Citat:
Ursprungligen postat av
miohmamma
Var det bara jag som reagerade på att Hanna efter dagens tävling frågar Henrik när dom sitter i vattnet hur det känns nu när han får rösta i örådet?
Hade ”gruppen” tagit ett beslut redan att dom 4 kvinnorna skulle rösta och Joel o Henke skulle stå över om dom bara fick 4 röster?
Bra att du tog upp det tänkte också på det alltid dessa kvinnor som bara jämt måste gadda ihop sig mot männen med nåt jävla feministsnack och jämnlikhetstänk, aldrig någonsin tror jag de tänker på att välja 50/50 i ett sånt utfall. Visst må va att de sa att de ville vinna för att alla skulle få rösta men plan B var så uppenbar.
Nu kämpade inte Filp för sitt lag i tävlingen men som utröstningen blev hade det nog inte gjort någon skillnad med två röster mindre.
Jag skrev positivt om Angela tidigare men att hon har sina brister, de bristerna fick vi verkligen se i dagens avsnitt. Hon sänkte sig själv helt enkelt, sen tror och hoppas jag att hon är bättre i normala livet. Spelet och paktandet blev helt enkelt för mycket för henne, sen är nog Linn mer
orm än vad som framkommit och det var troligtvis det Angela försökte förmedla till Jessica. Men vad vet jag svårt att veta hur produktionen vänder och vrider allt också, bilden de förmedlar av Linn är att hon blir paff och helt oförstående när det riktas kritik och anklagelser.
Däremot blev jag ändå lite förvånad att Linn inte fick blodshämnden men det var väl att Jessica skvallrade direkt som gjorde att hon fick handen.