2022-05-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Henrik är den enda som man kan önska en seger.

Vad tycker du om Filip då? Han är okej och så men av nån anledning känner jag inget för människan, inget alls. Kanske för att han fått för lite tv-tid? Men jag har inget emot om han skulle ta hem allt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-12 kl. 17:42.
2022-05-12, 17:43
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vad tycker du om Filip då? Han är okej och så men av nån anledning känner jag inget för människan, inget alls. Men jag har inget emot om han skulle ta hem allt.

Aldrig, han gör allt för hanna. Du som kvinna är kanske inte irriterad på hanna men jag önskar den människan allt det värsta. Filip är hannas slav.
2022-05-12, 17:43
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hayes? Gorillan som hotar andra deltagare?
Vem har han hotat? Att fjanten Mattias var psykotisk har ingenting med Hayes att göra. Kärringar verkade gå på det där och sen är flocken igång utan att själva tänka till. Patetiskt. Hur man ens skulle kunna se kraken Mattias som potentiell vinnare är komik. Förstår inte ens varför benranglet satte sig på planet. Jag hoppas att Hayes vinner då han är den enda värdiga. Punkt. Slut.
2022-05-12, 17:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Vad tycker du om Filip då? Han är okej och så men av nån anledning känner jag inget för människan, inget alls. Kanske för att han fått för lite tv-tid? Men jag har inget emot om han skulle ta hem allt.
Största fjanten av dom alla. Nu är han förstås så godhjärtad så han lär väl ge pengarna till anorektikern om han skulle vinna. Avskyr människan sen han maskade under tävlingen med Angel och Tommie. Ser fram emot när han röstas ut av dom andra töntarna.
2022-05-12, 17:47
Medlem
Citat:
Aldrig, han gör allt för hanna. Du som kvinna är kanske inte irriterad på hanna men jag önskar den människan allt det värsta. Filip är hannas slav.

Okej. Jag tycker att hon överreagerade angående Tommies kommentarer gällande Angela/könsroller men nä jag tycker inte så illa om henne som vissa andra gör. Jag har haft ett par andra hatobjekt i den här säsongen. hehe (och det har inget med deras hudfärg att göra).
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-12 kl. 17:51.
2022-05-12, 17:48
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vem har han hotat? Att fjanten Mattias var psykotisk har ingenting med Hayes att göra. Kärringar verkade gå på det där och sen är flocken igång utan att själva tänka till. Patetiskt. Hur man ens skulle kunna se kraken Mattias som potentiell vinnare är komik. Förstår inte ens varför benranglet satte sig på planet. Jag hoppas att Hayes vinner då han är den enda värdiga. Punkt. Slut.

Mattias är en fjant, so what? Våld eller hot om våld är inte accepterat och hayes hotade mattias med våld, enkelt.
2022-05-12, 17:49
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Okej. Jag tycker att hon överreagerade angående Tommies kommentarer gällande Angela/könsroller men nä jag tycker inte så illa om henne som vissa andra gör. Jag har haft ett par andra hatobjekt i den här säsongen. hehe

Vilka då om jag får fråga?
2022-05-12, 17:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Okej. Jag tycker att hon överreagerade angående Tommies kommentarer gällande Angela/könsroller men nä jag tycker inte så illa om henne som vissa andra gör.
Hanna är en hemsk människa som är så otroligt ful och obehaglig att skåda. Ser ut som att huvudet och tänder ska lossna när som helst. Samma med den utmärglade programledaren Anders. Syns lång väg att han inte låter nöja sig med fast föda. Att han körde runt full med golfbil förvånar föga.
2022-05-12, 17:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Mattias är en fjant, so what? Våld eller hot om våld är inte accepterat och hayes hotade mattias med våld, enkelt.
Ge dig nu. Han hade kunnat gett benranglet en kram så var det färdigt.. Så djävla skönt när den psykiskt störde Mattias försvann hem då han led av verklighetsfrånvarande hallucinationer. När Linn inte fanns i närheten blev han ett vrak och satt med darrande läpp och ömkade sig. Är en sån en värdig vinnare?
2022-05-12, 17:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Enligt mig är Hayes den MINST värdiga att vinna!
2022-05-12, 17:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Precis. Äntligen någon här i tråden som är vaken och fattar vad det handlar om. Detta "ta hand om" och fjäska för hör inte hemma i Robinson. Så urtrist att titta på när dessa människor ska visa sig så förbannad rekordeliga och godhjärtade rakt igenomm hela programmen. Som tittare vill man se fait och att folk kämpar för att vinna. Inte som det är nu då det är samma flockbeteende där som här. Antar att majoriteten är kärringar som sitter med näsduken i soffan.
2022-05-12, 17:59
Medlem
Citat:
Vilka då om jag får fråga?
Gissa. Hayes och Angela mot slutet. Minns inte allt som hänt men det är väl egentligen de två jag tyckte illa om. Sedan gillade jag såklart ingen utav Peter, Jessica och Shevin heller, hejade på lag Öst istället.

Citat:
Hanna är en hemsk människa som är så otroligt ful och obehaglig att skåda. Ser ut som att huvudet och tänder ska lossna när som helst. Samma med den utmärglade programledaren Anders. Syns lång väg att han inte låter nöja sig med fast föda. Att han körde runt full med golfbil förvånar föga.
Jag kollade hennes instagram och det var inget som föll mig i smaken, hon kallar sig för någon slags opinionsbildare och skulle nog vara lite jobbig att umgås med. Hon har visst en kille, gissar på att han är vänster så att de har liknande värderingar...
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-12 kl. 18:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in