2022-05-05, 13:57
Medlem
Pleurodess avatar
Nu har jag fått trovärdig inside information om vem vulkan gäddan är
Citera
2022-05-05, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
https://www.youtube.com/watch?v=9AeRQo7gAUM

Nu har klippet även spridits på Youtube där hon kallar mannen för barnvåldtäktsman. Det är ju ett solklart fall över förtal. Men å andra sidan lär inget hända, ingen som hängs ut på Dumpen skulle få för sig att starta en rättsprocess då det hade skapat massvis med uppmärksamhet gentemot den personen.

Sen att mannen får det hett om öronen bryr jag mig inte om, fan ska en vuxen gift man med barn träffa ett barn för. Men å andra sidan är en snart arbetslös och frånskild man inte en mindre fara för samhället och barnen.

Shit! Klippet kan tolkas på flera olika sätt av människor som bevittnar det. Ett sätt som folk kan tolka det på är att han i realtid nyss varit och våldtagit och därför blir jagad.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-05 kl. 14:04.
Citera
2022-05-05, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes

Ut med språket då!
Citera
2022-05-05, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Shit! Klippet kan tolkas på flera olika sätt. Ett sätt som folk kan tolka det på är att han i realtid nyss varit och våldtagit och därför blir jagad.

Ja, väldigt dumt av henne och väldigt destruktivt att inte kunna hålla känslorna i styr.
Citera
2022-05-05, 14:11
Medlem
Citat:

Happy Socks är Vulkanen alltså? Är det så då vet vi att det tagit veckor att fiska honom. Vi vet också att BC var där de hittade honom. Om Happy Socks är Vulkanen, träd fram i tråden, vore fan guld och höra din sida av detta.
Citera
2022-05-05, 14:15
Medlem
Pleurodess avatar
Enligt min källa ska det vara en man i södra Sverige ca 150-165cm lång i åldern 55-65
Eventuellt ska han ha glasögon som kännetecken
Citera
2022-05-05, 14:16
Medlem
Citat:
Enligt min källa ska det vara en man i södra Sverige ca 150-165cm lång i åldern 55-65

Så då vet du inte med andra ord.
Citera
2022-05-05, 14:16
Medlem
Någon som har namnet på kostymmannen!
Citera
2022-05-05, 14:17
Medlem
Killen kanske har pressat ner sin kuk i halsen på något tidigare underårigt ragg?

Därav hans hastiga flykt?

Kostym och strumpmannen känns som en slåttermaskin i sin jakt på knulla.

Sara kanske vet mer än oss andra?

Annars bör Sara hävda att hon mest varnade allmänheten genom att varna för barnvåldtäktsman, på goda grunder, när äcklet spurtade fram som en galning genom stan i sin märkliga outfit. Hade fanskapet sprungit på ett flickebarn, då hade kanske kuken åkt fram…

Heja Dumpen friskt humör!
Senast redigerad av Spritsson 2022-05-05 kl. 14:20.
Citera
2022-05-05, 14:18
Medlem
Citat:

Vulkaniskt värre hörru! Om vi ska gå på kändisspåret: vad finns det för kändisar till glasögonprydda dvärgar boendes i Skåne?
Citera
2022-05-05, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Killen kanske har pressat ner sin kuk i halsen på något tidigare underårigt ragg?

Därav hans hastiga flykt?

Kostym och strumpmannen känns som en slåttermaskin i sin jakt på knulla.

Sara kanske vet mer än oss andra?

Annars bör Sara hävda att hon mest varnade allmänheten, på goda grunder, när äcklet spurtade fram som en galning genom stan i sin märkliga outfit. Hade fanskapet sprungit på ett flickebarn, då hade kanske kuken åkt fram…

Heja Dumpen friskt humör!

Han är inte dömd för något, det finns en anledning varför dom klippte bort kommentaren.
Citera
2022-05-05, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Han är inte dömd för något, det finns en anledning varför dom klippte bort kommentaren.

Sara kan mycket väl ha haft för avsikt att varna allmänheten, på goda grunder, när kostymen rusade fram, troligen kåtrusig i sin dröm att utomhusknulla en nybliven 14-åring.

Nu kan klippet redigeras när det inte längre är relevant för den hotfulla situationen.

Det där fixar en bra advokat. Om någon klagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in