hon har tagit 1250kr för att ta dessa bilder. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Man kan läsa på fotografens hemsida att detta ingår i de 1250kr:
- 60 min fotografering
- Naturliga och äkta poser, inget stelt och uppställt
- Olika konstellationer utan extra kostnad. Passa på att ta med kusinerna eller mor- & farföräldrar också!
- Stor noggrannhet och planering vid val av plats och tid för er utomhusfotografering för att garantera bästa resultat
- Personlig bildvisning

Företaget har fyra anställda och grundaren har fått många utmärkelser. Däremot hittade jag ingen information om vilken utrustning hon har.

Jag inser med en gång att jag som fotograf tar för lite betalt och borde istället inrikta mig på att fota porträtt istället för sport.
Citera
2022-05-16, 07:09
  #3753
Medlem
Linn sitter ju och åker 2 timmar enkel resa för dessa bilder också. Miljövänligt och billigt😵‍💫
Citera
2022-05-16, 07:47
  #3754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Dom är ju dum i huvudet, förstår inte hur inte Simon ser vad felet är med bilden.

Jag tycker att Simon skulle ha fått hålla i Belle.
Citera
2022-05-16, 08:45
  #3755
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Jag tycker att Simon skulle ha fått hålla i Belle.

Precis min åsikt också.
Första "familje"fotograferingen med sin förstfödda borde det varit en självklarhet.
Citera
2022-05-16, 10:31
  #3756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
Det värsta är att hon har tagit 1250kr för att ta dessa bilder. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Man kan läsa på fotografens hemsida att detta ingår i de 1250kr:
- 60 min fotografering
- Naturliga och äkta poser, inget stelt och uppställt
- Olika konstellationer utan extra kostnad. Passa på att ta med kusinerna eller mor- & farföräldrar också!
- Stor noggrannhet och planering vid val av plats och tid för er utomhusfotografering för att garantera bästa resultat
- Personlig bildvisning

Företaget har fyra anställda och grundaren har fått många utmärkelser. Däremot hittade jag ingen information om vilken utrustning hon har.

Jag inser med en gång att jag som fotograf tar för lite betalt och borde istället inrikta mig på att fota porträtt istället för sport.

En liten "detalj" som jag själv missat tidigare är att om det inte står stt foton ingår så får man betala för dessa utöver kostnaden...typ 500 per digitalt foto eller dylikt brukar vara standard..så der är nog inte bara 1250 utan mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in