Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Fast det är "mycket snack". Det finns ju inte någon faktiskt transaktion. Tomt skryt för farbror bara.
Och samma tillbaks. Är du Kulu-turk vet du ju hur mycket det snackas och hur mycket yta det är.
Att lägga 100K på kläder är ju precis vad spänngangsters klarar av och det är noll indikation på att man dragit in 120 miljoner såklart. Hans medbrottslingar är bevisligen fattiga som råttor.
100k på kläder, nya lyx-bilar, lyxresor, fattig som en råtta är ju att ta i. Om vi antar att uppgiften som kom från KM (som annars brukar vara en relativt säker källa) om 120 miljoner är korrekt är der inte omöjligt att svensken själv dockat runt 12 miljoner, nu har vi egentligen inga faktiska bevis förutom hans kvitton, någon skrev tidigare att han hade sprängt upp 500k på Applepay, Ännu en indikation på att han dragit in en massa pengar.
Poängen med min första post var att betona att jag tyckte att det var orättvist att dra ner honom till somaliernas nivå. Killen var absolut inte dum, enligt polisen ska hans metoder varit sofistikerade, han är en smart kille som ägnar sig åt kriminalitet. Träffade honom och typ egentligen resten av ledarskiktet av FLG på Subway i stan (tro mig inte om du inte vill, men kan lägga mammas död på det haha) och jag tyckte då genom att lyssna på deras konversationer att svensken verkade vara hyfsat intelligent och hästlängder smartare än Navy som talade som han vore efterbliven.