2022-05-11, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NO73
Undra om det kommer vara i stängda dörrar eller öppet?
Stängda dörrar så klart
Citera
2022-05-11, 15:29
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Är det någon som vet när rättegången börjar? Ska bli kul att se den här rättegången på primecrime.

Tror att den har börjat? Den kanske börjar inom kort? Har du fått höra något?
Citera
2022-05-11, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Jag minns inte i detalj, men alla taxiresor han bokar till polarna tas upp i flera förhör. Det ingår ju i kartläggningen inför brottet. Så jävla spånigt att använda sig av taxi. De betalas från hans mammas konto. Det finns utdrag någonstans i FUP.
De gjorde pengar på åldringsbedrägerierna men det var ju inga 120 millar. Inte ens nära. Och hur mycket kostade målisar etc. och vad förverkades? Det är ju uppenbart att gänget är fattiga som alla andra i den svängen.
Det klart att gänget är fattiga!
Citera
2022-05-11, 15:32
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Vi får se om Jaffar och Yasin svarar tillbaka. One Cuz dissar dom riktigt grovt! Kan bli Sveriges första riktiga rapbeef.

Angående skjutningen var det någon som skrev något om Sickan och Vårby.

Det kan hända med stor sannolikhet att de svarar tillbaka. Det är de kända för
Citera
2022-05-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NO73
Tror att den har börjat? Den kanske börjar inom kort? Har du fått höra något?
✓ Gängmannen ”Svensken” ville visa upp en film från när han låg skjuten i huvudet – men fick avslag.
Citera
2022-05-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
✓ Gängmannen ”Svensken” ville visa upp en film från när han låg skjuten i huvudet – men fick avslag.
Dom borde visa den, tycker jag
Citera
2022-05-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikana1
Dom borde visa den, tycker jag
Har lite delade meningar där faktiskt om polisens agerande. Visst man ska inte fråga ut någon som ligger på marken skjuten i huvudet, men varför gjorde han det? Finns 2 sätt enligt mig, antingen för att hålla honom vaken så han ska klara sig. Eller så är man bara helt obrydd om honom men bara vill veta vilka som sköt honom. Men absolut, videon ska bara visas för jag tror polisen kan åka dit på det
Citera
2022-05-11, 20:21
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Bror hur vet du at han inte har några synliga ärr i ansiktet? Å vet du när dom skal vissa videon i rättegången där han var skjuten? Vil kolla på videon..

Han fotograferades i samband med häktningen, inga tydliga ärr. Dessutom har jag en källa i sjukvården som har arbetat i sjukvården på samma avdelning där han var nedsövd, ni behöver inte tro på detta, det är förståeligt, men enligt min källa så kunde man iallafall inte från ca 3-4m avstånd se några ärr. De ska tydligen inte visa videon i rättegången.
Citera
2022-05-11, 20:33
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
120 miljoner? Källa på det.
Varför sitter han och betalar taxi och pizza till sina vapendragare med mammas konto?

Tar tillbaka om mitt påstående om 120 miljoner, tydligen var det gängets inkomst som främst ska komma från bedrägerierna, N1now och Svensken. Vet inte exakta summan, men killen spenderade 100k på bara kläder i månaden under en viss period.

Möjligtvis är det mammans konto som används vid pengartvätt? Svensken har ingen legal inkomst man kan flöda in med, han har däremot samtalat med sin farbror om att skicka en miljon till en bankman i Kulu som ska sköta pengarna. Jag själv är Turk och vet hur dessa så kallade "bankmän" fungerar, han ska tvätta in de i systemet i Turkiet och skicka de till Sverige, hur inkomsten tas in kommer bankmannen lösa i Turkiet. Vet inte exakt hur det fungerar men det är något i den stilen.
Citera
2022-05-11, 20:52
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Att man ens gör den jämförelsen mellan Mekky och Sixty. Mekky kanske började som sicario men avancerade isf snabbt i hierarkin. Sixty och Hjulstabarnen är sicarios från orten. Majoriteten av sicarios runt om i världen lever inte ett lyxliv. Självklart får man pengar och kan leva ”lyxigt” för stunden men dessa pengar ska fördelas mellan grabbarna och lär ta slut väldigt snabbt. Det blir spontanresor, kläder, bo på hotell osv

Sixty är sicario för DP-kärnan och det är solklart att han kör för dom. Har förmodligen klättrat rejält i hierarkin nu.

Mekky, juden och marockanen är på en galt annan nivå än dessa somalier. Dålig jämförelse för oss med insyn
Citera
2022-05-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Tar tillbaka om mitt påstående om 120 miljoner, tydligen var det gängets inkomst som främst ska komma från bedrägerierna, N1now och Svensken. Vet inte exakta summan, men killen spenderade 100k på bara kläder i månaden under en viss period.

Möjligtvis är det mammans konto som används vid pengartvätt? Svensken har ingen legal inkomst man kan flöda in med, han har däremot samtalat med sin farbror om att skicka en miljon till en bankman i Kulu som ska sköta pengarna. Jag själv är Turk och vet hur dessa så kallade "bankmän" fungerar, han ska tvätta in de i systemet i Turkiet och skicka de till Sverige, hur inkomsten tas in kommer bankmannen lösa i Turkiet. Vet inte exakt hur det fungerar men det är något i den stilen.

Fast det är "mycket snack". Det finns ju inte någon faktiskt transaktion. Tomt skryt för farbror bara.
Och samma tillbaks. Är du Kulu-turk vet du ju hur mycket det snackas och hur mycket yta det är.
Att lägga 100K på kläder är ju precis vad spänngangsters klarar av och det är noll indikation på att man dragit in 120 miljoner såklart. Hans medbrottslingar är bevisligen fattiga som råttor.
Citera
2022-05-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontus666
HAHAHHAHA jo men va jag försöker säga är dom här är knarkare som måste ta tram att klara av sin dag. Du har anis Hemissi som torska för mordet i london han fick 3 miljoner för den sägs det han va med sicario och utförde jobb åt Amir när han va lyst anis har med minst 5 styckna på samvetet men skillnaden är att anis samma där inte tar droger aldrig någonsin torskat för något i svergie endå va han Top sicario dom här Hjulsta barnbarnen är manipulerade av äldre som måste ta tram för att utföra saker dom va så knarkade efter dom sköt att dom sprang tillbaka till sin lägenhet på brottsplatsen

Anis fick inte en krona för han åkte in på 35 långa sommar. Och att kalla han Top scicario e löjligt😂😂. Top scicario går inte till London världen mest bevakade stad att börja med. Sen du glider på mekky kuk han väntar sig 50år. De han gjorde kallas "suicide" alla kan göra de men flesta människor vet exakt vart de slutar. Kista eller livstid. Enda mekky var bra på va gömma sig inget annat. många av hans kompisar har blivit döda pga han och 4 sitter över 136år tillsamans( 3 spanien 1 I england). Tror inte han ens bryr sig om dom. Han lilla film e över. Och dom somlierna som dödar varandra e inte bättre heller. Dom dör oskulda aldrig suttit bakom ratt men redo att gå hela vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in