2022-05-16, 11:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Jag tycker att Simon skulle ha fått hålla i Belle.
Ja det tycker jag också.
Citera
2022-05-16, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja det tycker jag också.

Jag tror att det finns fler bilder än denna och att Simon håller Belle på en av dom
Citera
2022-05-16, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Nya familjefotot är det värsta EVER !

Linn ser ut som en 14 årig neddrogad dvärg , Simon som en helgalen sektledare och de stackars barnen inslängda mitt i galenskapen !

Och HANDEN! HANDEN !!!????

Vilken proffesionell fotograf släpper ens igenom den bilden ???????????,,,,

Nu fattar ju alla att det är simmes hand!

MEN !

Säger det igen ;

DET FINNS JÄVLIGT MÅNGA VIDRIGA PEFOFILER DÄRUTE VARS FANTASI SÄTTER IGÅNG VID BLA SÅDANA BILDER …!

Och hur vet du det? Att folk går igång på bilder som den? Du måste tala av egen erfarenhet för jag kan inte se något som helst sexuellt med den bilden..
Du känns lite obehaglig, sorry, sad but true
Citera
2022-05-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Linn sitter ju och åker 2 timmar enkel resa för dessa bilder också. Miljövänligt och billigt😵‍💫

Och idag klagar hon över bränslepriserna och ska köpa en lådcykel istället. Det gäller att prioritera rätt 🥳
Citera
2022-05-16, 16:18
Medlem
Förstår inte poängen med att Simon hållet i någon annans barn? Varje bild.. Varför inte sitt eget?
Citera
2022-05-16, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Förstår inte poängen med att Simon hållet i någon annans barn? Varje bild.. Varför inte sitt eget?

Säkert för att Linn vill det, och för att hon vill visa upp att han är en bra bonuspappa som inte gör någon skillnad på barnen...
Citera
2022-05-16, 17:03
Medlem
Jag tror att han har ett nära band med Juvelia, så att det faller sig naturligt liksom i och med att Linn har mer erfarenhet av små bebisar som är mer ömtåliga.
Hoppas verkligen att de får det här att funka nu, Simon verkar vara en fin kille och han är bra med barnen vad man kan se. Jag tror att hon har haft tur när hon träffat honom, det är inte alla unga grabbar som tar till sig den nya flickvännens barn från tidigare relationer.
Citera
2022-05-16, 17:38
Medlem
Citat:

Tänker även på Marcus och Gabbe, hur känner dom inför detta ?
Citera
2022-05-16, 17:45
Medlem
Citat:
Fast det är ju märkligt om Linn aldrig ska kunna hålla i Belle som också är hennes barn, bara föratt det är hans biologiska. Det är en familjebild. De tog säkert bilder på honom och Belle också.
Citera
2022-05-16, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Fast det är ju märkligt om Linn aldrig ska kunna hålla i Belle som också är hennes barn, bara föratt det är hans biologiska. Det är en familjebild. De tog säkert bilder på honom och Belle också.

Kunde vara fint med en familjebild på bara Simon , Linn och Belle. Det är ju faktiskt en kärnfamilj
Citera
2022-05-16, 21:55
Medlem
XtraXs avatar
Fin bild där både hon och ungen tittar in i väggen, gärna mer sånt.
Citera
2022-05-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiingelinn
Kunde vara fint med en familjebild på bara Simon , Linn och Belle. Det är ju faktiskt en kärnfamilj
De blir ju inte en kärnfamilj bara föratt de tar bort några barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in