Citat:
Ursprungligen postat av
Tiingelinn
Nä det känns inte som en seriös fotograf
Det värsta är att hon har tagit 1250kr för att ta dessa bilder. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Man kan läsa på fotografens hemsida att detta ingår i de 1250kr:
- 60 min fotografering
- Naturliga och äkta poser, inget stelt och uppställt
- Olika konstellationer utan extra kostnad. Passa på att ta med kusinerna eller mor- & farföräldrar också!
- Stor noggrannhet och planering vid val av plats och tid för er utomhusfotografering för att garantera bästa resultat
- Personlig bildvisning
Företaget har fyra anställda och grundaren har fått många utmärkelser. Däremot hittade jag ingen information om vilken utrustning hon har.
Jag inser med en gång att jag som fotograf tar för lite betalt och borde istället inrikta mig på att fota porträtt istället för sport.