2022-05-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad vill du ha argument för?

Att det är du som inte verkar vara riktigt frisk när du gapar om blodtörstiga psykopatiska sinnessjuka mördare?

Du är inte bara en blodtörstig sadist, utan även en förståndshandikappad pajas som rapar ur sig irrelevanta trivialiteter.

Du är så inavlad och hjärntvättad av feminazi-media att du inte klarar av att se att det finns en värld utanför Sverige som äcklas av barnamord.
Senast redigerad av ViscaCatalunya69 2022-05-07 kl. 20:50.
Citera
2022-05-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja men det skulle behöva höjas avsevärt. Den största smällen får ju dock kvinnan och hennes familj vars liv förändras dramatiskt ta.

Vad är det för smäll du refererar till? Bara ett felskruvat samhälle fullt med narcissister, ser en sådan gåva som en smäll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ja, på samma sätt som vi måste lära oss matematik, men det betyder inte att matematik är konsekvensberoende. Den är beroende av logiken fortfarande.
Ja, matematik liksom logik innebär att man måste räkna ut vad som är sant. Svaret är aldrig givet, utan man måste kunna förklara hur man kom fram till det. Tyvärr kan du inte förklara hur du kommer fram till att mord är fel, då din moral inte bygger på logik.
Citat:
Jag orkar inte upprepa mig, läs mina tidigare inlägg..
Du har inte gett något svar. Allt du har gjort är att smita undan frågan. Jag förstår att du inte orkar fortsätta med det då det bara blir tydligare och tydligare även för dig vilken svag grund din moral står på.
Citat:
Det har inte gett några skäl. Allt du har gjort är att tautologiskt definiera "moraliskt rätt" som "positiv konsekvens". Grattis?
Det har jag visst. Allt vi människor egentligen bryr oss om är att minimera vårt lidande. Det är så vi är programmerade och det enda sättet på vilket vi kan motivera våra handlingar. Alltså är den enda meningsfulla definitionen av "rätt" att minimera lidandet. Och för att veta vilket alternativ som bäst minimerar lidandet måste man titta på konsekvenserna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Och där har ni det svart på vitt, damer och herrar. IS välkomnar numera kvinnor som vill kunna göra abort som ett ytterligare steg i deras krigföring.

Priceless! Vilket jävla åtlöje du gör dig själv till. Tror du på det själv alltså? Härlig verklighetsuppfattning!

Det är ren fakta, IS mördar barn. IS gör aborter.

Barnamordsmotståndare kan aldrig bli terrorister och mördare. Däremot så är ni barnamördare det.

Du är en efterbliven pajas.

https://edition.cnn.com/2015/10/06/middleeast/pregnant-yazidis-forced-abortions-isis/index.html
Citera
2022-05-07, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Du är inte bara en blodtörstig sadist, utan även en förståndshandikappad pajas som rapar ur sig irrelevanta trivialiteter.

Du är så inavlad och hjärntvättad av feminazi-media att du inte klarar av att se att det finns en värld utanför Sverige som äcklas av barnamord.
Du framstår inte direkt som friskare.
Citera
2022-05-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du framstår inte direkt som friskare.

Tack, jag tar det som en komplimang när det kommer från en inavlad barnamordsförespråkare som du.
Citera
2022-05-07, 20:54
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Ja, matematik liksom logik innebär att man måste räkna ut vad som är sant. Svaret är aldrig givet, utan man måste kunna förklara hur man kom fram till det. Tyvärr kan du inte förklara hur du kommer fram till att mord är fel, då din moral inte bygger på logik.

Du har inte gett något svar. Allt du har gjort är att smita undan frågan. Jag förstår att du inte orkar fortsätta med det då det bara blir tydligare och tydligare även för dig vilken svag grund din moral står på.

Det har jag visst. Allt vi människor egentligen bryr oss om är att minimera vårt lidande. Det är så vi är programmerade och det enda sättet på vilket vi kan motivera våra handlingar. Alltså är den enda meningsfulla definitionen av "rätt" att minimera lidandet. Och för att veta vilket alternativ som bäst minimerar lidandet måste man titta på konsekvenserna.
"Minimera lidande" =/= "moraliskt rätt"
Detta är en tautologisk definition som måste berättigas. Du säger att moralen inte bygger på logik, men ändå försöker du framföra ett logiskt argument kring din moralteori. LOL!
Citera
2022-05-07, 20:59
Medlem
Citat:
"Minimera lidande" =/= "moraliskt rätt"
Detta är en tautologisk definition som måste berättigas. Du säger att moralen inte bygger på logik, men ändå försöker du framföra ett logiskt argument kring din moralteori. LOL!
Jag säger att din definition av moral inte bygger på logik. Min definition av moral, vilket är den enda meningsfulla definitionen, bygger på logik.
Citera
2022-05-07, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Tack, jag tar det som en komplimang när det kommer från en inavlad barnamordsförespråkare som du.
Nej, det är ingen komplimang. Du verkar väldigt störd och det kommer de att tycka när du anmäler mord på polisstationen också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Vad är det för smäll du refererar till? Bara ett felskruvat samhälle fullt med narcissister, ser en sådan gåva som en smäll.

Smällen att ta hand om ungen naturligtvis. Det tar en jävligt massa energi och när inte horfarsan är med i bilden och ställer upp för sin unge får kvinnans familj istället rycka in och hjälpa till. Vilket de många gånger inte bett om.

Män som gör kvinnor på smällen och lämnar dem borde få sina kukar avskurna.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Jag säger att din definition av moral inte bygger på logik. Min definition av moral, vilket är den enda meningsfulla definitionen, bygger på logik.
Jag skulle inte kalla en stipulativ defintion eller tautologi för logik, men ok??
Citera
2022-05-07, 21:04
Medlem
Citat:
Jag skulle inte kalla en stipulativ defintion eller tautologi för logik, men ok??
Jag har med logiska argument tydligt förklarat varför min definition av "rätt" och "fel" är mer logisk än din definition.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in