Var tror ni att jag tog vägen? Jag har sörjt? Jag vet att man inte borde läsa här som anhörig. Jag är "hårdhudad", men jag är inte känslokall. Jag tåler heller inte folk som sitter och skriver, anonymt, om saker dem uppenbarligen inte har en aning om. Du "mrpripps" borde ju känna mig med tanke på hur du uttalar dig, så du kan ju ta och höra av dig till mig privat istället. H*rm*n var svensk och österrikisk. Han brottades med ett missbruk, likväl som jag, likväl som många andra ungdomar/vuxna i Karlshamn. (Oxycontin, INTE heroin, inte heller på slutet) trotts det var och är vi mycket bättre människor än många av er som skriver i denna tråden. Jag undrar vilka ni är som skrivit att ni kände honom väl, och ändå kommer med osanningar? Han har haft EN skuld, och absolut inte flera, och den var absolut inte 6 siffrig, och den var inte anledning till hans tragiska bortgång. Skulden var på dryga 30.000, som han betalade av. Någon större skuld har han aldrig haft. Han har ALDRIG rört en kvinna på fel sätt och aldrig rånat en kvinna. Han försvarade och stod alltid upp för tjejer som blivit felbehandlade, tyvärr tog det hans liv. (1 till exempel är rånet han blev dömd för, där jag också var åtalad. Snacka skit om mig istället, jag som lever och kan försvara mig!) Vi var tillsammans i 4 år, och riktigt nära dem senaste 2 åren. Han kanske inte var något lamm för er. Men han var mitt lamm, trotts misstag han hade gjort i livet så var han en underbar kille med ett gott och stort hjärta, charmig och genomsnäll. Inte som alla andra. Att ni inte tänker lite längre när ni sitter här och skriver, jag vet att folk vill diskutera och spekulera, men det finns gränser! Som många här gått över. Man kan tydligen sitta och skriva vad som helst (om H*rm*n, menar inte om mordet), som man egentligen inte har en aning om stämmer, bakom sin skärm, anonymt - eller ännu värre, snacka skit om någon som är död? Som man dessutom inte vet något om, för det är inte mkt i tråden här som stämmer. Att ni inte skäms. Trodde åtminstone mitt förra inlägg skulle ge er en tankeställare, men icke, det blev nästan värre. Väldigt kul att ni pratar illa om missbrukare?
Jag kommer inte skriva mer här efter detta. Dels pågår det en polisutredning och jag vill inte förstöra något för den. Sen har jag faktiskt ingen skyldighet att berätta för er.