Citat:
Ursprungligen postat av
ElBomber
Hanna: Är helt skadad i skallen, psykopat varning seriöst. Kan inte ens släppa PK blaskan i ett program som handlar om överlevnad, värsta är ju att hon hakade upp sig på inget speciellt allt. Visar ju bara hur bränd hon är i skallen.
Desiree: Osäker som människa, ultra feminist ena sekunden, ortens krigare vid nästa. Oseriös.
Joel: Satans pussio alltså, feg, konflikträdd och tjejig.
Filip: Lallare, ger man bort tävlingar så kan man sticka hem.
Varfört kalla Joel för en satans pussio, bara för att han är en mjukare kille? Jag tycker att Joel är jättefin, jag gillar inte alls aggressiva män eller kvinnor som hävdar sig på andras bekostnad och trycker ner andra, som i detta fallet, på grund av att en kille skulle vara tjejig, alltså mjukare. Jag tycker inte heller att han är feg och konflikträdd, han stod upp mot mobbarna Peter, Shevin och Jessica även om sorgen tog över. Tror att det är väldigt utvecklande för honom att vara med i Robinson, även om det är smärtsamt. Han är ju dessutom ögongodis, så himla fin, snyggast av alla killar. Och han är godhjärtad. Ett kap för den som får honom vid sin sida. Mjukare män är ofta mer förstående män. Samma sak med kvinnor.