2022-05-07, 17:42
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
En favorit är Janne från Falun. Han får inte falla i glömska. Oj, vad han skäms!
Älskar denna uthängning. Hoppas allt gick käpprätt åt helvete för honom sen.

https://dumpen.se/2021/12/16/mysige-janne-gor-falun-osakert-napp-igen/

Ah det där är ett av toppsvinen
Citera
2022-05-07, 17:45
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Han som är besatt av smurfar.

Googla smurfsamling så kanske du hittar honom. Han har ett annat tilltalsnamn än Jan/Janne.

Ja, jävlar!! Vill inte ens veta vad han gör med Smurfan där hemma.
Citera
2022-05-07, 17:46
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Jag tänker mest att det är enkelt att skriva som du gjorde om man bara läst något inlägg. Jag håller inne med faktan just pga anhörigas skull, barnen framförallt. Inte modern så mycket i detta fall som upprepade gånger försvarat sin pedofilman här i tråden.

Men vi släpper det för nu, men tänk ett varv extra och se om det finns någon form av historik kvar i tråden nästa gång

Ja men hur kan du sitta på fakta som vi andra i tråden inte känner till?🤔
Citera
2022-05-07, 17:53
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du behöver inte tvivla, jag kan garantera dig. HushHoney är nog en av de som har mest information om allt som händer runt Dumpen.
Citera
2022-05-07, 17:53
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:

Är det nu du också ska säga att jag jobbar på dumpen?

Du vet väl om att väldigt mycket i tråden raderas? Som kanske vissa sett men inte du. Samma även för alla andra här.

Och varför skulle inte jag kunna ha fakta utöver tråden? 😂 Eller du delar all din fakta i livet på flashback? Jag har i så fall missat dina inlägg

Släpp det och gå vidare i livet. Skriv du med e.84 om du känner att det är givande.
Jag ska faktiskt logga ut. Adjö
Citera
2022-05-07, 17:58
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Du behöver inte tvivla, jag kan garantera dig. HushHoney är nog en av de som har mest information om allt som händer runt Dumpen.

Och allt som finns på flashback är inte allt som finns i verkligheten. Flashback är ju lite som en låtsasvärld. Verkligheten är en annans sak
Citera
2022-05-07, 18:06
Avslutad
Citat:
Vem fan är du att håna andra?
Hon har känt sin man lång tid och hon vet inget annat än att han varit en bra man.

Vem är du att ta det ifrån henne?

När dumpen hänger ut skiter de i konsekvenser för familjer, mannen är klandervärd och han borde betala en stor bot till någon bra organisation (inte dumpen) som botgöring

Men ge fan I att hacka på de anhöriga!
De har lika stor rätt att skriva här som du eller andra på dumpen o co
.

Lite komiskt formulerat när du själv hackar på andra

Om ni bara vill ha peddovurmande och kramar med bortförklaringar och rättfärdigande så tror jag denna forumdel passar er bättre
(FB) Parafila störningar
Citera
2022-05-07, 18:07
Medlem
BeachBobs avatar
Har det kommit fram någon mer information om ”Mannen som ville ta med sitt barn”. Personen som polisen gjorde husrannsakan hos. Är han häktad fortfarande.
Citera
2022-05-07, 18:13
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Lite komiskt formulerat när du själv hackar på andra

Om ni bara vill ha peddovurmande och kramar med bortförklaringar och rättfärdigande så tror jag denna forumdel passar er bättre
(FB) Parafila störningar

Jag har en åsikt, en röst.
Alla har sim egen och det är det som skapar det här forumet men en del vill inte att tex anhöriga skall göra sin röst hörd, en del vill inte ha kritiker till dumpen här i tråden och en del vill göra tråden till en hyllningskör till dumpen.

Låt alla säga sitt och respektera olika åsikter!
Och du skall tänka till fler gånger innan du anklagar folk för att vara pedofiler, du vet inte ett skit vad du pratar om!.
Citera
2022-05-07, 18:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Intressant inlägg som förklarar en del. Fortsätt i den stilen och dela med dig. Helst inga snaskiga detaljer.

Fido är i alla fall ärlig med sin läggning medans andra försöker dölja sin så gott det går.
Citera
2022-05-07, 18:16
Avslutad
Citat:
Vem fan är du att håna andra?
Hon har känt sin man lång tid och hon vet inget annat än att han varit en bra man.

Vem är du att ta det ifrån henne?

När dumpen hänger ut skiter de i konsekvenser för familjer, mannen är klandervärd och han borde betala en stor bot till någon bra organisation (inte dumpen) som botgöring

Men ge fan I att hacka på de anhöriga!
De har lika stor rätt att skriva här som du eller andra på dumpen o co.

Citat:
Jag har en åsikt, en röst.
Alla har sim egen och det är det som skapar det här forumet men en del vill inte att tex anhöriga skall göra sin röst hörd, en del vill inte ha kritiker till dumpen här i tråden och en del vill göra tråden till en hyllningskör till dumpen.

Låt alla säga sitt och respektera olika åsikter!

Ändå skriver du så
Citera
2022-05-07, 18:18
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Fido är i alla fall ärlig med sin läggning medans andra försöker dölja sin så gott det går.
Ja det får man ge han. Tycker det är intressant att få ta del av hur en pedofil tänker och handlar. Och hur och varför. Det är ju en helt okänd värld och så abstrakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in