Citat:
Ursprungligen postat av
GlasetEtomt
Nja att Liverpool är överskattat ser jag det inte som utan att Spurs är underskattade jättedödare, även om många såg detta komma. Jag hoppas fan att vi samlar oss så att NLD inte blir en Wenger Trophy Final på deras hemmaplan.. Dom verkar ha svårt med motivation mot mittenlagen men plockar fram hela verktygslådan mot större motstånd..
Skriver under på varenda ord!! well said (även om dom gav bort 1 pinne, tappa 2)
Jag menar att detta Liverpool laget är överskattat, det är ngt som jag har tyckt över lång tid. Det sagt, så påstår jag inte att de är dåliga e.l.
Ja, det är ju typiskt att det var just mot Tottenham som Liverpool skulle avge poäng. Men jag tror dock att vi får se en helt annan matchbild i Derbyt.
Citat:
Ursprungligen postat av
GlasetEtomt
Är väl ingen som skulle se det som Fiasko säsong av Liverpool? Möjligen om dom tappar båda finalerna och ligan på sista veckorna men tror ändå folk är imponerade av säsongen även om mentaliteten i truppen isf skulle ifrågasättas.. Som du själv sa, ligan va död i januari men dom lyckades kämpa sig tillbaka. ingen trodde på ens en liten chans på 4titlar. Nä oavsett hur dessa veckor går kan ingen säga fiasko
Det har ju varit en hel del snack om att Liverpool under de senaste veckorna om att Liverpool kommer/skall ta hem ”The Quadruple” denna säsong. Men om Liverpool skulle bara vinna Ligacupen, så måste det nog anses som ett fiasko för deras del - speciellt mtp all hypen.
Bayer Leverkusen 2001/02 var ju i ungefär samma båt som det Liverpool nu befinner sig i. Med 2-3 veckor kvar av säsongen så låg Leverkusen till att vinna BL-titeln, och de nådde final i både tyska DFB-Cupen såväl som i UCL. Leverkusen tappade dock ligatiteln till Dortmund i sista omgången, de förlorade DFB-Cupen mot Schalke och UCL finalen mot Real Madrid.