Citat:
Ursprungligen postat av
ViscaCatalunya69
Jag diskuterar gärna, dock inte med efterblivna människor som inte ens klarar av att förstå när de har fått svar på sin fråga. Då är det lönlöst.
Vad gör du på ett diskussionsforum om du inte ens klarar av att läsa och förstå svenska?
Jag har inga problem med att läsa, förstå eller skriva svenska. Däremot så har svårt att finna dina svar på mina frågor och när jag bett dig peka på inläggen där du svarar på frågorna så vägrar du. Även om du tycker att du redan har svarat, varför kan du inte svara på fortsatta följdfrågor? Jag tycker att det är dags för repetition. Du likställde abortförespråkare med terrorkulten ISIS och jag påpekade ironin i ditt uttalande. Mina frågor var därför:
1. Vem tror du skulle bli välkomnad i religiösa fundamentalistiska/extremistiska miljöer, den som är för eller emot abort?
Om du faktiskt tror att en abortförespråkare skulle vara välkomnas i dessa miljöer så var mina följdfrågor:
2. Hur kan du komma fram till en sådan slutsats?
3. Kan du nämna någon extrem/fundamentalistisk religiös rörelse som någonsin varit FÖR abort?