2022-05-08, 21:35
Medlem
Inför nästa veckas gränsland

2022-05-08, 21:39
Medlem
2022-05-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Till alla deltagare dumma som smarta.
Tack för att ni ställer upp i detta fantastiska program. Vi får diskutera och skämta här och håna dom elakaste av er och prisa de som är normala, snälla, hög IQ, som inte mobbar, som inte hotar eller trycker ner andra människor för att sen berömma sig själv i hur många olika sporter man är bäst i, er vill man se igen
Kom inte tillbaka: Mupp-Hayes, Azerbajdzjan-Shevin, Zombie-Hanna ni, de elakaste.
Bubblare: Kom gärna inte tillbaka: Jessica, Gluggen, Désirée

Har ni sett att det växer ett tjockt svart skäggstrå på Hannas vårta på hakan???
2022-05-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Har ni sett att det växer ett tjockt svart skäggstrå på Hannas vårta på hakan???

Du menar Jessica kanske?
2022-05-08, 22:16
Medlem
Tommie verkar ju korkad på riktigt.
Angela tror jag inte förstår vad folk säger ibland så hon missuppfattar mycket.
Tommie spräckt pakten.
Joel är smart om han ligger lågt och låter dom andra ta ut varandra.
2022-05-08, 22:21
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denoskyldiga
.

Tycker han verkar hyfsat intelligent, dagens tävling visade iaf på att han inte var IQ-befriad. Han var den enda deltagaren som hade en gedigen plan när stubbarna skulle vändas. Sen är han kanske inte en 100% strateg i det sociala spelet.
2022-05-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Desirée och Elin gillar verkligen att visa upp sina rumpor i minimala stringbikinis. Varför väljer man sådana i ett tv-program kan man undra? Kåta upp sina medtävlande hanar och kåtgubbar hemma i sofforna? Desirée har ju inget att stoppa i behån alls, konstigt att de två trianglarna ens ligger på plats.

De vill väl vara fina för sin egen skull.
2022-05-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Hahaha nä men jag såg att hon hade världens längsta haka som tecknade Jokern
2022-05-08, 22:57
Medlem
Dagens avsnitt:

Bra att Angela åkte ut. Hon blev jobbig, tyvärr. Det jobbigaste var hur otroligt dålig hon var att lyssna på andra och försöka förstå andras synvinkel. Hon var så säker på att Linn och Joel nu hade världens pakt, när det i verkligheten inte alls var på det viset. Hon gjorde det mot andra som hon trodde andra gjorde mot henne. Hon borde tagit ett tiotal steg tillbaka och lyssnat, så hade hon förmodligen varit kvar.

Förövrigt, vet att många här ogillar Dessi, men jag tycker hon har en jättehärlig energi och attityd. Synd hon kom in så sent.

Nästa vecka ser ut att bli spännande förresten. Jag brukar gilla de tävlingar som kommer här mot slutet. Det brukar bli riktigt utmanande för deltagarna.
2022-05-08, 23:01
Medlem
Tommie din underbara själ du krossade Zombie-Hanna!! Hon trodde att du skulle backa och att hon skulle få glänsa på bästa sändningstid !!! Hannas min 😵, så underbart! Du gjorde mål i 89minuten!
Tommie du är för bra för den här världen. Zombie-Hanna du är värdelös och jävligt gamig och opportunistisk..blev slaktad 20:45 inför miljoner. Imorgon kommer Zombie-Hanna försöka attackera igen med Désirée vid sin sida. Tommie vs Zombie-Hanna=1-0

Angela visade igen att hennes IQ inte räcker till för att förstå flera meningar i rad.
Hon kan bara tjata och gnälla i 18timmar i sträck. Så förbannat jobbig människa.

I morgon kör vi igen, tack alla inblandade!
2022-05-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denoskyldiga
Angela tror jag inte förstår vad folk säger ibland så hon missuppfattar mycket.
Tommie spräckt pakten.
Joel är smart om han ligger lågt och låter dom andra ta ut varandra.

Tommie har nog högst IQ av samtliga där.
2022-05-08, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornlife97
Dagens avsnitt:

Bra att Angela åkte ut. Hon blev jobbig, tyvärr. Det jobbigaste var hur otroligt dålig hon var att lyssna på andra och försöka förstå andras synvinkel. Hon var så säker på att Linn och Joel nu hade världens pakt, när det i verkligheten inte alls var på det viset. Hon gjorde det mot andra som hon trodde andra gjorde mot henne. Hon borde tagit ett tiotal steg tillbaka och lyssnat, så hade hon förmodligen varit kvar.

Förövrigt, vet att många här ogillar Dessi, men jag tycker hon har en jättehärlig energi och attityd. Synd hon kom in så sent.

Nästa vecka ser ut att bli spännande förresten. Jag brukar gilla de tävlingar som kommer här mot slutet. Det brukar bli riktigt utmanande för deltagarna.
Angela var för dum. Hon klarar inte av att förstå sammanhang eller att förstå fler än två meningar.
Désirée "vill du ha stöttning" nä hon är en blattewannabe och lättstyrd och rätt osmart. Styrd av Kurd-Shevin och sen Zombie-Hanna.
Men hon stöttade inte Zombie-Hanna idag på bästa sändningstid när Tommie krossade henne inför svenska folket. Hon förstår när hon ska stänga pajhålet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in