2022-05-08, 23:10
Medlem
Ursäkta men Angela måste ha blivit tappad från en scooter eller något. Jag blir så provocerad.

Först beskyller hon Linn för skitsnack, är bergsäker på att det hände under Lag Öst-tiden, sedan när hon blir överbevisad så spenderar hon inte ens en millisekund av eftertanke utan maler på. Inget ursäktande om att hon tagit fel tillfälle. I stället för att be om ursäkt till Linn så gav hon sig på Jessica och det började handla om själva händelsen (krabbor). Så jävla jobbig.

Vet inte vem jag ska heja på i Gränslandet. Tycker alla tre kan åka ut. Får väl bli Hayes.
2022-05-08, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Tommie har nog högst IQ av samtliga där.
Känns så. Få ihop pakten nu..
Dessa ska lämna Robinson.
Zombie-Hanna
Blattewannabe-Désirée
Mupp-Hayes
2022-05-08, 23:12
Medlem
Var det bara jag som reagerade på att Hanna efter dagens tävling frågar Henrik när dom sitter i vattnet hur det känns nu när han får rösta i örådet?

Hade ”gruppen” tagit ett beslut redan att dom 4 kvinnorna skulle rösta och Joel o Henke skulle stå över om dom bara fick 4 röster?
2022-05-08, 23:15
Medlem
PS skulle jag våga säga det jag skriver här till Hayes så är svaret...
Självklart nej, jag gillar att kunna gå, äta med bestick och kunna lite huvudräkning och hitta hem.
2022-05-08, 23:17
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Du menar Jessica kanske?

titta på egen risk
https://anonfiles.com/pbacy9eby8/hanna_png
2022-05-08, 23:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma
Var det bara jag som reagerade på att Hanna efter dagens tävling frågar Henrik när dom sitter i vattnet hur det känns nu när han får rösta i örådet?

Hade ”gruppen” tagit ett beslut redan att dom 4 kvinnorna skulle rösta och Joel o Henke skulle stå över om dom bara fick 4 röster?
Nej, jag tänkte också på det. Det dyker upp saker som man inte får se när det klipps ihop och här har produktionen missat att visa varför Henrik inte skulle få rösta om de bara hade fyra röster.
2022-05-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Tommie din underbara själ du krossade Zombie-Hanna!! Hon trodde att du skulle backa och att hon skulle få glänsa på bästa sändningstid !!! Hannas min 😵, så underbart! Du gjorde mål i 89minuten!
Tommie du är för bra för den här världen. Zombie-Hanna du är värdelös och jävligt gamig och opportunistisk..blev slaktad 20:45 inför miljoner. Imorgon kommer Zombie-Hanna försöka attackera igen med Désirée vid sin sida. Tommie vs Zombie-Hanna=1-0

Angela visade igen att hennes IQ inte räcker till för att förstå flera meningar i rad.
Hon kan bara tjata och gnälla i 18timmar i sträck. Så förbannat jobbig människa.

I morgon kör vi igen, tack alla inblandade!

Yes härligt att han står för vad han tycker, en riktigt Robinson som jag hoppas vinner allt! Äckel Hanna och Desirée kan lämna kommer inte sakna dom med sina me too åsikter som är så förlegade.
2022-05-08, 23:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma

Tänkte också på det, matriarkatet hade inga planer på att dra sticka.
2022-05-08, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
titta på egen risk
https://anonfiles.com/pbacy9eby8/hanna_png
Åhhhh så jävla bra!! Vårthår! Universum delar ut lite karma !
2022-05-08, 23:30
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Så är det i alla andra länders Robinson och jag har för mig att det var så i början när det gick i SVT.
2022-05-08, 23:32
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Rösta ut vidriga Hanna och Désirée.
2022-05-08, 23:32
Medlem
peterZiipens avatar
Hänga stolpe känns som den enda duellen där Shevin skulle kunna ha en promilles chans mot Hayes.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in