2022-05-07, 17:01
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Det är nog mkt hat i den frågan som driver mitt tänk än förståelse. Förstår inte hur man kan ha den dragningen eller ens skriva såna saker.

Mer att dumpen för statistik... Den personen jag känner har aldrig skadat någon vad jag vet så detta är helt ofattbart.

Jo så är det ju såklart så det funkar ju inte men ibland blir tanken bara mörk om människor som har den läggningen.

En fråga bara, hur skulle du agera om din man var en mördare?
Citera
2022-05-07, 17:03
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
"Den personen du känner" har uttryckt klart och tydligt vad han vill och vad han har gjort, oavsett om det inte går att bevisa längre så vet vi alla vad han är ute efter och vad han skrev.
Är inte förvånad över att du gör ett nytt försök över att försvara honom
Jag är inte här för att försvara honom.
Citera
2022-05-07, 17:06
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ja tyvärr är det riktigt felknullat, ursäkta franskan. De finns såklart alla möjliga sätt att vända o vrida på att vara sexuellt dragen till barn. Som vanligt översvämmas vår forskning av västlig och amerikansk forskning som tenderar till att mer ta tillvara på individen än samhället. Skulle önska en mer helhet i forskningen där samhällets moral ställs i kontrast till sagda gäddors beteende
Det är lugnt. 😂 Jo så är det ju, allt går ju såklart att att vrida på.
Ja en helhet i forskning skulle ju va intressant att läsa, helt klart.
Citera
2022-05-07, 17:07
Medlem
Citat:
https://www.skrivunder.com/2forty2_kraver_lagandring_for_skydd_av_vara_barn?f bclid=IwAR0zhzxy_EadoH_2SEJTr_7oQ58hxj1N6lLYIoZkhJ Ouv_HJu8CFDEsaWCo

Spana in och skriv under 🌸
Haha! Ironin är underbar!
De kritiserar devisen "Sverige är världens bästa land för barn" när det i själva verket är Dumpen själva som skjuter uttrycket i sank som hänger ut pappor och barn kors och tvärs.
Fy fan för Dumpen.

Och vad fan är det för namn på en site egentligen? "Dumpen"? Får en mest att referera till personerna bakom siten som stolpskott.
Citera
2022-05-07, 17:07
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag är inte här för att försvara honom.

" Den personen jag känner har aldrig skadat någon vad jag vet så detta är helt ofattbart."

Vad fan är det om inte ett försvar? 😂
Orkar faktiskt inte ta detta med dig igen för det är helt lönlöst.

Kämpa på med snyfthistorian
Citera
2022-05-07, 17:10
Medlem
HushHoneys avatar
Blev inspirerad av tidigare inlägg och tycker vi åter igen ska minnas den här gäddan:

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Vidriga äckliga människa
Citera
2022-05-07, 17:10
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
De kritiserar devisen "Sverige är världens bästa land för barn" när det i själva verket är Dumpen själva som skjuter uttrycket i sank som hänger ut pappor och barn kors och tvärs.
Fy fan för Dumpen.

Och vad fan är det för namn på en site egentligen? "Dumpen"? Får en mest att referera till personerna bakom siten som stolpskott.
Pappor som jagar barn ska givetvis hängas ut för att vi ska skydda våra barn. Det har människor gjort i alla tider på olika sätt. Nu förvisas de intr till laglöshet men ibland önskar man det
Citera
2022-05-07, 17:15
Medlem
goofers avatar
Citat:
" Den personen jag känner har aldrig skadat någon vad jag vet så detta är helt ofattbart."

Vad fan är det om inte ett försvar? 😂
Orkar faktiskt inte ta detta med dig igen för det är helt lönlöst.

Kämpa på med snyfthistorian

Vem fan är du att håna andra?
Hon har känt sin man lång tid och hon vet inget annat än att han varit en bra man.

Vem är du att ta det ifrån henne?

När dumpen hänger ut skiter de i konsekvenser för familjer, mannen är klandervärd och han borde betala en stor bot till någon bra organisation (inte dumpen) som botgöring

Men ge fan I att hacka på de anhöriga!
De har lika stor rätt att skriva här som du eller andra på dumpen o co.
Citera
2022-05-07, 17:16
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vem fan är du att håna andra?
Hon har känt sin man lång tid och hon vet inget annat än att han varit en bra man.

Vem är du att ta det ifrån henne?

När dumpen hänger ut skiter de i konsekvenser för familjer, mannen är klandervärd och han borde betala en stor bit till någon bra organisation (inte dumpen) som bokföring

Men ge fan I att hacka på de anhöriga!
De har lika stor rätt att skriva här som du eller andra på dumpen o co.

Du vet inte vad du pratar om i detta fallet 👍 Så vi kan släppa detta direkt
Citera
2022-05-07, 17:17
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Blev inspirerad av tidigare inlägg och tycker vi åter igen ska minnas den här gäddan:

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Vidriga äckliga människa

Ett ytterst beskt granatäpple inte alls långt ifrån mig.
Citera
2022-05-07, 17:19
Medlem
goofers avatar
Citat:
Du vet inte vad du pratar om i detta fallet 👍 Så vi kan släppa detta direkt

Det är är en fullständigt meningslös kommentar.
Du behöver utveckla så vi fattar, det är ändå ett diskussionsforum så håll inte inne med fakta nu.

Är jag fel ute vill jag veta det.
Citera
2022-05-07, 17:20
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Fy fan för Dumpen.

Alltså förstår att det luktar bensin för de ångorna verkar ha satt sig i dig.

Sverige är inte världens bästa land för barn
Tyvärr är både lagstiftning och hantering av barn som jagas av pedofiler undermålig. Lägg därtill en socialtjänst som kan beundras Lettlands värn om barn
Här har ett paradigmskifte skett. Vi har konsekvent under vår så kallade högkonjuktur och framgång helt frångått vår moral som nu får Sverige att framstå som en all inclusive för pedofiler. Tyvärr.

Många kommentarer vittnar här till försvar och förstående för dessa monster. En stor kulturell förändring. Till det sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in