2022-05-07, 11:39
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Shevin = En protestlista måste startas, hon får inte jobba med barn/ungdomar.

Verkar som att hon redan gör det. Ser ut som att hon jobbar i utkanten av Stockholm på Örbyskolan på fritidshems-avdelningen sedan 7 månader tillbaka. Är någon form av fritidsledare som leker och pysslar med barn i åldrarna 7-13. Hellre det än en gedigen idrottslärare i alla fall.

https://se.linkedin.com/in/shevin-urgun-7a53b0b7

Från skolverket om Fritidshem:
Citat:
Fritidshemmet ska stimulera elevernas utveckling, fördjupa deras kunskaper och erfarenheter och ge en meningsfull fritid och social gemenskap. Utbildningen ska ta hänsyn till elevernas behov, intressen och erfarenheter och ska även anpassas efter deras olika förutsättningar. Eleverna ska få möjlighet att träna på demokrati, inflytande och ansvar i praktiken. Lek, rörelse och skapande aktiviteter är viktig
2022-05-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
"Ingenstans i mitt inlägg har jag antytt att din åsikt om deltagarna inte skulle vara tillåten", för att sedan säga: "Försök hitta en synk där Henrik säger något dumt om någon". Nej men snälla David, jag sade just att Henrik var neutral för mig, vad är problemet? Hitta på något annat att göra idag istället för att vara sur på alla som delar sina åsikter om deltagarna. Du hade ju inte behövt svara alls om du nu tyckte att det var så himla löjligt.
Men herregud, jag uttrycker bara min åsikt om din åsikt. Och sen säger du att jag antyder att du inte får uttrycka din åsikt?

Jag tycker du har fel om Henrik jämfört med vad du sagt om de andra. Det finns inget problem. Jag sa att jag tycker din rankning var löjlig.

"Försök hitta en synk där Henrik säger något dumt om någon" tolkar du som "du får inte tycka så" hahahah ok
2022-05-07, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Men herregud, jag uttrycker bara min åsikt om din åsikt. Och sen säger du att jag antyder att du inte får uttrycka din åsikt?

Jag tycker du har fel om Henrik jämfört med vad du sagt om de andra. Det finns inget problem. Jag sa att jag tycker din rankning var löjlig.

"Försök hitta en synk där Henrik säger något dumt om någon" tolkar du som "du får inte tycka så" hahahah ok

Vad är det jag har fel om? Och det är för att du tjatar något otroligt om Henrik, trots att jag gillar honom. Vet inte varfär du fastnat så mycket på att jag var osäker på honom för nästan två veckor sedan. Jag var osäker på Henrik när han först kom in eftersom jag inte riktigt litade på honom av diverse orsaker. Nu har han visat sig vara pålitlig och snäll, vilket är varför han är "neutral" för mig. Förstår inte vad som är fel med det? Måste jag älska honom? Med "neutral" menar jag att jag absolut inte har något emot honom. Lite för tråkig för mig bara för att jag ska bry mig om honom desto mera. Därför som jag känner lite samma om honom som med Jessica och Elin. Gillar dem, men har en neutral inställning till dem generellt.
2022-05-07, 12:41
Medlem
Citat:
Vad är det jag har fel om? Och det är för att du tjatar något otroligt om Henrik, trots att jag gillar honom. Vet inte varfär du fastnat så mycket på att jag var osäker på honom för nästan två veckor sedan. Jag var osäker på Henrik när han först kom in eftersom jag inte riktigt litade på honom av diverse orsaker. Nu har han visat sig vara pålitlig och snäll, vilket är varför han är "neutral" för mig. Förstår inte vad som är fel med det? Måste jag älska honom? Med "neutral" menar jag att jag absolut inte har något emot honom. Lite för tråkig för mig bara för att jag ska bry mig om honom desto mera. Därför som jag känner lite samma om honom som med Jessica och Elin. Gillar dem, men har en neutral inställning till dem generellt.

Arguing on the internet is like running in the special Olympics, even if you win you’re still retarded…
2022-05-07, 12:56
Medlem
Citat:
Chilla, du behöver inte försvara din åsikt om Henrik. Jag sa bara vad jag tyckte precis som du. Trodde inte du skulle bli så defensiv av det jag skrev. My bad.
2022-05-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Chilla, du behöver inte försvara din åsikt om Henrik. Jag sa bara vad jag tyckte precis som du. Trodde inte du skulle bli så defensiv av det jag skrev. My bad.

Sån är jag! Ha en bra lördag.
2022-05-07, 13:12
Medlem
peterZiipens avatar
Verkar som att klipparna gjort en liten fuling med Shevin, varje gång hon sagt "som gammal basketspelare..." så har klipparna återanvänt samma replik från en gammal synk. För att få det att låta som att hon sagt så gång på gång.

https://www.tiktok.com/@snuskrattan/video/7094318344496499973?is_from_webapp=1&sender_device =pc&web_id=6905352003007333894
2022-05-07, 13:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Verkar som att klipparna gjort en liten fuling med Shevin, varje gång hon sagt "som gammal basketspelare..." så har klipparna återanvänt samma replik från en gammal synk. För att få det att låta som att hon sagt så gång på gång.

https://www.tiktok.com/@snuskrattan/video/7094318344496499973?is_from_webapp=1&sender_device =pc&web_id=6905352003007333894

Jag tror inte heller att Shevin själv tjatar om exakt samma repliker men TV4 kör ofta på Repeat-knappen av vad deltagarna har sagt. För att förstärka och påminna oss tittare om vad deltagarna har sagt tidigare.
2022-05-07, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag tror inte heller att Shevin själv tjatar om exakt samma repliker men TV4 kör ofta på Repeat-knappen av vad deltagarna har sagt. För att förstärka och påminna oss tittare om vad deltagarna har sagt tidigare.

Jaså? Det är ju lätt att klämma ur sig när man sitter där med långnäsa efter att ha blivit grundlurad av produktionen.
2022-05-07, 13:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner
Jaså? Det är ju lätt att klämma ur sig när man sitter där med långnäsa efter att ha blivit grundlurad av produktionen.

"Sitter med långnäsa och har blivit grundlurad av produktionen". Har Shevin och/eller deltagarna blivit grundlurade? Av produktionen? Hur då?
2022-05-07, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
"Sitter med långnäsa och har blivit grundlurad av produktionen". Har Shevin och/eller deltagarna blivit grundlurade? Av produktionen? Hur då?

Den verkar ha tagit rätt i solar plexus...

Jag har inte sett dig försvara henne tidigare eller antytt att produktionen kan ha klippt och klistrat för att förstärka hennes karaktär/personlighet.

Men det är ju lätt att göra det när man sitter där med långnäsa och har blivit grundlurad av produktionen, som du precis gjorde.
2022-05-07, 13:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner
Den verkar ha tagit rätt i solar plexus...

Jag har inte sett dig försvara henne tidigare eller antytt att produktionen kan ha klippt och klistrat för att förstärka hennes karaktär/personlighet.

Men det är ju lätt att göra det när man sitter där med långnäsa och har blivit grundlurad av produktionen, som du precis gjorde.

Du tolkar mitt inlägg som Fan läser Bibeln. Jag har INTE försvarat Shevin alls. Jag svarade på ett inlägg om att produktionen kör repeat ofta på repliker som har sagts av deltagarna - för att påminna oss tittare och förmodligen vinkla det hela.

Ta och läs noggrannare VAD jag svarade på och mitt svar var INTE att jag försvarade Shevin på något vis. Jag ogillar henne skarpt av vad jag har sett i avsnitten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in