2022-05-07, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Kanske därför det är bättre att inte ha så mycket "åsikter" om varje deltagare. Det är så korkat eftersom vi bara ser dom på TV.

Sen kan jag inte fatta hur du kan ha "svårt" för Henrik som verkar vara den snällaste i programmet eftersom han inte hamnat i konflikt med någon. Det är väl därför han sällan ens är med på synk. TV4 vill ha konflikter. Henrik har inte haft något ont att säga om nån i någon synk. Alltid så diplomatisk.

Fast nu är ju mina åsikter från en tittares synvinkel och baserat på det och det jag sett på sociala medier, och då tycker jag så här. Dokusåpor är uppbyggda för att man ska känna och tycka saker. Klart man är medveten om att man inte känner dem i verkliga livet? Betyder inte att jag inte kommer att tycka saker för det. Gud vad tråkigt i så fall. Då kan jag ju lika gärna se på Antikrundan dagarna i ända. Dessutom är jag ganska snäll i mina åsikter, till skillnad från vissa andra. Och tja, jag var osäker på Henrik i början, men han har växt på mig nu, vilket är varför han har åkt upp till "neutral". Det är väl tillåtet?
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-07 kl. 09:45.
2022-05-07, 09:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Fast nu är ju mina åsikter från en tittares synvinkel och baserat på det och det jag sett på sociala medier, och då tycker jag så här. Dokusåpor är uppbyggda för att man ska känna och tycka saker. Klart man är medveten om att man inte känner dem i verkliga livet? Betyder inte att jag inte kommer att tycka saker för det. Gud vad tråkigt i så fall. Då kan jag ju lika gärna se på Antikrundan dagarna i ända. Dessutom är jag ganska snäll i mina åsikter, till skillnad från vissa andra. Och tja, jag var osäker på Henrik i början, men han har växt på mig nu, vilket är varför han har åkt upp till "neutral". Det är väl tillåtet?

Instämmer
2022-05-07, 10:23
Medlem
Citat:
Kanske därför det är bättre att inte ha så mycket "åsikter" om varje deltagare. Det är så korkat eftersom vi bara ser dom på TV.

Sen kan jag inte fatta hur du kan ha "svårt" för Henrik som verkar vara den snällaste i programmet eftersom han inte hamnat i konflikt med någon. Det är väl därför han sällan ens är med på synk. TV4 vill ha konflikter. Henrik har inte haft något ont att säga om nån i någon synk. Alltid så diplomatisk.

Oj jag visste inte att wannabeblatten Désirée var omtyckt... Vid "vill du ha stöttning" till Zombie-Hanna, en ängel dog pga deras idioti.

Men nu till det roliga
Elin = Känns ok, lite svag i gruppen då Mattias skulle mobbas.
Angela = Lite låg IQ, " hon pratar och säger som det är" när andra gör det så klagar dom eller snackar "cjhit asså"
Filip= Ingen åsikt, precis som han tänker jag.
Shevin = En protestlista måste startas, hon får inte jobba med barn/ungdomar. Försökte verkligen gaslight'a Joel med Jessica o Gluggen. Elak, Låg IQ. Respekt-Blatte och allt som kommer med det
Henrik = Brudarna kommer stå på rad när han kommer hem.
Jessica = Svag och elak. Försökte verkligen gaslight' Joel med Turk-Shevin o Gluggen.
Joel = Optimistisk, rolig och verkar villig att lära sig
Linn = Verkar lättsam och tar Robinson som en semester
Mattias = Verkar smart, intressant och rolig
Tommie = Intressant, rolig och verkar ta Robinson som semester
Peter Gluggen = Svag psykiskt och elak. Försökte verkligen gaslight' Joel med Turk-Shevin o Jessica
Zombie-Hanna = Dum i huvudet, elak, nazistfemenist som tror hon har rätten på sin sida i alla situationer.
Hayes = Låg IQ, problem att förstå vad andra säger och blir hotfull när han inte längre förstår. En mening i taget.
Men tack ändå, utan er inget Robinson eller diskussioner och åsikter här
Senast redigerad av Tilikum 2022-05-07 kl. 10:27.
2022-05-07, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Elin = Verkar glad rolig och vilja lära sig
Filip= Känns som en snäll, trevlig wildkid som gillar naturen
Henrik = Verkar duktig och trevlig
Jessica = Verkar duktig och har nog lärt sig en del i scouterna
Mattis = Verkar smart, intressant och rolig

Tror man skulle ha intressanta samtal och kunna lära sig en del. Samt lära Joel och Elin om ”överlevnad” och friluftslivet.

Precis, den här säsongen tycker jag har en del intressanta människor som man skulle kunna ha intressanta och lärorika samtal med. Och lite djupare.
2022-05-07, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lider du av någon diagnos eller är du bara dum i huvudet ändå?

Intressant. Så om man har en diagnos så är man dum i huvudet. Måste vara svårt att leva och känna sig så överlägset smart i jämförelse med många. Och inte minst om man inte delar uppfattning om saker och ting för den denna fröken har är SANNINGEN! Så det så...
Senast redigerad av sirsia0 2022-05-07 kl. 11:14.
2022-05-07, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Och jag tycker det är fjantigt att försöka katigorisera alla deltagare. Det är min åsikt att det är löjligt. Ingenstans i mitt inlägg har jag antytt att din åsikt om deltagarna inte skulle vara tillåten. Ta av dig offerkoftan.

Försök hitta en synk där Henrik säger något dumt om någon. Det gör till och med Joel.
2022-05-07, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Oj jag visste inte att wannabeblatten Désirée var omtyckt... Vid "vill du ha stöttning" till Zombie-Hanna, en ängel dog pga deras idioti.

Men nu till det roliga
Elin = Känns ok, lite svag i gruppen då Mattias skulle mobbas.
Angela = Lite låg IQ, " hon pratar och säger som det är" när andra gör det så klagar dom eller snackar "cjhit asså"
Filip= Ingen åsikt, precis som han tänker jag.
Shevin = En protestlista måste startas, hon får inte jobba med barn/ungdomar. Försökte verkligen gaslight'a Joel med Jessica o Gluggen. Elak, Låg IQ. Respekt-Blatte och allt som kommer med det
Henrik = Brudarna kommer stå på rad när han kommer hem.
Jessica = Svag och elak. Försökte verkligen gaslight' Joel med Turk-Shevin o Gluggen.
Mattias = Verkar smart, intressant och rolig
Peter Gluggen = Svag psykiskt och elak. Försökte verkligen gaslight' Joel med Turk-Shevin o Jessica
Zombie-Hanna = Dum i huvudet, elak, nazistfemenist som tror hon har rätten på sin sida i alla situationer.
Hayes = Låg IQ, problem att förstå vad andra säger och blir hotfull när han inte längre förstår. En mening i taget.
Men tack ändå, utan er inget Robinson eller diskussioner och åsikter här
Lol, jag tror du citerade fel person.
2022-05-07, 11:15
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Intressant. Så om man har en diagnos så är man dum i huvudet. Måste vara svårt att leva och känna sig så överlägset smart i jämförelse med många. Och inte minst om man inte delar uppfattning om saker och ting för de jag har är SANNINGEN! Så det så.

Väck inte björnen som sover. Good vibes only i tråden! (~˘▾˘)~
2022-05-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Ja visst är det härligt. Sen att hon överreagerar är en olycklig historia.
Hon misstolkade Tommy totalt.

Exakt, hon gör som många andra fem-nazis, överreagerar och börjar då bedriva häxjakt.

Sådanna personer är väldigt svåra att ta seriöst.
2022-05-07, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Väck inte björnen som sover. Good vibes only i tråden! (~˘▾˘)~

Precis, jag ska skärpa mig. Good vibes are the best vibes :-)
2022-05-07, 11:25
Medlem
Citat:
Och jag tycker det är fjantigt att försöka katigorisera alla deltagare. Det är min åsikt att det är löjligt. Ingenstans i mitt inlägg har jag antytt att din åsikt om deltagarna inte skulle vara tillåten. Ta av dig offerkoftan.

Försök hitta en synk där Henrik säger något dumt om någon. Det gör till och med Joel.

"Ingenstans i mitt inlägg har jag antytt att din åsikt om deltagarna inte skulle vara tillåten", för att sedan säga: "Försök hitta en synk där Henrik säger något dumt om någon". Nej men snälla David, jag sade just att Henrik var neutral för mig, vad är problemet? Hitta på något annat att göra idag istället för att vara sur på alla som delar sina åsikter om deltagarna. Du hade ju inte behövt svara alls om du nu tyckte att det var så himla löjligt.
2022-05-07, 11:35
Medlem
Citat:
Lol, jag tror du citerade fel person.
Kan nog vara så, nyopererad och lite sömn gör sitt. Trevlig helg på dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in