2022-05-07, 14:57
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
När flashback blir tråkigt och diverse personer med personliga skäl att kritisera dumpen och jag blir helt matt av dåliga argument men framförallt fel fokus tänker jag tillbaka på männen de fångat. En återblick

MarkBigbone

https://dumpen.se/2022/02/25/markbigbone-ville-ha-bada-napp-igen/

En särdeles äcklig gubbe som gör allt för att få knulla. Han kan tillochmed tänka sig att begå våldtäkt på barn för att stilla ditt sjuka begär. Pedofilmamman ger flera öppningar för han att inte gå vidare. Men han ber o erbjuder sig att knulla både dotter o mamma.

En normal man hade polisanmält och en mindre normal hade bara dragit sig ur diskussionen. En sjuk person hade velat gå vidare med våldtäkt av barn

Till loggen följer ett par Dickpicks och han verkar begagna sig av en kukring men ser lika slam ur som en ölring av plast runt den medelmåttiga lemmen.

Texten visar på antingen fylla, grov dyslexi men vad jag tror, högerhanden sköter runken o han skriver med vänstern o autocorrect skapar rena kobstighterna.

Tyvärr är denna ofantligt obehagliga gädda oidentifierad för mig. Någon av er som har något att gå på eller rent av en rebus?

Denna jävel förtjänar ingen lugn o ro
Den grisen har jag spenderat åtskilliga timmar med att försöka hitta. Tyvärr utan det minsta framgång. Så all information vem denna grisen är mottages tacksamt.
Citera
2022-05-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Sjukt obehagligt gjort av Sara, ja, och det fattade man ju att det kryptiska var ett sätt att försöka misstänkliggöra på det sätt som du beskriver. Satt säkert en del dumplings och hoppades på att du skyddade någon pedofil. Tji fick dem och tji fick Sara för sin ohederlighet. Mina sura uppstötningar, som Sara kallar mina inlägg, framstår genast som ett fång väldoftande blommor.

Som du ser så fortsätter hon. Hon försöker manipulera er här precis som alla andra. Jag känner (mig veterligen, som det är för folk mest) inte någon pedofil och varenda ord jag skrev om min vän här är sant. Men det är verkligen svårt att prata med/om folk som inte drar sig för att ljuga, eller inte bara ljuga men fullständigt hitta på osanningar för att lura utomstående åskådare. Läskigt, rentav.
Citera
2022-05-07, 15:01
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
I en tråd om Dumpen diskuteras självklart Dumpens arbetsmetoder. Du har ingen aning om vilka åsikter var och en som postar har i övrigt. Är det helt omöjligt i din värld att känna avsky för både pedofili och Dumpens metoder?

Tråden handlar ju om Dumpen så självklart diskuteras metoderna. Ska jag behöva skriva i varenda j-a inlägg att jag inte stödjer pedofiler?! Jag är däremot inte intresserad av att gotta mig åt uthängda eventuella predatorer, det får andra ägna sig åt. Mitt intresse ligger främst i vilka följder Dumpens arbete resulterar i för anhöriga och barn, Dumpen verkar helt sakna respekt för dem. Det förvånar, och i mina ögon är man inte en god människa om man trasar sönder oskyldiga människors liv utan att bry sig.

Därför vill jag diskutera sakfrågor, som exempelvis Dumpens agerande på tik tok. Det ena utesluter inte det andra.

Vad är det för mening att mala sida upp och sida ner hur avskyvärda pedofiler är, och påstå att de postare som vill diskutera sakfrågor kring Dumpens agerande är pedofiler? Så beter sig en sekt. De som inte okritiskt följer guruns (Dumpens) narrativ måste utrotas snabbt, annars riskeras hela bygget.

Jag har faktiskt aldrig påstått att de som inte är okritiska är pedofiler, vissa har dock visat ett förvånansvärt försvar av män som söker 13-14 åriga barn i samma stund som de kritiserar dumpen. De har jag kritiserat.

I en tråd om dumpens metoder skulle även kritik mot de ställen där gäddor lurar i vassen kunna finnas med då dumpen rätt öppet visar var de jagar men jag ser ingen större kritik mot det. Kika totala nonchalans för detta är ett större hot mot barn o anhöriga som drabbas när barnen blir utsatta i verkligheten för en gädda. Om det för ett fåtal gäddor och deras barn blir några jobbiga veckor, vad tror du det är för de barn och deras anhöriga blir när de jagat ett riktigt barn o fullföljt. Det måste finnas nån balans.

Det är ett öppet samhälle o man får ju välja om man vill ta på sig luppen o minimera sitt siktfält o bara kritisera dumpens arbete men dumpens hela arbete blottlägger plattformar, arbetsgivare och framförallt män som vill förgripa sig på våra barn o då är det iaf för mig ensidigt o med stora skygglappar man bara ger sig på arbetsmetoderna och inte allt annat som håvas in o blottläggs i dumpens fiskenät
Citera
2022-05-07, 15:04
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Kolla på tiktok så får du la se.

Har inte tid att leta men har du visst sådan omtanke om barnens tillvaro på interwebz nån annanstans här på flashback eller annorstädes.

Dessa medier är betydligt farligare för barn att vara på. Större risk
KiK
Wickr
Snap
Tiktok själv där gäddor letar
Valfritt forum där barn är mycket
Barnspel med chattfunktion

Dessa är viktigare att försöka ändra än dumpens "lotsande" där hamnar ju iaf gäddornas metoder i kritiserat format

Tråden handlar om Dumpen! Du försöker, av någon anledning, förminska problem som finns i Dumpens verksamhet. Kom osökt att tänka på Hasse och Tages "spik i foten" https://www.youtube.com/watch?v=5kaegEPozgk
Citera
2022-05-07, 15:05
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Det är inget jag tänker gå in på, allra minst här. Tänker inte bidra något till nån statistik.

Vet inte om jag riktigt är på den planhalvan att den typen av människor ska vara i någon värme i samhället.

Det kändes som en kniv i ryggen. Gillar bättre att få dem i bröstet...

För ingen statistik. Frågade av nyfikenhet. Han är far till dina barn. Han har en läggning han inte valt själv. Jag tycker att straffet han förtjänar ska stå i proportion till vad han gjort i praktiska termer. Han verkar inte vara någon ond människa.

Fortsätter Dumpen gräva fram fler pedofiler och hebefiler och alla ska vara utstötta så blir det snart brist på skattebetalare.
Citera
2022-05-07, 15:09
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmalin
Jag förklarar mig gärna när tonen är hövlig. Kan fatta att det verkar lite skumt om man inte vet vem jag är och det finns det faktiskt inte någon större anledning att veta. Jag har jobbat både ideellt och professionellt med utsatta barn och unga i många år. Offer för våldtäkt, incest, trafficking och allt annat traumatiskt barn kan råka ut för. Dumpen är inte den första och sannolikt inte den sista verksamheten jag kritiserar för att jobba med frågor som handlar om barn på ett oetiskt sätt. Den här gången har det bara råkat bli väldigt infekterat och därmed uppmärksammat.

Men ja, jag fattar som sagt att det kan se konstigt ut och jag får väl ta det. Ville bara förklara. (Mot bättre vetande, borde inte vara här alls men det är svårt att låta bli.)

Jag försöker alltid bete mig hövligt, dålig ton online är för mig rätt ointelligent så jag får tacka för att det uppmärksammades.

Jag har lite koll på dig iofs, tror jag följt dig på twitter även om det var år sen jag var särskilt närvarande på plattformen där. Det är väl därför det kändes lite skumt att du lagt så mycket kraft på Dumpen när det finns barn och kvinnor som dessa gäddor jagar o begår övergrepp på långt utanför dumpen. Det känns tyvärr nästan personligt. Men jag kan ha fel.

Det påminner mig att en av de särskilt obehagliga gäddorna dumpen fångat var en intressant twittrare som fick lämna efter att det blev rätt hårt klimat mot henne. Jag hoppas verkligen hon har landat efter det uppdagades att hennes man o barnpappa visat sig söka efter en sjuåring o hennes mamma.

Jag tackar för att du svarade hövligt men för egen del hade inte detta behövas dras i offentligheten på det här sättet. Tror intr att det skyddar barn mer på nätet än sår sur saft mellan alla vi som vill skydda barn online.
Citera
2022-05-07, 15:09
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Jag har faktiskt aldrig påstått att de som inte är okritiska är pedofiler, vissa har dock visat ett förvånansvärt försvar av män som söker 13-14 åriga barn i samma stund som de kritiserar dumpen. De har jag kritiserat.

I en tråd om dumpens metoder skulle även kritik mot de ställen där gäddor lurar i vassen kunna finnas med då dumpen rätt öppet visar var de jagar men jag ser ingen större kritik mot det. Kika totala nonchalans för detta är ett större hot mot barn o anhöriga som drabbas när barnen blir utsatta i verkligheten för en gädda. Om det för ett fåtal gäddor och deras barn blir några jobbiga veckor, vad tror du det är för de barn och deras anhöriga blir när de jagat ett riktigt barn o fullföljt. Det måste finnas nån balans.

Det är ett öppet samhälle o man får ju välja om man vill ta på sig luppen o minimera sitt siktfält o bara kritisera dumpens arbete men dumpens hela arbete blottlägger plattformar, arbetsgivare och framförallt män som vill förgripa sig på våra barn o då är det iaf för mig ensidigt o med stora skygglappar man bara ger sig på arbetsmetoderna och inte allt annat som håvas in o blottläggs i dumpens fiskenät

Dumpen har mycket att vinna på om de själva slutade bete sig som skitstövlar. Då kunde fokus hamna på sakfrågorna istället för deras smutsiga metoder. Två fel gör inte ett rätt.
Citera
2022-05-07, 15:10
Medlem
Citat:
Nej, nu skriver du något jag inte skrivit. Är absolut ingen helig ko men jag går bara till mig själv o alla jagande pedofiler online gör mig mer förbannad än diverse strategiska beslut jag inte håller med i detalj hos de som försöker jaga o förhindra pedofiler att fortsätta jaga barn. Det är det skumma. Iaf från min position. För mig är onlineövergrepp på barn och försök till detsamma betydligt mer upprörande o klandervärt än huruvida Patrik slirat på orden kring tiktok eller om det är strategiskt rätt.

Om du inte har något emot att barn ofrivilligt får upp bilder på kukar på Tiktok ifrågasätter jag starkt din vurm att skydda barn.

Obehagligt.
Citera
2022-05-07, 15:11
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmalin
Som du ser så fortsätter hon. Hon försöker manipulera er här precis som alla andra. Jag känner (mig veterligen, som det är för folk mest) inte någon pedofil och varenda ord jag skrev om min vän här är sant. Men det är verkligen svårt att prata med/om folk som inte drar sig för att ljuga, eller inte bara ljuga men fullständigt hitta på osanningar för att lura utomstående åskådare. Läskigt, rentav.
Om jag får komma med ett helt neutralt råd till er båda. Ni är båda två oerhört skickliga med pennan det är det ingen tvekan om. Så ingen av er kommer att vinna en skriftlig arg diskussion. Och ni vinner inget på att smutskasta varandra. Försök istället och komma med konstruktiva frågor och inte så många frågor på en gång. Bara i all välmening.
Citera
2022-05-07, 15:12
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Om du inte har något emot att barn ofrivilligt får upp bilder på kukar på Tiktok ifrågasätter jag starkt din vurm att skydda barn.

Obehagligt.

Ofrivilligt? Det har jag aldrig skrivit. Sluta skriv saker jag inte skrivit. Är tydligt att det är grafiskt innehåll på sidan. I två steg
Citera
2022-05-07, 15:15
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Varför skulle en konstnärlig tjej som arbetat på bris blivit förföljd av våra följare ?

Nejdu.. 🙂

Kan du definiera dina följare?
Citera
2022-05-07, 15:16
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Den grisen har jag spenderat åtskilliga timmar med att försöka hitta. Tyvärr utan det minsta framgång. Så all information vem denna grisen är mottages tacksamt.
Ah det här är en svår jävel. Riktig gris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in