2022-05-04, 11:45
Medlem
XtraXs avatar
Men Mattias då, den såg man inte komma. Tror nog att skiten Hayes spelade in lite också.
2022-05-04, 12:40
Medlem
Alltå jag trodde Shevin var runt 38-40år gammal.. Så var hon bara 28år!
Universum är inte snäll mot mobbare och idioter.
Att TV4 inte gick emellan när det var som värst mot Joel.
Glöm inte.. Hon ska arbeta med ungdomar! Så jävla fel det kan bli!
2022-05-04, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men Mattias då, den såg man inte komma. Tror nog att skiten Hayes spelade in lite också.
Mmm tror också det.
Gjorde ont när Elin också tydligt valde mobbarfalangen.
Han hade ingen.
2022-05-04, 12:49
Medlem
Intresset för Gränslandet blev nu 2/10.
Två idioter och en Elin som valde mobbarfalangen.
Blir och snabbspola avsnitten och hoppas på att någon ramlar ner från ett träd.
2022-05-04, 12:53
Medlem
Svidmyras avatar
Vilket är skonsammast för armar och händer/handleder: att hänga med armarna rakt upp eller hålla dem brett?

Jag tror att det är lättare för axelled och muskler om man hänger ”rakt ner” utan att hålla så man måste ha armarna i vinkel utåt. Kan ha fel. Tyvärr har jag ingenstans där jag kan resta själv, annars skulle jag ha gjort det.

Går det att flytta ut eller in händerna medan man hänger om man märker att man behöver ändra vinkeln i axelleden? Får de ändra greppet under pågående Robinsontävling?
2022-05-04, 13:08
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Henrik som inte synts till på ett tag dök upp på två bilder tror jag det var. Stod i bakgrunden och verkade aningen frånvarande och sa aldrig något.

Som väntat lämnade Mattias in idag. Hoppas att Elin tar sig tillbaka och spöar Shevin.

Vem är Henrik? Redan glömd.
Shevin ser så jävla elak och sur ut. Som häxan eller den elaka styvmodern i diverse skrämsagor. Har hon någon humor? Hon och hennes gelikar ska inte jobba med andra människor över huvud taget, allra minst med barn och ungdomar. Kan se hur hon greppar tag i armen - hårt - på ungar som fastnar på bocken i gympan och rycker dem över. Hon drar ju ner stämningen och skapar olustkänslor bara genom att visa sig.
Det finns många ensamjobb hon kan ha istället. Köra traktor eller långtradare. Korrekturläsning. Översättning.
2022-05-04, 14:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag tror Tommie var lite slug ändå av sina val.
En som han uppfattar som ledaren i lag nord, Peter.
En som han tror är den som han lättast för över på sin sida från öst nu när ledaren Mattias var borta, Angela.
En av de två som satt isolerade i covid och blev riktigt tajta, Filip.

Får se hur det går, Linn låg nog pyrt till men Angelas varning och Tommies prat om regler gjorde nog att tjejmaffian blev starkare med Joel som hakar på.
2022-05-04, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
Feministen Hanna Bergwall, vilket jvla skämt Som inte vill förstå Tommie´s tänk.
https://www.hant.se/noje/hanna-bergwall-robinson-2022-jurist/8325761

En magkänsla, men tror faktist Elin Brynzér vinner över Kurd-Shevin, /knubbisen har gjort sitt/.
Elin haft oflyt hittills och får revansch, om någon sitter på facit, lägg in en spoiler.

2022-05-04, 15:37
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven

Ännu fetare spoiler i avsnittet under

stor spoiler kring nästa personer som ryker
2022-05-04, 16:53
Medlem
LillTurkens avatar
"Vilket århundrade lever vi i?" Det där snacket hatar jag. Som det nya moderna tramset skulle vara bättre? 1900-talet. Fyfan det var ju det bästa århundrandet. 2000-talet med all jävla trams, som Covid och andra hittepågrejer. Det ska ynklas. Låtsas. Trams och det blir käbbel. Kan inte bli annat. Stefan Löfven hade rätt i det.
Senast redigerad av LillTurken 2022-05-04 kl. 16:57.
2022-05-04, 17:05
Medlem
Linn behöver ju coola sig lite grann. Hon borde ha frågat Tommie hur han resonerat i sina val, hon tog liksom för givet att Tommie brutit pakten direkt. Tommie tar för givet att rösterna jobbas in och att vill man exempelvis ha ut Peter så kommer man kunna ha möjlighet att rösta ut honom ändå. Men det är klokt av Tommie att vilja lära känna människorna mer.
2022-05-04, 18:06
Medlem
Hade det varit tvärtom för shevin och Mattias hade shevin sagt hur jävla feg Mattias är att välja den duellen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in