2022-05-07, 17:10
Medlem
HushHoneys avatar
Blev inspirerad av tidigare inlägg och tycker vi åter igen ska minnas den här gäddan:

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Vidriga äckliga människa
Citera
2022-05-07, 17:10
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Haha! Ironin är underbar!
De kritiserar devisen "Sverige är världens bästa land för barn" när det i själva verket är Dumpen själva som skjuter uttrycket i sank som hänger ut pappor och barn kors och tvärs.
Fy fan för Dumpen.

Och vad fan är det för namn på en site egentligen? "Dumpen"? Får en mest att referera till personerna bakom siten som stolpskott.
Pappor som jagar barn ska givetvis hängas ut för att vi ska skydda våra barn. Det har människor gjort i alla tider på olika sätt. Nu förvisas de intr till laglöshet men ibland önskar man det
Citera
2022-05-07, 17:15
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
" Den personen jag känner har aldrig skadat någon vad jag vet så detta är helt ofattbart."

Vad fan är det om inte ett försvar? 😂
Orkar faktiskt inte ta detta med dig igen för det är helt lönlöst.

Kämpa på med snyfthistorian

Vem fan är du att håna andra?
Hon har känt sin man lång tid och hon vet inget annat än att han varit en bra man.

Vem är du att ta det ifrån henne?

När dumpen hänger ut skiter de i konsekvenser för familjer, mannen är klandervärd och han borde betala en stor bot till någon bra organisation (inte dumpen) som botgöring

Men ge fan I att hacka på de anhöriga!
De har lika stor rätt att skriva här som du eller andra på dumpen o co.
Citera
2022-05-07, 17:16
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vem fan är du att håna andra?
Hon har känt sin man lång tid och hon vet inget annat än att han varit en bra man.

Vem är du att ta det ifrån henne?

När dumpen hänger ut skiter de i konsekvenser för familjer, mannen är klandervärd och han borde betala en stor bit till någon bra organisation (inte dumpen) som bokföring

Men ge fan I att hacka på de anhöriga!
De har lika stor rätt att skriva här som du eller andra på dumpen o co.

Du vet inte vad du pratar om i detta fallet 👍 Så vi kan släppa detta direkt
Citera
2022-05-07, 17:17
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Blev inspirerad av tidigare inlägg och tycker vi åter igen ska minnas den här gäddan:

https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/

Vidriga äckliga människa

Ett ytterst beskt granatäpple inte alls långt ifrån mig.
Citera
2022-05-07, 17:19
Medlem
goofers avatar
Citat:
Du vet inte vad du pratar om i detta fallet 👍 Så vi kan släppa detta direkt

Det är är en fullständigt meningslös kommentar.
Du behöver utveckla så vi fattar, det är ändå ett diskussionsforum så håll inte inne med fakta nu.

Är jag fel ute vill jag veta det.
Citera
2022-05-07, 17:20
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Haha! Ironin är underbar!
De kritiserar devisen "Sverige är världens bästa land för barn" när det i själva verket är Dumpen själva som skjuter uttrycket i sank som hänger ut pappor och barn kors och tvärs.
Fy fan för Dumpen.

Och vad fan är det för namn på en site egentligen? "Dumpen"? Får en mest att referera till personerna bakom siten som stolpskott.

Alltså förstår att det luktar bensin för de ångorna verkar ha satt sig i dig.

Sverige är inte världens bästa land för barn
Tyvärr är både lagstiftning och hantering av barn som jagas av pedofiler undermålig. Lägg därtill en socialtjänst som kan beundras Lettlands värn om barn
Här har ett paradigmskifte skett. Vi har konsekvent under vår så kallade högkonjuktur och framgång helt frångått vår moral som nu får Sverige att framstå som en all inclusive för pedofiler. Tyvärr.

Många kommentarer vittnar här till försvar och förstående för dessa monster. En stor kulturell förändring. Till det sämre.
Citera
2022-05-07, 17:23
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jag är inte här för att försvara honom.

Det låter bra! Där är vi överens men vissa av dina inlägg kan man välja att tolka så. Kanske smaka på dina formuleringar. Måste varit en hemsk insikt om hans böjelser
Citera
2022-05-07, 17:25
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Det är är en fullständigt meningslös kommentar.
Du behöver utveckla så vi fattar, det är ändå ett diskussionsforum så håll inte inne med fakta nu.

Är jag fel ute vill jag veta det.

Jag tänker mest att det är enkelt att skriva som du gjorde om man bara läst något inlägg. Jag håller inne med faktan just pga anhörigas skull, barnen framförallt. Inte modern så mycket i detta fall som upprepade gånger försvarat sin pedofilman här i tråden.

Men vi släpper det för nu, men tänk ett varv extra och se om det finns någon form av historik kvar i tråden nästa gång
Citera
2022-05-07, 17:28
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Varför man har dragningen? Ingen aning... Du får den bara... Guds lilla skapelsegåva till dig. Kopplad till sexualdriften också... En av de starkaste drifter vi har. Jag var typ 12-13 år när jag tankade barnporr första gången.

Nu tror jag iof att de flesta Dumpen konfronterat inte är pedofiler i sig. Någon sa ju tex att han gillade stora bröst men att små gick bra det med (får duga). Inget typiskt drag hos pedofiler.

Hur han kunde skriva så som han gjorde i chatten? Enkelt, det är en mental trappa. Du ser andra göra det. Du vänjer dig vid tanken. Du accepterar tanken. Du gillar tanken. Mycket kort förklarat. Området kan utökas mycket mer...

Sen kommer du in och får se slutresultatet. Inte resan dit.

Inget försvar. Men en förklaring och orsaken till varför pedofiler inte ska umgås.
Intressant inlägg som förklarar en del. Fortsätt i den stilen och dela med dig. Helst inga snaskiga detaljer.
Citera
2022-05-07, 17:37
Medlem
mossadmartins avatar
En favorit är Janne från Falun. Han får inte falla i glömska. Oj, vad han skäms!
Älskar denna uthängning. Hoppas allt gick käpprätt åt helvete för honom sen.

https://dumpen.se/2021/12/16/mysige-janne-gor-falun-osakert-napp-igen/
Citera
2022-05-07, 17:41
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
En favorit är Janne från Falun. Han får inte falla i glömska. Oj, vad han skäms!
Älskar denna uthängning. Hoppas allt gick käpprätt åt helvete för honom sen.

https://dumpen.se/2021/12/16/mysige-janne-gor-falun-osakert-napp-igen/
Han som är besatt av smurfar.

Googla smurfsamling så kanske du hittar honom. Han har ett annat tilltalsnamn än Jan/Janne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in