2022-05-10, 16:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Vad sa Hayes i Gränslandet åt Mattias ..
"att jag ska göra allt för att skada dig"?

- Om någon har rätta uttalet, varsågod

Men Hayes fick vara kvar, trots sin mördande blick åt Mattias.

Citat:
– Jag kommer krossa dig, sa Haydes Jemide till Mattias Pettersson och fortsatte:

– På riktigt jag kommer göra allt, allt i min kraft för att göra dig illa.

Hayes bemöter kritiken med att erkänna att han faktiskt gick över gränsen.

– Jag sa ”vänta bara så ska jag slita av dig armen”, säger Hayes och tillägger sedan:
https://nyheter24.se/noje/tv/1012610-robinson-hayes-harda-ord-om-mattias-jag-kommer-krossa-dig

Krossa och slita av armen. Jag menar om Hayes säger det att slita av armen när de just ska hålla i varandras armar så ja. Kan man nog säga är ett hot. Om nu det går att förklara utifrån Hayes bakgrund i kampsporten där det är mycket sådana ord utan att det faktiskt innebär att personen kommer slita armen av den andra och döda den.

Men det var ok helt produktionen. Tommie sa något som blev respass på direkten. Förmodligen N-ordet till Angela.
2022-05-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Krossa och slita av armen. Jag menar om Hayes säger det att slita av armen när de just ska hålla i varandras armar så ja. Kan man nog säga är ett hot. Om nu det går att förklara utifrån Hayes bakgrund i kampsporten där det är mycket sådana ord utan att det faktiskt innebär att personen kommer slita armen av den andra och döda den.

Men det var ok helt produktionen. Tommie sa något som blev respass på direkten. Förmodligen N-ordet till Angela.

Vi får hoppas att skvallerpressen släpper sanningen om vad Tommie kan ha sagt, som Tommie erkände till snickaren ...
2022-05-10, 17:09
Medlem
peterZiipens avatar
Tommie sitter med benen i kors vid öppningen av Högborgen och tar in det sista av kvällssolen. Peter ligger avdankad där inne någonstans i mörkret och Angela står vid elden och rör runt i grytan bestående av ris och kokos med en pinne. Allt är frid och fröjd.

Tommie öppnar ögonen, ser solens strålar studsa mot Angelas hy och säger utan att tänka:
-"De är bra att vara neger, för då bränner man sig inte lika lätt av solen".

Angela, som vid det här laget lärt sig hur Tommie fungerar tar inte illa vid sig, utan svarar bara med -"schjit, du jävla röd asså".

Tommie kliar sig lite lätt på pungen och så var det inget mer med det. Tystnad uppstår igen.

fast forward

Angela sitter runt lägerelden i Gränslandet och berättar för Shevin och Hayes om hur hon och Tommie brukade skoja om varandras hudfärg.

*hold up*

Här ser Shevin nu sin chans. För Shevin har vid det här laget lärt sig hur produktionen jobbar - hon vet att när Anna inte kom tillbaka till Gränslandet så fick Elin vara kvar. Om hon niu kan få Tommie diskad från Robinson, så kanske det öppnas upp en extra plats i huvudtävlingen och hon kan då förgöra Joel en gång för alla.
2022-05-10, 17:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tommie sitter med benen i kors vid öppningen av Högborgen och tar in det sista av kvällssolen. Peter ligger avdankad där inne någonstans i mörkret och Angela står vid elden och rör runt i grytan bestående av ris och kokos med en pinne. Allt är frid och fröjd.

Tommie öppnar ögonen, ser solens strålar studsa mot Angelas hy och säger utan att tänka:

Angela, som vid det här laget lärt sig hur Tommie fungerar tar inte illa vid sig, utan svarar bara med -"schjit, du jävla röd asså".

Tommie kliar sig lite lätt på pungen och så var det inget mer med det. Tystnad uppstår igen.

fast forward

Angela sitter runt lägerelden i Gränslandet och berättar för Shevin och Hayes om hur hon och Tommie brukade skoja om varandras hudfärg.

*hold up*

Här ser Shevin nu sin chans. För Shevin har vid det här laget lärt sig hur produktionen jobbar - hon vet att när Anna inte kom tillbaka till Gränslandet så fick Elin vara kvar. Om hon niu kan få Tommie diskad från Robinson, så kanske det öppnas upp en extra plats i huvudtävlingen och hon kan då förgöra Joel en gång för alla.

😁😁 Mycket bra jobbat, får vi inte veta vad som egentligen hände så kommer denna teorin att anses vara den riktiga. Blir ju en liten tröst.
2022-05-10, 17:33
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

fast forward

*hold up*

Tror du ligger jäkligt nära sanningen där.
De brassar jag känner brukar kalla saker och ting vid deras rätta namn utan krumbukter och omskrivningar.
Den store negern i gänget kallades Negao, stor neger.
Den med lilla snorren Piquinho.
(Reservation för stavning)
2022-05-10, 17:44
Medlem
Ochotnyryads avatar
Nejnejnej!!!
Å vad pinsamt 🙈🙈🙈🙈
Varför frågar han det???
2022-05-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
När skulle det ha skett, det sov ju aldrig tillsammans på många dagar.
Man länkar väl till källor?

Exakt!

Vad kommer härnäst måntro?
Senast redigerad av SKIL 2022-05-10 kl. 17:52.
2022-05-10, 17:51
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yiputi
Nej, Tommie har inte sagt ordet "neger" till någon. Anledningen han åkte ut är pga. att han frågat Linn om hon vill smeka och hålla i hans penis.

// Källa: direkt från produktionen hos TV4 & Linn på sociala medier
Kan du länka till det Linn har skrivit?
2022-05-10, 18:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Är du avis på Joel för att han är snyggare och mer alfa än dig?

Hanna håller jag med om. Jobbig människa.
Jag utgår från att du skämtar men man vet aldrig då kärringar är mer intresserade av könsroller än vad tävlingen går ut på. I vilket fall så får man inte vara duktig i det programmet vilket kommer anammas i kvällens sändning. Ett riktigt kärringprogram har det blivit och den snällaste och mest tafatta kommer antagligen bli årets hjälte i Robinson.
2022-05-10, 18:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Obligatoriska gråtavsnittet i morgon. Totalt ointressant för oss tittare.
Tack för varningen! Gissar att det är brev hemifrån och gråt i 22 minuter. Någon som vet här när/om Robinson Australien är på gång? Står inte ut med den svenska.
2022-05-10, 18:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yiputi
Nej, Tommie har inte sagt ordet "neger" till någon. Anledningen han åkte ut är pga. att han frågat Linn om hon vill smeka och hålla i hans penis.

// Källa: direkt från produktionen hos TV4 & Linn på sociala medier
I så fall borde Linn blivit glad då få karlar skulle ge samma erbjudande till den människan. Frågan är om Linn verkligen är en hon, han eller hen? Vidrig röst dessutom och man vill bara harkla sig då man hör hen kraxa fram sitt paktande.
2022-05-10, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tack för varningen! Gissar att det är brev hemifrån och gråt i 22 minuter. Någon som vet här när/om Robinson Australien är på gång? Står inte ut med den svenska.
Ja, det är brev hemifrån, det säger de i teasern till morgondagens avsnitt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in