2022-05-07, 00:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jaha då kommer Linn att vara i mitt Täby imorgon. undrar om man stöter på henne..vore riktigt kul att få se en sån där människa i verkligheten..🤣
Är det så att du stöter på henne får du berätta sedan hur det var. Är genuint nyfiken att veta hur det är att stöta på en sån där.
Citera
2022-05-07, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Det är 100% Linn som skrivit både kortet från "hemlig beundrare" och det från "Simon" i somras. Det är riktigt riktigt pinsamt. Verkligen narcissistisk beteende att skicka blombud till sig själv för att sen visa upp.
Ni tänker inte att det kanske är floristen som skrivit? När man beställer en bukett kan man ju beställa ett kort och skriva vad som ska stå på kortet
Citera
2022-05-07, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkan321
Fast om man använder ett blombud är det ju ofta expediten i blomsteraffären som för hand skriver en hälsning enligt beställningen, så att det är samma handstil behöver egentligen bara betyda att buketten har levererats från samma butik…
En till smart person i denna tråd!! Skrev typ samma just nyss
Citera
2022-05-07, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Jag förstår verkligen inte, i ett av korten är ju dataskrivet? Hur jämför ni det?
Jag vet inte om blombud med kort hon fick från Simon i somras finns i bloggen. Det finns på hennes IG. Länka bara till hur blombudet hon fick i julas såg annorlunda ut.
Citera
2022-05-07, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Jag vet inte om blombud med kort hon fick från Simon i somras finns i bloggen. Det finns på hennes IG. Länka bara till hur blombudet hon fick i julas såg annorlunda ut.

https://tiingelinn.se/2021/06/28/simon/
Här kan du se det andra handskrivna blombudet
Citera
2022-05-07, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Här kan du se det andra handskrivna blombudet
Det var inte jag som ville se det utan Olofsfru
Citera
2022-05-07, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ointressant123
Ni tänker inte att det kanske är floristen som skrivit? När man beställer en bukett kan man ju beställa ett kort och skriva vad som ska stå på kortet

Nej just i detta fall tror jag faktiskt inte det..vad är sannolikheten att "en hemlig beundrare" ska ha gått in eller kontaktat samma blomsteraffär och beställt en bukett i mars 2019 som sedan Simon boendes i Lindesberg 30 km från Linnsan efter 8 dagars dejtade skickar ett blombud i juni 2021 under midsommarafton som dessutom är skriva av exakt samma florist...låter väldigt osannolikt faktiskt..

Floristkedjorna som skicka bud man kan beställa via nätet skriver ju inte för hand så det betyder att det borde vara en lokal florist..som både den hemliga beundrare och Simon sökt upp😏
Citera
2022-05-07, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Det var inte jag som ville se det utan Olofsfru
Sorry😂
Citera
2022-05-07, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Jag förstår verkligen inte, i ett av korten är ju dataskrivet? Hur jämför ni det?

Här är det andra kortet
Citera
2022-05-07, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Men är du på riktigt eller? Hon känner som hon gör, vem är du då att bestämma att det är tramsigt?
Ja ni bestämmer väl inte hur det kommer vara mellan dem flickorna, det vet ni inte ett skit om.
Citera
2022-05-07, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Ja ni bestämmer väl inte hur det kommer vara mellan dem flickorna, det vet ni inte ett skit om.

Nu pratade jag inte om flickorna..utan den vuxna kvinnan som skrivit kommentaren. Jisses..man kan ju tro att det är Linn jag pratar med..
Citera
2022-05-07, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Nej just i detta fall tror jag faktiskt inte det..vad är sannolikheten att "en hemlig beundrare" ska ha gått in eller kontaktat samma blomsteraffär och beställt en bukett i mars 2019 som sedan Simon boendes i Lindesberg 30 km från Linnsan efter 8 dagars dejtade skickar ett blombud i juni 2021 under midsommarafton som dessutom är skriva av exakt samma florist...låter väldigt osannolikt faktiskt..

Floristkedjorna som skicka bud man kan beställa via nätet skriver ju inte för hand så det betyder att det borde vara en lokal florist..som både den hemliga beundrare och Simon sökt upp😏
Fast här där jag bor så kan man även ringa in och beställa en bukett och få den hemskickad till någon. Då frågar personalen om man vill lägga till ett kort med en text. Gäller inte bara dom ”små lokala” floristerna utan även typ blomsterlandet och plantagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in