2022-05-10, 03:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben_Ralf
Jaha det här var ju ett jävla antiklimax. Vad sa Tommie till vem?
Du behöver inte använda spoilers i denna tråd så jag tog bort. Min första tanke var att han nog sagt att det Hanna behöver är kuk eller nåt i den stilen - straffknullas kanske.
2022-05-10, 03:06
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Du behöver inte använda spoilers i denna tråd så jag tog bort. Min första tanke var att han nog sagt att det Hanna behöver är kuk eller nåt i den stilen - straffknullas kanske.

Känns lite underligt att komma från honom, men väldigt grovt måste det ju ha varit
2022-05-10, 03:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben_Ralf
Känns lite underligt att komma från honom, men väldigt grovt måste det ju ha varit
Antagligen så fortsatte väl diskussionerna efter att de druckit ur de två pavorna vin och då kan det nog ha slunkit ur nåt i den stilen från Tommie.
2022-05-10, 03:40
Medlem
ziggarillens avatar
TV4 klarar inte att göra någonting som är av intresse. Så djävla uselt och dom ser nog till att anorekterikern eller fjanten Joel vinner. Så djävla trött på skiten. Ett riktigt familjeprogram där feminism står högst i kurs Sluttittat för min del.
2022-05-10, 03:58
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
TV4 klarar inte att göra någonting som är av intresse. Så djävla uselt och dom ser nog till att anorekterikern eller fjanten Joel vinner. Så djävla trött på skiten. Ett riktigt familjeprogram där feminism står högst i kurs Sluttittat för min del.

Är du avis på Joel för att han är snyggare och mer alfa än dig?

Hanna håller jag med om. Jobbig människa.
2022-05-10, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Antagligen så fortsatte väl diskussionerna efter att de druckit ur de två pavorna vin och då kan det nog ha slunkit ur nåt i den stilen från Tommie.
Eller också var det inte så illa men produktionen ville ha ut honom för att segermaskinen sabbade spänningen.
2022-05-10, 07:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Har förståelse om Tommie sa något olämpligt till Hanna eller Jessica. Som dom mal på för att en man tycker att kvinnor och män är olika. Nu ser man förvisso bara syncarna i dagens avsnitt.
Undra vilken av Robinsons regler Tommie bröt mot? Inte ens det kan skitkanalen tala om för tittarna.
Snabbspolade båda dagens avsnitt mer än jag gjort tidigare.
Edit: Robinsons regler ska det vara, inte TV4s.

Edit 2: Funderat lite, Anders säger att Tommie skulle sagt det för några dagar sen och Jessica verkar inte känna till vad Tommie sagt när de får beskedet så jag skulle tippa att han sagt något till Angela. Angela verkar inte tagit illa vid sig dock men gjorde hon ju inte för mamma kommentaren heller.
På Jessica verkar det också som dom fick reda på vad Tommie sagt men det klipptes bort för oss tittare. Fan vet vad man ska tro om det här, jag tror det är någon skitgrej.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2022-05-10 kl. 08:06.
2022-05-10, 08:35
Medlem
peterZiipens avatar
Den enda som inte ser förvånad ut när Tommie reser på sig och går med Anders är Peter. Han tittar bara rakt fram utan att röra på blicken. Alla andra tycker jag ser genuint förvånande ut, t.o.m Hanna. Sen om det är för att han golat eller bara är låg på energi vet man såklart inte.
Peter kanske väntade med att säga, vad det nu var, till produktionen då han ville krama ur det sista av Högborgen. Skulle förklara varför det först några dagar senare sipprat upp till ytan.

Annars är det väl något Tommie sagt till Hanna off cam.

Hanna ska skicka ut ett nyhetsbrev idag. Hoppas det kommer lite mer info där.
2022-05-10, 09:07
Medlem
Någon som vet vad Tommie har sagt och till vem? Måste varit något riktigt grovt!

Har sökt helt internet men hittar inget
2022-05-10, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citrusja
Någon som vet vad Tommie har sagt och till vem?
Måste varit något riktigt grovt!

Har sökt helt internet men hittar inget

Blir nog en av många frågor att få besvarad ..
Kanske något sexuellt i högborgen eller nåt feministisk uttal som någon inte gillade?
Men såpass allvarligt var det, att få skickas hem omgående. Vad tror ni alla andra?
Senast redigerad av SKIL 2022-05-10 kl. 09:16.
2022-05-10, 09:18
Medlem
XtraXs avatar
Så jäkla löjligt att man inte ens får veta vad han sagt och till vem.
2022-05-10, 09:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Blir nog en av många frågor att få besvarad ..
Kanske något sexuellt i högborgen eller nåt feministisk uttal som någon inte gillade?
Men såpass allvarligt var det, att få skickas hem omgående. Vad tror ni alla andra?

Efter dagens avsnitt kan, efter alla om och men, denna teori fortfarande stämma;
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Teori: di leva bjuder in Hanna till lustgården och erbjuder sig att göra henne till en riktig kvinna genom att befrukta henne med fem barn.
…klipp till -> Snickarn kommer gåendes på stranden
Hanna hamnade i Högborgen
✅ Det är så pass kränkande att det inte kan sägas inför tv-tittare och deltagare
✅ Det tog någon dag innan produktionen blev varse om vad som sagts. (Hanna väntande till efter festmåltiden med att tjalla)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in