2022-05-09, 13:01
Medlem
XtraXs avatar
Vore konstigt om någon har fuskat igen efter vad som hände förra säsongen. Ska dock bli mycket intressant att se vad samtalet gäller.
Senast redigerad av XtraX 2022-05-09 kl. 13:10.
2022-05-09, 13:48
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Undra vad som händer i morgon. Verkar vara något drama av större slaget när Anders samlar alla. Varför säger Elin jag är körd? Får ställa väckaren på 02:05

Någon har sagt dumma saker och blir tvungen att lämna omgående, eller så kommer det senare. Vill inte spoila för mycket, men den här produktionen var verkligen en shitshow.
2022-05-09, 13:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vore konstigt om någon har fuskat igen efter vad som hände förra säsongen. Ska dock bli mycket intressant att se vad samtalet gäller.
Har funderat lite och tror feministerna har gått över gränsen efter Tommie gjort sina val av vilka som får komma på middag i högborgen och jag tror Tommie inte tycker det är kul längre och lämnar.
Han vet också att han annars ändå åker ut i söndagen öråd.
Det var nog också därför Elin fällde sin kommentar då hon troligen är nästa på tur men jag tvivlar på hon då röstas ut Hoppas nu inte två får komma in från gränslandet om Tommie lämnar.
2022-05-09, 14:03
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har funderat lite och tror feministerna har gått över gränsen efter Tommie gjort sina val av vilka som får komma på middag i högborgen och jag tror Tommie inte tycker det är kul längre och lämnar.
Han vet också att han annars ändå åker ut i söndagen öråd.
Det var nog också därför Elin fällde sin kommentar då hon troligen är nästa på tur men jag tvivlar på hon då röstas ut Hoppas nu inte två får komma in från gränslandet om Tommie lämnar.

Där sa du nåt Tommie som redan är är svag psykiskt behövs nog inte mycket där för att han ska bryta ihop.
2022-05-09, 15:12
Medlem
Jag tror Tommie väljer Joel och Henrik och för att passa upp dom med mat väljer han Linn .Feministen Hanna får ett utbrott och kastar glåpord på Tommie som bryter ihop och lämnar Robinson. Anders kommer in och håller tal om att man inte skall mobba folk och tänka på konsekvenserna.
2022-05-09, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Där sa du nåt Tommie som redan är är svag psykiskt behövs nog inte mycket där för att han ska bryta ihop.
Känns troligt. De brukar jaga i flock de som predikar förståelse, allas lika värde och acceptans.
2022-05-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Någon har sagt dumma saker och blir tvungen att lämna omgående, eller så kommer det senare. Vill inte spoila för mycket, men den här produktionen var verkligen en shitshow.

Har du alltså någon inside-info?
2022-05-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Känns troligt. De brukar jaga i flock de som predikar förståelse, allas lika värde och acceptans.

Japp. De toleranta är egentligen intoleranta.
2022-05-09, 18:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Jag tror Tommie väljer Joel och Henrik och för att passa upp dom med mat väljer han Linn .Feministen Hanna får ett utbrott och kastar glåpord på Tommie som bryter ihop och lämnar Robinson. Anders kommer in och håller tal om att man inte skall mobba folk och tänka på konsekvenserna.

Vore extremt kul! Tommie väljer killarna sedan säger vi behöver en kvinna här också för att passa upp oss och av de kvar duger bara Linn. Sedan får Hanna psykbryt och kanske tom går till fysisk attack mot Tommie varvid Anders blir tvungen att gripa in.
2022-05-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vore extremt kul! Tommie väljer killarna sedan säger vi behöver en kvinna här också för att passa upp oss och av de kvar duger bara Linn. Sedan får Hanna psykbryt och kanske tom går till fysisk attack mot Tommie varvid Anders blir tvungen att gripa in.

Kollade igen och såg att Tommie satt bland dom andra så då kanske det gällde något annat.Kanske Joel sagt något rasistiskt Shevin i efterhand anklagar honom för och Hanna har tjallat till Anders.
2022-05-09, 19:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Dilevas villfarelse vi tycker ju lika i grunden....nej det gör ni inte

Man är så mycket mer än sina kön, personer, vad man gör ska vara uppdelat (vilket premieras av andra), men vem man är, det är fritt enligt Di leva
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-09 kl. 19:56.
2022-05-09, 19:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Angela är också född under en sten. Eller då är hon bara korkad.

Shevin och Hayes blir ju genier i jämförelse
Vad baserar du det på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in