2022-05-09, 01:21
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon domderade honom som om han var en hund. Det han ville var att gruppen skulle vara samlad och inte springa undan med henne någonstans och diskutera.
Hon klarade inte av att han inte lekte hund och löd och hon blev sedan jävligt otrevlig.

Joel blir kallad och går ändå fram till Angela och säger sedan "Om ni vill prata får ni komma till Rucklet".
Angela förklarar att hon inte vill prata där för det är "flera där".
Joel går börjar gå tillbaka till rucklet och säger "vill du prata får du komma till oss".

Det är uppenbart att han redan bestämt sig och inte vill ta konflikten utan uppbackning från resten.
2022-05-09, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miohmamma
Var det bara jag som reagerade på att Hanna efter dagens tävling frågar Henrik när dom sitter i vattnet hur det känns nu när han får rösta i örådet?

Hade ”gruppen” tagit ett beslut redan att dom 4 kvinnorna skulle rösta och Joel o Henke skulle stå över om dom bara fick 4 röster?

Bra att du tog upp det tänkte också på det alltid dessa kvinnor som bara jämt måste gadda ihop sig mot männen med nåt jävla feministsnack och jämnlikhetstänk, aldrig någonsin tror jag de tänker på att välja 50/50 i ett sånt utfall. Visst må va att de sa att de ville vinna för att alla skulle få rösta men plan B var så uppenbar.
Nu kämpade inte Filp för sitt lag i tävlingen men som utröstningen blev hade det nog inte gjort någon skillnad med två röster mindre.

Jag skrev positivt om Angela tidigare men att hon har sina brister, de bristerna fick vi verkligen se i dagens avsnitt. Hon sänkte sig själv helt enkelt, sen tror och hoppas jag att hon är bättre i normala livet. Spelet och paktandet blev helt enkelt för mycket för henne, sen är nog Linn mer orm än vad som framkommit och det var troligtvis det Angela försökte förmedla till Jessica. Men vad vet jag svårt att veta hur produktionen vänder och vrider allt också, bilden de förmedlar av Linn är att hon blir paff och helt oförstående när det riktas kritik och anklagelser.
Däremot blev jag ändå lite förvånad att Linn inte fick blodshämnden men det var väl att Jessica skvallrade direkt som gjorde att hon fick handen.
2022-05-09, 01:54
Medlem
Bajenjeppes avatar
Upplägget med högborgen och rucklet blev ju totalt misslyckat. Hela upplägget bygger ju på att mer eller mindre två pakter står emot varandra och att den som blir kapten tar med sig sin pakt. På så vis hade upplägget kunnat bli bra där en mindre pakt kan klara sig om man vinner röstkampen osv. När det finns deltagare som Tommie så fallerar ju hela det upplägget eftersom det slutar med att folk blandas i både högborgen och rucklet samt att antalet röster nästan saknar betydelse och det blir tävlingar som den vi såg idag med deltagare som knappt har intresse av att vinna.
2022-05-09, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Eftersom röstningen var så enhällig måste de ha gått ihop och kommit överens om att rösta ut Angela..
2022-05-09, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Var det inte så i de tidigare säsongerna förresten? Jag vill minnas att precis i slutet av varje veckoprogram att de visade upp hur var och en hade röstat i båset.

F.ö. gillar inte årets version med högborget, rucklet whatever och hur de måste göra saker för att få röster. Nu tycker till och med jag att man borde gå tillbaks till basics och mer mot hur Robinson brukade vara. Gränslandet i år har också varit rena skämtet där folk bollas fram och tillbaka och aldrig åker ut.

Däremot är det en kul twist att Linn har sin immunitetsförgörare och Joel har en extra röst. Det kan sätta lite krydda på kommande öråd.
2022-05-09, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Eftersom röstningen var så enhällig måste de ha gått ihop och kommit överens om att rösta ut Angela..

Nja snacket på örådet gjorde att hon sänkte sig själv. När tom Hanna inte la sin röst på Tommie visar att det svängde i sista sekund iaf vad jag tror.
2022-05-09, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Hanna: Är helt skadad i skallen, psykopat varning seriöst. Kan inte ens släppa PK blaskan i ett program som handlar om överlevnad, värsta är ju att hon hakade upp sig på inget speciellt allt. Visar ju bara hur bränd hon är i skallen.

Desiree: Osäker som människa, ultra feminist ena sekunden, ortens krigare vid nästa. Oseriös.

Joel: Satans pussio alltså, feg, konflikträdd och tjejig.

Filip: Lallare, ger man bort tävlingar så kan man sticka hem.

100% rätt profilering. Börja arbeta åt Säpo Blivande arbetsgivare googlar Robinson-Hanna och får en mindre stroke.
Hanna: Är helt skadad i skallen, psykopat varning seriöst. Kan inte ens släppa PK blaskan i ett program som handlar om överlevnad, värsta är ju att hon hakade upp sig på inget speciellt allt. Visar ju bara hur bränd hon är i skallen.

Desiree: Osäker som människa, ultra feminist ena sekunden, ortens krigare vid nästa. Oseriös.
2022-05-09, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
100% rätt profilering. Börja arbeta åt Säpo Blivande arbetsgivare googlar Robinson-Hanna och får en mindre stroke.

2022-05-09, 02:32
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Jag stör mig så förbannat på hanna. Herregud vad ful kvinnan är!
2022-05-09, 02:53
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
2022-05-09, 03:08
Medlem
Kellywomans avatar
Gränslandet
2022-05-09, 04:34
Medlem
Wtf, har dvärg Linn gått ner i vikt alls? Hennes babyfett sitter ju över allt, armar, mage och lår.
Hanna har tagit Shevins bitch-roll. Så jävla självgod och passiv-aggressiv MD hånleenden och himlande ögon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in