Citat:
Ursprungligen postat av
Prussiluskan85
Nya familjefotot är det värsta EVER !
Linn ser ut som en 14 årig neddrogad dvärg , Simon som en helgalen sektledare och de stackars barnen inslängda mitt i galenskapen !
Och HANDEN! HANDEN !!!????
Vilken proffesionell fotograf släpper ens igenom den bilden ???????????,,,,
Nu fattar ju alla att det är simmes hand!
MEN !
Säger det igen ;
DET FINNS JÄVLIGT MÅNGA VIDRIGA PEFOFILER DÄRUTE VARS FANTASI SÄTTER IGÅNG VID BLA SÅDANA BILDER …!
Och hur vet du det? Att folk går igång på bilder som den? Du måste tala av egen erfarenhet för jag kan inte se något som helst sexuellt med den bilden..
Du känns lite obehaglig, sorry, sad but true