2022-04-17, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonnieBarrow
Han som blev skjuten var H*rm*n N*li*a och jag var hans flickvän M*ra No*rg*rd. Att ni som sitter o skriver här anonymt och spekulerar när ni inte vet hela sanningen, att ni inte skäms. När en underbart snäll och omtänksam ung kille precis blivit mördad, på ett hemskt sätt, av den vidrigaste killen vi haft i Karlshamn. Tänk på oss anhöriga?

Du glömde skriva till slut att han ville bli fotbollsproffs!
Killen råna kvinnor sen du ska leka att han va fin pojke?
Skål på den en fegis mindre
Citera
2022-04-17, 20:41
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/bl...en-i-karlshamn

BOs föräldrar intervjuas av svt nyheter och kommenterar missbruket.

"Mamman beskriver hur de sökte hjälp hos flera olika vårdinrättningar och myndigheter, men menar att de bara slussades runt.

– Det var ingen som ville hjälpa honom. När de fick veta att han hade ett drogberoende var det bara tack och hej, säger hon."
Citera
2022-04-18, 15:02
Medlem
Jag kände h*erm*n mycket bra. Det är klart det inte fanns någon hjälp att ge han när han rånade/misshandlade sina egna vänner.
Jag gillade h*rm*an väldigt mycket innan och va väldigt rolig umgås med. Jag kommer sakna den nyktra eller lite cannabis herman.
Citera
2022-04-18, 15:33
Medlem
Mycket sant dessa ord . Det var ingen duvunge som förlorade livet.
Detta ska ha skett pga att H*rm*n försökt råna den misstänkte och därav försvarade personen sig men det tog även offrets liv .
Oavsett så är det väldigt synd för hans föräldrar att ha förlorat sin son för en son är alltid en son oavsett vad denne gör så därav en tragisk händelse.
Citera
2022-04-18, 15:59
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpipps
Jag kände h*erm*n mycket bra. Det är klart det inte fanns någon hjälp att ge han när han rånade/misshandlade sina egna vänner.
Jag gillade h*rm*an väldigt mycket innan och va väldigt rolig umgås med. Jag kommer sakna den nyktra eller lite cannabis herman.
Wow!! Så det var till och med sina egna han rånade? Det var riktigt lågt. Vet du vad det var han missbrukade genrellt? Är mest nyfiken.

Synd att det slutade som det gjorde och så tidigt för han. Tyvärr inte ovanligt när droger är med i bilden.
Citera
2022-04-18, 16:39
Medlem
Tack för att ni gör det hela lite klarare! Undrar vart den sk. flickvännen tog vägen med sina fabler?
Citera
2022-04-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jano
Wow!! Så det var till och med sina egna han rånade? Det var riktigt lågt. Vet du vad det var han missbrukade genrellt? Är mest nyfiken.

Synd att det slutade som det gjorde och så tidigt för han. Tyvärr inte ovanligt när droger är med i bilden.

Han missbrukade oxycontin och även fått information att han börjat skjuta heroin mot slutet utav bekanta i den trakten .
Citera
2022-04-18, 18:05
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrmrhmmhmm
Han missbrukade oxycontin och även fått information att han börjat skjuta heroin mot slutet utav bekanta i den trakten .
Tack för infon! Inte så konstigt att det gick snabbt utför med den kombon.
Citera
2022-04-19, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandmissbrukare
Jag kände Herman och vill också bara inflika att han var en bra kille även om han hamnat helt fel i livet. Vila i frid kompis.
PRECIS som alla andra som känner offer i exempelvis gängkriminella miljöer osv. ALLA är bre killar som hamnat snett. Grejen är den, att vi Svenssons tröttnat på detta nu och bryr oss inte längre. Punkt. Anledningen till att man ändå är inne i dessa trådar och läser är för att det är som fiktion för oss. Så grymt långt ifrån vår verklighet. Dock med en besk eftersmak, för vi får betala för skiten.
Citera
2022-04-19, 09:09
Medlem
Jolkiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwinn
Tack för att ni gör det hela lite klarare! Undrar vart den sk. flickvännen tog vägen med sina fabler?

Under ett träd o röker oxy
Citera
2022-04-19, 12:15
Medlem
Någon som vet mer om GM? Erkänt? Bevisning?
Citera
2022-04-19, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonnieBarrow
Han som blev skjuten var H*rm*n N*li*a och jag var hans flickvän M*ra No*rg*rd. Att ni som sitter o skriver här anonymt och spekulerar när ni inte vet hela sanningen, att ni inte skäms. När en underbart snäll och omtänksam ung kille precis blivit mördad, på ett hemskt sätt, av den vidrigaste killen vi haft i Karlshamn. Tänk på oss anhöriga?

blabla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in