2022-05-10, 09:39
Medlem
hazard simpsons avatar
Obligatoriska gråtavsnittet i morgon. Totalt ointressant för oss tittare.
2022-05-10, 10:37
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Har du alltså någon inside-info?

Tommie sa (eller sägs) ha sagt ordet neger.

Om jag inte missminner så vart de framför Angela och sen åkte hon till Gränslandet och berättade det där, sen så tog de upp det med produktionen.

Jag jobbar bara med IT, så är inte så nära själva filmandet.
2022-05-10, 10:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Efter dagens avsnitt kan, efter alla om och men, denna teori fortfarande stämma;

Hanna hamnade i Högborgen
✅ Det är så pass kränkande att det inte kan sägas inför tv-tittare och deltagare
✅ Det tog någon dag innan produktionen blev varse om vad som sagts. (Hanna väntande till efter festmåltiden med att tjalla)
Jessica verkade ju uppriktigt förvånad och hade Hanna varit den drabbade så borde väl Jessica fått informationen redan?
Jag tror deltagarna också fick veta vad som sagts med tanke på vad Jessica säger när det får beskedet.
Jag tror fortsatt på att det gäller Angela eller möjligen någon i produktionen.
Ironiskt för Anders om det är någon i produktionsteamet
Man får försöka sätta sig in i hur produktionen tänker här då det hände för ett halvår sedan.
2022-05-10, 10:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem

Om jag inte missminner så vart de framför Angela och sen åkte hon till Gränslandet och berättade det där, sen så tog de upp det med produktionen.

Men hur kunde du veta att någon sagt dumma saker och blir tvungen att lämna? Känner någon inom produktionen?
2022-05-10, 10:43
Medlem
Citat:

Är Tommie en flashbackare? Vet du i vilket sammanhang det var, och var det om Angela eller till Angela?

Hur tror vi att Hayes hade reagerat om någon hade kallat honom för N-ordet? lol Btw så gillar jag inte n-ordet heller, men svårt att säga huruvida det förtjänade en diskning eller ej.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-10 kl. 10:46.
2022-05-10, 10:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Blir det här som en scen i Life of Brian?
"Stop it, will you stop that. Now look, no one is to stone anyone until I blow this whistle. *Even*...and I want to make this absolutely clear... *even* if they *do* say "Jehovah.""
2022-05-10, 10:54
Medlem
Screems avatar
Citat:
Men hur kunde du veta att någon sagt dumma saker och blir tvungen att lämna? Känner någon inom produktionen?

Vi alla vill vara anonyma på Flashback, men jag jobbar inom IT och kommer i kontakt med personer i själva Robinson teamet.

Tycker vi stannar där och fortsätter prata om Robinson
2022-05-10, 10:56
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Är Tommie en flashbackare? Vet du i vilket sammanhang det var, och var det om Angela eller till Angela?

Hur tror vi att Hayes hade reagerat om någon hade kallat honom för N-ordet? lol Btw så gillar jag inte n-ordet heller, men svårt att säga huruvida det förtjänade en diskning eller ej.

Kolla andra tråden. Jag tror det var om att "De är bra att vara neger, för då bränner man sig inte lika lätt av solen". Typ något sånt.
2022-05-10, 10:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Försöker minnas gällande diskningar men kommer inte ihåg så många från varken Robinson eller Survivor där det gällt ord. Tror inte någon i den amerikanska har blivit det efter bara sagt något. Fysiskt våld vet ju alla att det är automatiskt diskning.

Hayes blev det alltså inte efter hotat om fysiskt våld så detta måste alltså vara värre.
2022-05-10, 11:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Ok ja det enda som skulle förklara det. Anders ovilja att ens berätta om vad det handlade om. Peter att han verkar ha vetat eftersom han troligt var med vid tillfället i borgen. Men då är det alltså inte filmat.
2022-05-10, 11:10
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok ja det enda som skulle förklara det. Anders ovilja att ens berätta om vad det handlade om. Peter att han verkar ha vetat eftersom han troligt var med vid tillfället i borgen. Men då är det alltså inte filmat.

Det är anledningen, så som jag vet det.

Det var i ett vanligt samtal, men med ett dåligt ordval. Så troligtvis var det flera omkring som hörde det.

Faktiskt ingen aning om det är filmat eller inte.
2022-05-10, 11:34
Medlem
SIXTEN14s avatar
Citat:

Tur han åkte hem då, förstå om det är Hayes som kommer tillbaka in i robinson

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in