Citat:
Ursprungligen postat av
Freespinnare
Hoppas det kan hjälpa någon, och som Råaabus skriver så är Ec**al kanon med support. Vänliga och bryr sig om sina kunder. Dom hörde av sig och frågade hur det gick efter en månad. 5 av 5 stjärnor till dom.
PS. Dom har något nytt på gång som dom håller på att undersöka. Ska behandla ångest, depression och tvångssymtom. Men det är längre fram, och dom ville inte säga mer än så i nuläget.
Ska vara helt lagligt och absolut inga biverkningar, och det verkar finnas massor av vetenskapliga studier som bekräftar att det t.o.m är bättre än kemikaliekokarnas beroendeframkallande skit.
Har du hört något mer från dom?
Har själv legat ganska högt med doserna. Men jag gjorde enligt tips här tidigare. Tog 3 gram strikt var 4:e timma och det funkade kanon. Försökte tidigare ta större dos men dra ut på tiden istället. Funkade inte för mig. Jag låg nog på ca 25 gr dygnet, då jag även jobbar nätter. Kan inte säga per dag då.
Min sömn har pajjat pga nattjobb och lite annat skit som oro och nojjighet bl.a
Är nu nere i halva tidigare dosen per dygn. Men det skulle vara intressant vad det är för nya saker dom har på gång. På sikt vill man sluta med allt, men just nu är det omöjligt om jag inte ska ta mediciner, som gör att jag blir helt slö och konstig i skallen. Har provat flera olika, men inget fungerar. Måste även hålla med om Ec**al. Dom har fin support och är hjälpsamma., och deras kratom går inte att jämföra med andras tycker jag. Men hört någon som sagt annan leverantör. Men dom känns trygga att handla av, och vill en väl på alla sätt o vis.
Ett tips är att testa deras Vita Bali, som jag själv blivit tipsad om. Ger en lugn energi i kroppen och knoppen. Men ändå mer energi på något vis. Sover gott som fan på den. Trodde vita sorter var mer för dom som behöver mer energi och ork. Typ gymfolk som tränar. Jäkligt nöjd med den, och ska köpa mer nästa gång.
Någon som testat vita som kan bekräfta det jag upplever? Alla jag känner som tar vita är folk som idrottar och gymmar. Drar i sig 1 matsk innan dom sticker iväg och säger att dom får en kraftigare boost och får mer ut av träningen.