2022-05-07, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Redan berört den frågan i mina svar.

Ändå är du inte frågande till Dumpens närvaro på TikTok? Du säger själv att Dumpen ska ta sig tid att lägga upp planen för deras arbete. Deras närvaro på TikTok var väl ett exempel på där de helt enkelt inte tog sig värst mycket tid att fundera.
Citera
2022-05-07, 14:18
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ah jag hade då inte svarat någon som bara letar fel. Finns inget att vinna på det.
Bättre att sköta det med officiella generella kommunikéer. På så sätt när de fler.

Jag letar inte fel, vill ha svar i sak. Lotsas minderåriga fortfarande från tik tok till Dumpen? Om så är fallet, varför? Att trycka på en länk när man redan är inne på Dumpen, att man är över 18 år, hindrar inte barn, däremot om man tar bort en direktlina till Dumpen från en annan site. Det enda svaret jag kan komma på till att trafiken fortsätter stavas:

PENGAR
Citera
2022-05-07, 14:20
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ändå är du inte frågande till Dumpens närvaro på TikTok? Du säger själv att Dumpen ska ta sig tid att lägga upp planen för deras arbete. Deras närvaro på TikTok var väl ett exempel på där de helt enkelt inte tog sig värst mycket tid att fundera.

Jag brukar sällan lägga mig i och kommentera andra företag eller mediers beslut
Det är upp till dom.

De kan säkert ompröva sin närvaro där om det blir fel. Men de som är mer upprörda över dumpens arbetsmetoder än gäddornas metoder gör mig förvånad. Man lägger mer tid på kritik av dumpen än av gäddorna. Det får mig att fundera. Malin lägger mer tid på dumpens metoder än att försöka förhindra att fler barn råkar ut för peddosar. Det är lite skumt. Tycker jag.
Citera
2022-05-07, 14:22
Medlem
Citat:
Jag brukar sällan lägga mig i och kommentera andra företag eller mediers beslut
Det är upp till dom.

De kan säkert ompröva sin närvaro där om det blir fel. Men de som är mer upprörda över dumpens arbetsmetoder än gäddornas metoder gör mig förvånad. Man lägger mer tid på kritik av dumpen än av gäddorna. Det får mig att fundera. Malin lägger mer tid på dumpens metoder än att försöka förhindra att fler barn råkar ut för peddosar. Det är lite skumt. Tycker jag.

På vilket sätt är det skumt? Är Dumpen nån slags helig kossa?
Citera
2022-05-07, 14:22
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nej de är inga offer de är bara kåta gubbar sombi de flesta fall tror de vunnit på lotto när en ung tjej svarar.
De skiter nog i om det är en 14 eller 15 åring. Men för dumpen är det ju så att säga att deras existensberättigande hänger på att de hugger på en 14 åring därför önskar jag att man sänker åldern för att på så sätt hitta de som verkligen vill komma åt barn.

Är det svårt att förstå?

Jag kanske skriver obegripligt för dig men jag vill att de fångar de riktigt fula fiskarna.

Vad är det du INTE förstår?

Alla jävla barnk*ullare begår brott mot underåriga person.

Ingen av dessa ska ha fripass och slippa hamna i fiskarnas när.

Vissa av brotten är av mycket grövre karaktär.

Men inget barn är mer viktigt än något annat.

Metoder kan naturligtvis behöva vara lite olika utifrån gäddornas olika djupa vatten.
Citera
2022-05-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
E.84. Att du håller med förstår vi alla. Du tycker också alltså det är helt förkastligt med en dickpic i jämförelse med en riktig?

Om något barn skulle se någon av gäddornas dick på bild, är det nån katastrof? Räcker med en googling bort så får en nyfiken unge fram betydligt värre saker.

Så med din logik så är det ingen katastrof om en gädda skickar dickpick till ett riktigt barn då barnet så enkelt kan googla och få fram värre saker?? Märklig inställning
Citera
2022-05-07, 14:29
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag letar inte fel, vill ha svar i sak. Lotsas minderåriga fortfarande från tik tok till Dumpen? Om så är fallet, varför? Att trycka på en länk när man redan är inne på Dumpen, att man är över 18 år, hindrar inte barn, däremot om man tar bort en direktlina till Dumpen från en annan site. Det enda svaret jag kan komma på till att trafiken fortsätter stavas:

PENGAR

Kolla på tiktok så får du la se.

Har inte tid att leta men har du visst sådan omtanke om barnens tillvaro på interwebz nån annanstans här på flashback eller annorstädes.

Dessa medier är betydligt farligare för barn att vara på. Större risk
KiK
Wickr
Snap
Tiktok själv där gäddor letar
Valfritt forum där barn är mycket
Barnspel med chattfunktion

Dessa är viktigare att försöka ändra än dumpens "lotsande" där hamnar ju iaf gäddornas metoder i kritiserat format
Citera
2022-05-07, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs

PENGAR

Pengar vet i fan, i alla fall inte i större kvantitet, mer då ta del av det inflytande kidsen har över det digitala. De kunde helt enkelt inte låta bli det och lämna ungarna utanför.
Citera
2022-05-07, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Så med din logik så är det ingen katastrof om en gädda skickar dickpick till ett riktigt barn då barnet så enkelt kan googla och få fram värre saker?? Märklig inställning

Som svar kommer du bara få att barn går in frivilligt på Dumpen. Gör dom verkligen det alla om de sitter ett gäng tillsammans eller skickar bilder på kukar och sprut till varandra?
Citera
2022-05-07, 14:33
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
På vilket sätt är det skumt? Är Dumpen nån slags helig kossa?
Nej, nu skriver du något jag inte skrivit. Är absolut ingen helig ko men jag går bara till mig själv o alla jagande pedofiler online gör mig mer förbannad än diverse strategiska beslut jag inte håller med i detalj hos de som försöker jaga o förhindra pedofiler att fortsätta jaga barn. Det är det skumma. Iaf från min position. För mig är onlineövergrepp på barn och försök till detsamma betydligt mer upprörande o klandervärt än huruvida Patrik slirat på orden kring tiktok eller om det är strategiskt rätt.
Citera
2022-05-07, 14:40
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Tror du kanske ska tänka en gång till innan du skriver.
Men då vet vi du tycker det är helt i sin ordning att barn ser alla bilder och då även loggar.. får ju hoppas att du inte har barn.

Läs inlägget igen och se om polletten rör sig något 😂
Citera
2022-05-07, 14:42
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vad är det du INTE förstår?

Alla jävla barnk*ullare begår brott mot underåriga person.

Ingen av dessa ska ha fripass och slippa hamna i fiskarnas när.

Vissa av brotten är av mycket grövre karaktär.

Men inget barn är mer viktigt än något annat.

Metoder kan naturligtvis behöva vara lite olika utifrån gäddornas olika djupa vatten.
Jag tror inte vi säger emot varandra egentligen men jag vill ha fast se riktiga odjuren likt 96an.
Jag skiter I gubbar som tror att de kan få en 14åring att ha sex med dem, det kommer aldrig hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in