2022-05-12, 16:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Robinson Australien och Robinson USA är helt värdelöst. 98% av programtiden är paktsnack.
Kollade lite av Robinson Australien och blev så frustrerad av att programledaren i tävlingar kommenterar allt som händer. ”Nu tar Rob sitt första steg”, ” ny hoppar Rob ner i gropen” ”nu gräver Rob”, alltså det förstör ju alla tävlingar som man verkligen vill se vad som händer själv. Pallade 2 avsnitt sen nejtack.

Sen som du säger enbart paktsnack
2022-05-12, 16:49
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Så fruktansvärt tråkigt
2022-05-12, 16:50
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Kollade lite av Robinson Australien och blev så frustrerad av att programledaren i tävlingar kommenterar allt som händer. ”Nu tar Rob sitt första steg”, ” ny hoppar Rob ner i gropen” ”nu gräver Rob”, alltså det förstör ju alla tävlingar som man verkligen vill se vad som händer själv. Pallade 2 avsnitt sen nejtack.

Sen som du säger enbart paktsnack

Det störde jag mig också på. Skönt att programledaren i Svenska Robinson bara säger det nödvändigaste under tävlingarna.

Jag såg en säsong vardera av USA's och Australiensiska. Men var nära flera gånger att sluta titta i förtid. Kommer inte se flera av deras säsonger.
2022-05-12, 16:57
Medlem
Jonipoons avatar
Ang. spoilern om vem som blir utröstad på söndag:

2022-05-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Produktionen är dåliga på att inte avslöja saker i sina teasers i slutet av varje avsnitt.
2022-05-12, 17:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Det kan väl omöjligt vara finalvecka redan nästa vecka? Helt otroligt löjligt i så fall. Jag stör mig så enormt på hur produktionen lägger upp expeditionen. Endast två öråd med sammanslagning och sedan är det finalvecka direkt där de kör en tävling varje dag där någon åker ut tills det bara är 3 kvar. Det är alldeles för hastigt hanterat och blir inte intressant ur dokusåpa-perspektiv.

Det som alltid gjort Robinson intressant förr i tiden var just kampen mellan Nord och Syd, för att sedan kasta om pannkakan i sammanslagning som höll på typ hälften av expeditionen. Alltså 50% lagkamp, och 50% sammanslagning. Men nu på TV4 så är det snarare 80% lagkamp och 20% sammanslagning. Så himla trist.

Totalt två veckor kvar, så finalvecka efter nästa vecka.
2022-05-12, 17:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Så fruktansvärt tråkigt

2022-05-12, 17:08
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Totalt två veckor kvar, så finalvecka efter nästa vecka.
Det var ju skönt att höra. Jag hade dock helst sett två veckor till av sammanslagning och öråd innan finalveckan.
2022-05-12, 17:09
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Ang. spoilern om vem som blir utröstad på söndag:

2022-05-12, 17:25
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tro mig, jag är inget stort fan av Shev, men magkänslan är att hon faktiskt är duktig på sitt jobb. Om jag förstått saken rätt så jobbar hon på fritids och har inte lektioner med hela klasser, utan leker och pysslar med barn.

Stooor skillnad mellan att chilla på fritids där barnen vill vara och att hålla i idrottslektioner med stökiga elever. Så monstret som finns inom henne tittar nog aldrig fram under dagarna. Skulle tippa att hon beter sig som hon gjort nu de senaste dagarna i Gränslandet - snäll, glad och ödmjuk.
Håller med. Det har blivit ett flockbeteende här i tråden och ingen verkar ur denna verkar anamma hur dom andra töntarna hycklar, lismar, snackar skit och kliar varandra på ryggen. Jag förväntar mig dramatik om man ens ska orka titta på skiten, Golfbilsrattfyllot hittar på egna regler vartefter och styr upp skiten. Tror han har någon anonym fyllkompis bland deltagarna. Skulle kunna vara Linn då hon ser fet och svullen ut.

Hoppas att Hayes vinner då han är den enda värdiga.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-12 kl. 17:28.
2022-05-12, 17:33
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Håller med. Det har blivit ett flockbeteende här i tråden och ingen verkar ur denna verkar anamma hur dom andra töntarna hycklar, lismar, snackar skit och kliar varandra på ryggen. Jag förväntar mig dramatik om man ens ska orka titta på skiten, Golfbilsrattfyllot hittar på egna regler vartefter och styr upp skiten. Tror han har någon anonym fyllkompis bland deltagarna. Skulle kunna vara Linn då hon ser fet och svullen ut.

Hoppas att Hayes vinner då han är den enda värdiga.

Hayes? Gorillan som hotar andra deltagare?
2022-05-12, 17:35
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det är ju bra om det är så. Det kan annars inte vara kul att som deltagare få läsa att någon inte gillade en på ön. Och han verkar vara en känslig själ.

Någon frågade i tråden vem utav deltagarna man hade velat umgås med på ön? Svar "ingen". hihi Eller någon utav de snälla isf, tex Henrik verkar sjysst. Vet fan inte ens om jag hejar på någon längre, kanske på Henrik & han verkar inte bli sedd som ett hot i dagsläget heller. Linn är ganska rolig att följa i tv men nä skulle inte orka med henne.

Henrik är den enda som man kan önska en seger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in