2022-05-09, 01:05
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Men man har inte sett honom käfta emot någon innan. Han har alltid varit ett offer men nu passar det att bli uppkäftig när de redan bestämt sig vem som ska åka ut. Visar på feghet enligt mig, att han endast släpper lös det när alla andra redan är emot henne.
Så uppfattade inte jag det. Han ville inte bli hunsad av henne utan stod upp för sin egen åsikt. Bravo Joel!
2022-05-09, 01:07
Medlem
Det ser mörkt ut för Shevin i gränslandet.

Inväntar krönikan som handlar om hur gränslandet speglar dagens segregerade Sverige.
2022-05-09, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Eh var det inte Filip som skulle ryka enligt någon som tidigare spoilat med bild? Här trodde man att han skulle bli utröstad och så rök Angela istället.

Varför litar du på vad andra skriver i tråden?

Det var väl ganska väntat att Angela skulle ryka. Vet inte riktigt vad som hänt med henne som får henne att spåra så här, antar hon vart less på precis allt. Krävs ju ett visst psyke för att orka med Robinson. Vet själv att jag aldrig hade orkat. Hade henne som favorit tidigare, men det är svårt nu att gilla någon som bara gnäller och klagar på människor.

Hon bor på samma ställe som mig, men aldrig sett henne här omkring.
2022-05-09, 01:09
Medlem
Hoppas Hayes vinner allt nu när Jani inte är kvar.
2022-05-09, 01:09
Medlem
Tråkigt förresten att forna lag Öst, som man hejade på, löstes upp pga Tommie och Angela. Nu kommer de själva förmodligen att bli utröstade en efter en. Linn gör mig besviken som är en kappvändare som gått över till forna fienden och smörar där.
2022-05-09, 01:10
Medlem
Citat:
Jag fattar inte hur jag kunde gillade Hayes förra året, hade totalt glömt bort att han skrek på den där mullvaden när den avslöjades. Redan då såg man hans aggression. Man funderar på att sluta se Gränslandet pga den här personen. Allt med honom är vidrigt, från hans ilska, illviljan mot Mattias till knölarna under huden. Till och med Elin fick en ond blick utav honom när de käkade mango, en jäkla översittartyp när han känner sig hotad av någon.

Det kändes som att Anders tog Hayes sida vid medlingen, inte är det Mattias som ska be om ursäkt utan tvärtom. Angela har jag inte gillat de senaste 2-3 veckorna, för mycket negativitet och skitsnack från henne. Elin har också sjunkit. Robinson är knappt sevärt längre utan Mattias.

Eh var det inte Filip som skulle ryka enligt någon som tidigare spoilat med bild? Här trodde man att han skulle bli utröstad och så rök Angela istället.

Var det inte den där britten som blev rosenrasande på den där mullvaden? Eller minns jag fel. Var det båda två kanske? Minns att jag tyckte att det var en jättemärklig reaktion. Tyckte så synd om mullvaden. Alex hette han väl. Och ja, Mattias var verkligen kul att följa som tittare. Fått en helt annan bild av honom efter denna säsong.
2022-05-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Varför litar du på vad andra skriver i tråden?

Det var väl ganska väntat att Angela skulle ryka. Vet inte riktigt vad som hänt med henne som får henne att spåra så här, antar hon vart less på precis allt. Krävs ju ett visst psyke för att orka med Robinson. Vet själv att jag aldrig hade orkat. Hade henne som favorit tidigare, men det är svårt nu att gilla någon som bara gnäller och klagar på människor.

Hon bor på samma ställe som mig, men aldrig sett henne här omkring.

Nja men det var för att någon hade satt upp en bild, som jag visserligen aldrig klickade på då mitt nya säkerhetsprogram varnade mig för den länken så jag sket i det den här gången. Men tidigare har man kunnat se genom en trailer för nästa avsnitt vilka det är som kommit gåendes i Gränslandet tex.

Håller med om Angela, gillade henne också i början.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-09 kl. 01:20.
2022-05-09, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Åhhhh så jävla bra!! Vårthår! Universum delar ut lite karma !

Karma på vårthår?
2022-05-09, 01:16
Medlem
Citat:
Tråkigt förresten att forna lag Öst, som man hejade på, löstes upp pga Tommie och Angela. Nu kommer de själva förmodligen att bli utröstade en efter en. Linn gör mig besviken som är en kappvändare som gått över till forna fienden och smörar där.

mmm älskar Linn, hoppas hon vinner!

Näst på tur att åka: Tommie!
2022-05-09, 01:16
Medlem
Sätter detta inom spoiler för säkerhets skull fastän det bara är egna funderingar.

2022-05-09, 01:20
Medlem
Hanna: Är helt skadad i skallen, psykopat varning seriöst. Kan inte ens släppa PK blaskan i ett program som handlar om överlevnad, värsta är ju att hon hakade upp sig på inget speciellt allt. Visar ju bara hur bränd hon är i skallen.

Desiree: Osäker som människa, ultra feminist ena sekunden, ortens krigare vid nästa. Oseriös.

Joel: Satans pussio alltså, feg, konflikträdd och tjejig.

Filip: Lallare, ger man bort tävlingar så kan man sticka hem.
2022-05-09, 01:21
Medlem
Citat:
Nja men det var för att någon hade satt upp en bild, som jag visserligen aldrig klickade på då min dator varnade för trojan så jag sket i det. Men tidigare har man kunnat se genom en trailer för nästa avsnitt vilka det är som kommit gåendes i Gränslandet tex.

Håller med om Angela, gillade henne också i början.

Mjo, sett en del som försökt klura ut vem som blivit utröstad genom att se trailern för nästa avsnitt.Jag har aldrig lyckats urskilja eftersom det var så korta klipp. Var inte så intresserad heller att jag pausade för att kunna se tydligare. Vore ju lite dumt att spoila för sig själv hehe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in