Citat:
Från blogginlägg 28 juni på morgonen:https://tiingelinn.se/2021/07/21/karast-i-hela-hela-varlden/
Dom träffades 17e juni (om de anser att de blev ihop den dagen är ju en annan fråga)
Dom träffades 17e juni (om de anser att de blev ihop den dagen är ju en annan fråga)
"Han ringer sina vänner och familj och berättar om mig och oss"
"han bäddar min säng utan att sen komma och säga ” Jag bäddade sängen” och invänta sin aplåd"
"Han är verkligen noga med att han fint omkring sig, plockar av maten in i kylen naturligt, hahaha"
Vilken normal människa ringer sina vänner och familj efter 11 dagars dejtande och berättar om ngn man träffat i så få dagar..på sin höjd kanske man nämner attman har en dejt och kanske förvånar ngn vän/familj om man ska träffa ngn okänd..när ska detta ha skett om man umgås med den nya kärleken dygnet runt för att ens ha lärt känna vederbörande något...sen så är detknappt 10 dagar eftersom S dessutom skickade ett blombud vilket borde innebära att de inte var under samma tak då...
Han var dessutom inbjuden till bostaden som L delar med sina 2 småflickor på mindre än 2 veckor och iallafall Tindra är ju så pass stor att hon inte är helt omedveten om att det är ngn ny kille som mamma släpat hem...Han fick dessutom sova över xflera på denna knappa tid eftersom han tydligen bäddat sängen vid återkommande tillfällen eftersom det behövde nämnas i ett inlägg...
Det hela är egentligen väldigt tragiskt och det är ingen slump att flera fäder är involverade i soppan...det enda som gått i raketfart är dejtade och barnalstrandet..
Tänk om S skulle vara kriminell eller pedofil eller en bedragare....har stött på fall där mamman snabbt bjudit in en random snubbe som sedan dödshot och vägrat flytta..detta hade kunnat undvikas genom en enkel sökning på lexbase eller mrkoll..känns obehagligt när barn är involverade men jag hoppas att denna relation håller för barnens skull så att svängdörren inte fortsätter