2022-05-09, 06:12
Medlem
Vad är det för fel på Hanna? djävla feminazi!
Undra hur stor fitta Filip har? han är en mes!
2022-05-09, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Jag stör mig så förbannat på hanna. Herregud vad ful kvinnan är!

Ön gjorde inte henne vacker. Födelsemärket vid läppen med 2 cm hårstrån gjorde inte min kebabrulle bättre.

Tyvärr har Hanna sjunkit 250% för mig sen hon visade sin riktiga sida.

Henrik håller en riktigt låg nivå, tror han kan vara den som kommer fram till finalen utan ansträngning. Var ju en kille som knappt syntes på tv'n för några år sedan. Han kom väldigt långt. De o gruppen visste knappt vem han var .
2022-05-09, 06:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Mattias var verkligen kul att följa som tittare. Fått en helt annan bild av honom efter denna säsong.

Jag med. Mattias sa ju att han skulle skärpa till sig denna gång och det gjorde han verkligen. Visade upp en helt annan sida av sig självt, mycket mer positiv sådan.
2022-05-09, 06:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Hanna: Är helt skadad i skallen, psykopat varning seriöst. Kan inte ens släppa PK blaskan i ett program som handlar om överlevnad, värsta är ju att hon hakade upp sig på inget speciellt allt. Visar ju bara hur bränd hon är i skallen.

Desiree: Osäker som människa, ultra feminist ena sekunden, ortens krigare vid nästa. Oseriös.

Joel: Satans pussio alltså, feg, konflikträdd och tjejig.

Filip: Lallare, ger man bort tävlingar så kan man sticka hem.

Varfört kalla Joel för en satans pussio, bara för att han är en mjukare kille? Jag tycker att Joel är jättefin, jag gillar inte alls aggressiva män eller kvinnor som hävdar sig på andras bekostnad och trycker ner andra, som i detta fallet, på grund av att en kille skulle vara tjejig, alltså mjukare. Jag tycker inte heller att han är feg och konflikträdd, han stod upp mot mobbarna Peter, Shevin och Jessica även om sorgen tog över. Tror att det är väldigt utvecklande för honom att vara med i Robinson, även om det är smärtsamt. Han är ju dessutom ögongodis, så himla fin, snyggast av alla killar. Och han är godhjärtad. Ett kap för den som får honom vid sin sida. Mjukare män är ofta mer förstående män. Samma sak med kvinnor.
Senast redigerad av sirsia0 2022-05-09 kl. 06:50.
2022-05-09, 07:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Ogillar grejen när folk är otrevliga mot personerna man bestämt sig för att rösta ut.
Som Joel idag, rent otrevlig, undvikande och oärlig mot Angela när Angela ville snacka.
Vad är problemet med att snacka liksom?
Nu är det lätt att vara otrevlig när gruppen redan har bestämt sig för att rösta ut henne.

Visar på någon slags feghet och emotionell fragilitet.
Min uppfattning är att Joel inte var intresserad av nåt paktsnack från personen som dödat pakten. Han var säkert urförbannad på både Angela och Tommie som svek lag Östs pakt direkt de kom till sammanslagningen. Joel hade väl legat sömnlös o funderat på hur utsatta alla i forna lag öst var pga det. Och sen kommer Angela gapandes och är dryg och vill snacka öråd och röster. Enda anledningen till att hon var där var att hon insåg att hon låg illa till och då förväntade hon sig att Joel o Linn skulle rädda henne. Totalt bränd i skallen.
2022-05-09, 07:36
Medlem
Buttson69s avatar
Alltså nu ser man hur fin Elin är när hon har kommit in bland de andra. Jag anser att det skulle vara en kamera som följer Elin hela tiden. Sen klippa ihop henne i olika positioner. Sen lotta ut en pristävling med henne som vinnare när hon får massage och spabehandling lite vin och sånt.

Hadjes är ju flintis.
2022-05-09, 08:58
Medlem
Flax75s avatar
Är Désirée enbart där för visa upp sig. Kräks på människan.
Angela har totalt spårat ur, pratar skit hela tiden om allt och alla.
Hanna är pk och det kan hon köra med henna och inte i Robinson.
2022-05-09, 09:00
Avslutad
Passa på och njut, snart är det över.
Väldigt intressant program idag, både Robinson och Gränslandet.
2022-05-09, 09:24
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Jag stör mig så förbannat på hanna. Herregud vad ful kvinnan är!

Nu kan hon ju inte rå för att hon är en av dom fulaste kvinnorna i Sverige i klass med Zombier i Walking dead, Stör mig mer på hennes PK sätt, fast det gick bra då hon va i karantän.
2022-05-09, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma
Var det bara jag som reagerade på att Hanna efter dagens tävling frågar Henrik när dom sitter i vattnet hur det känns nu när han får rösta i örådet?

Hade ”gruppen” tagit ett beslut redan att dom 4 kvinnorna skulle rösta och Joel o Henke skulle stå över om dom bara fick 4 röster?
Tror de bestämde att Henrik och Joel inte fick rösta för att Henrik var immun och Joel har redan en röst. Men att allt skedde utanför kameran. Vad man tycker om det är svårt att säga.
2022-05-09, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, men behöver inte vara modell för att gå på Hanna etc. Och det är inte för att vissa tycker Hanna, Shevin är fula etc som de skämmer ut sig. Det är pga deras beteende.
Men prata om deras beteende istället då? Deras utseende har inget att göra med deras personligheter, så du vet.
2022-05-09, 09:55
Medlem
robinson måndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in